Технологія педагогічного проектуванння

Додано: 16 жовтня 2023
Предмет: Математика
12 запитань
Запитання 1

1.     Хто запропоновав та розробив метод проектів?

варіанти відповідей

А) Джон фон Нейман та Анрі Пуанкаре

Б) Джон Дьюї та Вільям Кілпатрік

В) Грета Герман та Алан Тьюринг

Г) Роберт Ленглендс та Едмунд Уіттекер

Д) Мартін Крускал та Говард Ейкен

Запитання 2

2.     Які завдання дає змогу вирішити проектна технологія?

варіанти відповідей

А) обирати теми проектів; визначати свою позицію; виробляти самостійний погляд у розв’язанні проблеми.

Б) розширити зміст освіти для себе; змінити ставлення до предмета; навчитися визначати проблеми, розв’язувати їх; морально, інтелектуально, творчо, організаційно зрости відносно себе.

В) освітні; розвивальні; виховні.

Г) обирати теми проектів; визначати свою позицію; виробляти самостійний погляд у розв’язанні проблеми; розуміти роль і значення групової роботи.

Д) складають загальний план засвоєння матеріалу; визначають основні та додаткові інформаційні джерела; розробляють індивідуальний проект.

Запитання 3

3.     Коли і де виник «метод проектів»?

варіанти відповідей

А) у 60-і роки ХХ сторіччя у Фінляндії

Б) у 50-і роки ХХ сторіччя в Англії

В) у 40-і роки ХХ сторіччя у Франції

Г) у 30-і роки ХХ сторіччя в Німеччині

Д) у 20-і роки ХХ сторіччя в США

Запитання 4

4. Ці проекти не мають детально опрацьованої структури спільної діяльності учасників, вона розвивається підпорядковуючись кінцевому результату, прийнятій групою логіці спільної діяльності, інтересам учасників проекту. Про яку групу проектів говориться?

варіанти відповідей

А) Практико – орієнтовані проекти

Б) Дослідницькі проекти

В) Творчі проекти

Г) Пошукові проекти

Д) Ігрові проекти

Запитання 5

5. Який пункт НЕ відноситься до критеріїв оцінювання виконаного проекту?

варіанти відповідей

А) Аргументованість вибору теми, обґрунтування потреби, практичне спрямування проекту й значущість виконаної роботи.

Б) Аргументованість пропонованих рішень, підходів, висновків, повнота бібліографії, цитування.

В) Якість записування: оформлення, відповідність стандартним вимогам, рубрикація й структура тексту, якість ескізів, схем, рисунків; якість і повнота рецензій.

Г) Обсяг і повнота розробок, виконання ухвалених етапів проектування, самостійність, закінченість, підготовленість до сприйняття проекту іншими людьми, матеріальне втілення проекту.

Д) Практична, теоретична, пізнавальна значущість передбачуваних результатів (наприклад, доповідь у відповідні служби про демографічний стан певного регіону, фактори, що впливають на цей стан, тенденції, простежувані у розвитку цієї проблеми, спільний випуск газети, альманаху з репортажами з місця подій).

Запитання 6

6.  Вкажіть правильну послідовність оформлення проекту

варіанти відповідей

А) Актуальність, необхідність, значущість обраного напряму; мета і завдання проекту; обов’язки та відповідальність учасників реалізації проекту; етапи реалізації проекту; механізм реалізації проекту.

Б) Актуальність, необхідність, значущість обраного напряму; обов’язки та відповідальність учасників реалізації проекту; очікувані результати; оцінка і самооцінка проекту; бюджет і ресурсне забезпечення проекту.

В) Мета і завдання проекту; етапи реалізації проекту; механізм реалізації проекту; бюджет і ресурсне забезпечення проекту; обов’язки та відповідальність учасників реалізації проекту; очікувані результати; оцінка і самооцінка проекту.

Г) Актуальність, необхідність, значущість обраного напряму; мета і завдання проекту; етапи реалізації проекту; механізм реалізації проекту; обов’язки та відповідальність учасників реалізації проекту; очікувані результати; оцінка і самооцінка проекту; бюджет і ресурсне забезпечення проекту.

Д) Мета і завдання проекту; етапи реалізації проекту; актуальність, необхідність, значущість обраного напряму; механізм реалізації проекту; оцінка і самооцінка проекту; бюджет і ресурсне забезпечення проекту; обов’язки та відповідальність учасників реалізації проекту; очікувані результати.

Запитання 7

7. Який з етапів НЕ відноситься до етапів роботи над проектом?

варіанти відповідей

А) Інформаційний

Б) Пошуковий

В) Контрольний

Г) Практичний

Д) Презентаційний

Е) Аналітичний

Запитання 8

8.1. До проектів типу "За пріоритетним видом діяльності" належать:

варіанти відповідей

А) екологічні; правові; телекомунікаційні; філологічні; політехнічні; інформаційні; художні.

Б) короткочасні; середньої тривалості; довготривалі.

В) творчі; соціальні; дослідні; рольові; пошукові; ігрові.

Г) пленарні; стендові; мультимедійні; рольові; творчі.

Запитання 9

8.2. До проектів типу "За формою презентації (захисту)" належать:

варіанти відповідей

А) екологічні; правові; телекомунікаційні; філологічні; політехнічні; інформаційні; художні.

Б) короткочасні; середньої тривалості; довготривалі.

В) творчі; соціальні; дослідні; рольові; пошукові; ігрові.

Г) пленарні; стендові; мультимедійні; рольові; творчі.

Запитання 10

8.3. До проектів типу "За терміном виконання" належать:

варіанти відповідей

А) екологічні; правові; телекомунікаційні; філологічні; політехнічні; інформаційні; художні.

Б) короткочасні; середньої тривалості; довготривалі.

В) творчі; соціальні; дослідні; рольові; пошукові; ігрові.

Г) пленарні; стендові; мультимедійні; рольові; творчі.

Запитання 11

8.4. До проектів типу "За предметно – змістовною сферою інтересів" належать:

варіанти відповідей

А) екологічні; правові; телекомунікаційні; філологічні; політехнічні; інформаційні; художні.

Б) короткочасні; середньої тривалості; довготривалі.

В) творчі; соціальні; дослідні; рольові; пошукові; ігрові.

Г) пленарні; стендові; мультимедійні; рольові; творчі

Запитання 12

9.   Метод проектів – це…?

варіанти відповідей

А) освітня технологія, спрямована на здобуття учнями знань у тісному зв’язку з реальною життєвою практикою, формування в них специфічних умінь та навичок завдяки системній організації проблемно – орієнтованого навчального пошуку.

Б) метод організації навчання, при якому суб'єкти навчання виступають у ролі дослідників, тобто самостійно виокремлюють та визначають проблему, формулюють гіпотезу її розв'язання, знаходять методи розв'язання, виходячи з відомих даних; аналізують, порівнюють та оцінюють отримані результати, роблять висновки й узагальнення, усвідомлюють провідні поняття й ідеї, а не отримують їх готовими.

В) технологія створення історії та передачі за її допомогою необхідної інформації з метою впливу на емоційну, мотиваційну, когнітивну сфери слухача.

Г) сукупність послідовних та взаємопов'язаних дій учителя й учня. Вони спрямовані на формування цілісної картини світу школяра на основі об'єднання навчального матеріалу з різних освітніх галузей (навчальних предметів).

Д) особливий метод навчання, який передбачає засвоєння навчального матеріалу та змісту освіти, формує взаємодію педагога і здобувача освіти за допомогою гри, а також допомагає знайти та отримати бажану ціль, тобто досягти певного результату.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест