Діагностувальна робота з української мови (СІМЕЙНА ФОРМА НАВЧАННЯ)

Додано: 6 травня
Предмет: Українська мова, 4 клас
20 запитань
Запитання 1

 Текст – це ….


варіанти відповідей

об’єднані за змістом і розміщені у логічній послідовності речення

 група слів

 окремі речення на задану тему

одне речення

Запитання 2

Якщо у тексті йдеться про калину (який це кущик, який колір та розмір гілочок, листочків, ягідок...), то цей текст називається ….

 

варіанти відповідей

розповіддю 

міркуванням  

описом

Запитання 3

Якщо у тексті йдеться про калину (чому це корисна й улюблена рослина українців), то цей текст називається ….

 

варіанти відповідей

розповідь

міркування

опис

Запитання 4

Якщо у тексті йдеться про калину (хто, де й коли посадив кущик калини, як доглядав за ним...), то цей текст називається ….

варіанти відповідей

розповіддю                 

описом

 міркуванням

Запитання 5

Тема тексту —

варіанти відповідей

— це те, про що (чи про кого) говориться у тексті.

 — це заголовок до тексту.

 — це висновок, який зроблений після читання тексту.

Запитання 6

Дайте визначення есе.

варіанти відповідей

Есе – це текст, у якому висловлено розмірковування (думки автора) про якийсь предмет, подію, вчинок, власні почуття.

 Есе - це текст, який описує ознаки чого-небудь. Ці ознаки знаходять прояв в один і той же момент часу, тобто є одночасними.

Есе — це текст, у якому розповідається про події, процеси, що відбуваються в певній послідовності.

Запитання 7

Текст складається з .....

варіанти відповідей

з зачину, основної частини, кінцівки.

початку і висновку.

 із абзаців.

Запитання 8

План -

варіанти відповідей

Група речень не пов'язаних за змістом

Завершення тексту

Передає основні думки в логічній послідовності

Запитання 9

Текст-міркування складається з ...

варіанти відповідей

 мети, теми,заголовку

Твердження, висновку

Твердження, доказу, висновку

Запитання 10

Текст складається з таких частин:

варіанти відповідей

плану, зачину, основної частини

зачину, основної частини, кінцівки

заголовка, зачину, кінцівки

Запитання 11

Уникнути повторення тих самих слів під час розповіді допоможуть:

варіанти відповідей

синоніми

антоніми

другорядні члени речення

Запитання 12

Які існують типи текстів?

варіанти відповідей

Розповідь, опис, міркування.

Опис, міркування.

Науковий, художній,опис

Запитання 13

Прочитай текст.

Уранці ліс умився теплим дощем. На ліщині та осиці розпустилося листя. Зацвіли фіалки й барвінок. У цей час радіють не тільки рослини. Дзвінко співають птахи. Їхня пісня зачаровує кожного.

До якого типу ти віднесеш цей текст? Доведи свою думку.

варіанти відповідей

розповідь

опис

міркування

Запитання 14

Завдання 1. Прочитай частини тексту. Пронумеруй їх у такій послідовності, щоб утворився текст.

1. За день одна їхня сім'я знищує кілограм шкідливих комах. Роблячи ходи під землею, мурашки сприяють надходженню до коріння дерев і кущів води й кисню.

2. А ще працьовиті комахи розносять насіння рослин. Там, де живуть мурашки, дерева й кущі краще ростуть.

3. Нерідко можна побачити, як хлоп'ята, потрапивши до лісу, знічев'я руйнують мурашники. А мурашники, між іншим, найкорисніші для лісу створіння.

варіанти відповідей

 1-2-3

3-1-2

 3-2-1

Запитання 15

Визначити, яким стилем мовлення доцільно скористатися, відповідаючи на запитання:«Які корисні копалини видобувають у вашому краї?»:

варіанти відповідей

художнім

науковим

 розмовним

Запитання 16

Речення Отож, життя без дерев було б неможливим може бути:

варіанти відповідей

заголовком

 зачином

кінцівкою

Запитання 17

Назвіть всі ознаки тексту.

варіанти відповідей

Група речень, яка має спільний зміст.

Речення розташовані у певній послідовності.

Речення розташовані у будь-якій послідовності.

 До тексту можна дібрати заголовок.

Запитання 18

Що таке головна думка тексту?

варіанти відповідей

це те про що повідомляють.

це те, заради чого його було створено (чого він навчає, до чого закликає, від чого застерігає)

 це те, що описує текст

Запитання 19

Прочитай текст, визнач його тип.

У різні пори року приємно побувати у лісі, на полі, біля річки. Милують око різноколірні квіти на лузі. Корисно вдихати чисте повітря соснового лісу. Чудово відпочити на березі стрімкої річки.

Але всього цього може не бути. Люди знищують ліси, забруднюють річки, руйнують гнізда птахів або знищують рідкісних диких тварин. Зупиніться, люди! Не знищуйте природу! Вона – наш дім!

варіанти відповідей

Міркування

Опис

Розповідь

Запитання 20

Обери всі відомі тобі стилі тексту

варіанти відповідей

Рефлекторний

Науковий

Художній

 Діловий

 Інформаційний

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест