Тест за темою "Стилі спілкування", 6 клас

Додано: 16 січня 2022
Предмет: Основи здоров’я, 6 клас
Тест виконано: 593 рази
19 запитань
Запитання 1

Оберіть одну вірну відповідь.

Безпосереднє спілкування - це коли...

варіанти відповідей

спілкування відбувається між людьми, розділеними простором або часом, за допомогою таких засобів, як телефон, комп'ютер, листування, аудіо чи відеозапису, книги

люди бачать і чують один одного, знаходяться в одному місті

відбувається спілкування з літературними героями, співаками, акторами кумирами, з якими неможливо реальне спілкування. Деякі люди замінюють реальне спілкування «розмовами» з тваринами, рослинами або іграшками

спілкування відбувається між реальними людьми

стосунки (побутові, сімейні, товариські) не мають чітких правил і здійснюються на більш вільних засадах

формальні, ділові відносини на роботі, в школі, в державних установах

Запитання 2

Оберіть одну вірну відповідь.

Опосередковане спілкування - це коли...

варіанти відповідей

спілкування відбувається між людьми, розділеними простором або часом, за допомогою таких засобів, як телефон, комп'ютер, листування, аудіо чи відеозапису, книги

люди бачать і чують один одного, знаходяться в одному місті

відбувається спілкування з літературними героями, співаками, акторами кумирами, з якими неможливо реальне спілкування. Деякі люди замінюють реальне спілкування «розмовами» з тваринами, рослинами або іграшками

спілкування відбувається між реальними людьми

стосунки (побутові, сімейні, товариські) не мають чітких правил і здійснюються на більш вільних засадах

формальні, ділові відносини на роботі, в школі, в державних установах

Запитання 3

Оберіть одну вірну відповідь.

Реальне спілкування - це коли...

варіанти відповідей

спілкування відбувається між людьми, розділеними простором або часом, за допомогою таких засобів, як телефон, комп'ютер, листування, аудіо чи відеозапису, книги

люди бачать і чують один одного, знаходяться в одному місті

відбувається спілкування з літературними героями, співаками, акторами кумирами, з якими неможливо реальне спілкування. Деякі люди замінюють реальне спілкування «розмовами» з тваринами, рослинами або іграшками

спілкування відбувається між реальними людьми

стосунки (побутові, сімейні, товариські) не мають чітких правил і здійснюються на більш вільних засадах

формальні, ділові відносини на роботі, в школі, в державних установах

Запитання 4

Оберіть одну вірну відповідь.

Уявне спілкування - це коли...

варіанти відповідей

спілкування відбувається між людьми, розділеними простором або часом, за допомогою таких засобів, як телефон, комп'ютер, листування, аудіо чи відеозапису, книги

люди бачать і чують один одного, знаходяться в одному місті

відбувається спілкування з літературними героями, співаками, акторами кумирами, з якими неможливо реальне спілкування. Деякі люди замінюють реальне спілкування «розмовами» з тваринами, рослинами або іграшками

спілкування відбувається між реальними людьми

стосунки (побутові, сімейні, товариські) не мають чітких правил і здійснюються на більш вільних засадах

формальні, ділові відносини на роботі, в школі, в державних установах

Запитання 5

Оберіть одну вірну відповідь.

Офіційне спілкування - це...

варіанти відповідей

спілкування відбувається між людьми, розділеними простором або часом, за допомогою таких засобів, як телефон, комп'ютер, листування, аудіо чи відеозапису, книги

люди бачать і чують один одного, знаходяться в одному місті

відбувається спілкування з літературними героями, співаками, акторами кумирами, з якими неможливо реальне спілкування. Деякі люди замінюють реальне спілкування «розмовами» з тваринами, рослинами або іграшками

спілкування відбувається між реальними людьми

стосунки (побутові, сімейні, товариські) не мають чітких правил і здійснюються на більш вільних засадах

формальні, ділові відносини на роботі, в школі, в державних установах

Запитання 6

Оберіть одну вірну відповідь.

Неофіційне спілкування - це...

варіанти відповідей

спілкування відбувається між людьми, розділеними простором або часом, за допомогою таких засобів, як телефон, комп'ютер, листування, аудіо чи відеозапису, книги

люди бачать і чують один одного, знаходяться в одному місті

відбувається спілкування з літературними героями, співаками, акторами кумирами, з якими неможливо реальне спілкування. Деякі люди замінюють реальне спілкування «розмовами» з тваринами, рослинами або іграшками

спілкування відбувається між реальними людьми

стосунки (побутові, сімейні, товариські) не мають чітких правил і здійснюються на більш вільних засадах

формальні, ділові відносини на роботі, в школі, в державних установах

Запитання 7

Оберіть одну вірну відповідь.

Оберіть стиль спілкування. Людина не може захистити себе, відмовити.

варіанти відповідей

пасивний

агресивний

упевнений

гідний

Запитання 8

Оберіть одну вірну відповідь.

Оберіть стиль спілкування. Людина відстоює свою точку зору, не зважаючи на інтереси інших.

варіанти відповідей

пасивний

агресивний

упевнений

радісний

Запитання 9

Оберіть одну вірну відповідь.

Оберіть стиль спілкування. Людина уміє домовлятися, здатна ввічливо відмовити.

варіанти відповідей

пасивний

агресивний

упевнений

поміркований

Запитання 10

Оберіть декілька вірних відповідей.

Ознаками упевненого спілкування є...

варіанти відповідей

нехтування своїми інтересами

відстоювання своїх прав, не порушуючи прав інших

тиск, погрози, лайка

здатність ввічливо відмовитись від того, що не підходить

Запитання 11

Оберіть декілька вірних відповідей.

Ознаками пасивного спілкування є...

варіанти відповідей

тиск, погрози, лайка

уникання конфліктів, нехтування своїми інтересами

нездатність відмовити

відстоювання своїх прав, не порушуючи прав інших

Запитання 12

Оберіть декілька вірних відповідей.

Ознаками агресивного спілкування є...

варіанти відповідей

тиск, погрози, лайка

уникання конфліктів, нехтування своїми інтересами

нездатність відмовити

ігнорування інтересів і почуттів інших

Запитання 13

Оберіть одну вірну відповідь.

Відомо, що навичками ефективного спілкування є: уміння говорити, уміння слухати, уміння використовувати невербальні сигнали, уміння уникати непорозумінь. Про яке уміння йдеться: подумати, наскільки доречною буде розмова; надавати можливість співрозмовнику висловитися; поважати думку співрозмовника; вчасно закінчувати розмову, не зловживати увагою і часом співрозмовника? 

варіанти відповідей

Уміння говорити

Уміння слухати

Уміння використовувати невербальні сигнали

Уміння уникати непорозумінь

Запитання 14

Оберіть одну вірну відповідь.

Відомо, що навичками ефективного спілкування є: уміння говорити, уміння слухати, уміння використовувати невербальні сигнали, уміння уникати непорозумінь. Про яке уміння йдеться: не вживати зайвих, жаргонних слів і слів-паразитів? 

варіанти відповідей

Уміння говорити

Уміння слухати

Уміння використовувати невербальні сигнали

Уміння уникати непорозумінь

Запитання 15

Оберіть одну вірну відповідь.

Відомо, що навичками ефективного спілкування є: уміння говорити, уміння слухати, уміння використовувати невербальні сигнали, уміння уникати непорозумінь. Про яке уміння йдеться: дивитися на співрозмовника, кивати, усміхатися, вираз обличчя має бути доброзичливим, зацікавленим? 

варіанти відповідей

Уміння говорити

Уміння слухати

Уміння використовувати невербальні сигнали

Уміння уникати непорозумінь

Запитання 16

Оберіть декілька вірних відповідей.

Оберіть ситуацію, коли краще діяти упевнено

варіанти відповідей

тобі пропонують щось небезпечне або те, що тобі не підходить

хочеш повернути бракований товар

хочеш попросити про послугу чи допомогу

в ситуації, коли будь-яке загострення стосунків є небезпечним

на тебе напали або намагаються кудись затягти

Запитання 17

Оберіть одну вірну відповідь.

Оберіть ситуацію, коли краще діяти пасивно

варіанти відповідей

тобі пропонують щось небезпечне або те, що тобі не підходить

хочеш повернути бракований товар

хочеш попросити про послугу чи допомогу

в ситуації, коли будь-яке загострення стосунків є небезпечним

на тебе напали або намагаються кудись затягти

Запитання 18

Оберіть одну вірну відповідь.

Оберіть ситуацію, коли краще діяти агресивно

варіанти відповідей

тобі пропонують щось небезпечне або те, що тобі не підходить

хочеш повернути бракований товар

хочеш попросити про послугу чи допомогу

в ситуації, коли будь-яке загострення стосунків є небезпечним

на тебе напали або намагаються кудись затягти

Запитання 19

Оберіть одну вірну відповідь.

Спілкування - це...

варіанти відповідей

вміння розуміти почуття та бажання інших

спосіб поведінки

обмін думками, почуттями, враженнями, тобто повідомленнями

необхідність звернутись по допомогу

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест