Бригада з 12 робітників може відремонтувати школу за 36 днів. Скільки потрібно робітників, щоб відремонтувати школу за 9 днів, якщо продуктивність праці всіх робітників однакова?
На рисунку зображено графік туриста графік руху туриста. За графіком визначте, скільки годин витратив турист на зворотній шлях.
Один із кутів паралелограма на 10° менший за інший. Знайдіть градусну міру гострого кута паралелограма.
Знайдіть розв'язок системи рівнянь.
Знайдіть довжину дуги кола радіуса 6 см, яка відповідає центральному куту 120°.
Скоротить дріб.
Графіком якої з наведених функцій може бути зображено на рисунку парабола?
Відомо, що ... Виразіть а.
Площини α і β паралельні. Які з наведених тверджень є правильними?
1. Існує пряма, що лежить в площині α, і в площині β.
2. Якщо пряма перпендикулярна до площини α, то вона перпендикулярна до площини β.
3. Якщо пряма лежить у площині α, то вона паралельна будь-якій прямій у площині β.
Розв'яжіть рівняння: 2x − 2 + 2x = 10.
Oбчисліть визначений інтеграл.
Подайте вираз (x + 4)(2x − 1) у вигляді многочлена.
Знайдіть область визначення функції y = lg(3x − x²).
Розв'яжіть рівняння.
Обчисліть об'єм правильної трикутної піраміди, сторона основи якої дорівнює 6 см, а висота − 9 см.
Знайдіть значення похідної функції y = √(1 − 3x) в точці x₀ = −1.
Знайдіть значення похідної функції в точці x₀.
Знайдіть значення похідної функції в точці x₀.
Знайдіть значення виразу.
Знайдіть значення виразу.
Знайдіть значення виразу sin²15° − cos²15°.
Дано рівносторонній трикутник зі стороною а. Знайдіть радіус вписаного в даний трикутник кола.
Дано рівносторонній трикутник зі стороною а. Знайдіть радіус описаного навколо даного трикутника кола.
Дано рівносторонній трикутник зі стороною а. Знайдіть радіус вписаного в даний трикутник кола.
Дано рівносторонній трикутник зі стороною а. Знайдіть медіану даного трикутника.
Відомо що 7 кг печива коштують стільки, скільки 5 кг цукерок. Скільки кілограмів цукерок можна купити замість 28 кг печива?
Відомо що 7 кг печива коштують стільки, скільки 5 кг цукерок. На скільки відсотків кілограм цукерок дорожчий за кілограм печива?
У прямокутній системі координат xy на площині задано рівнобедрений трикутник ACB, у якому AC = BC, A(2; −5), B(4; 3). Навколо цього трикутника описано коло, задане рівнянням x² − 6x + y² + 2y = 7. Знайдіть відстань між серединою відрізка AB та центром кола, описаного навколо цього трикутника.
У геометричній прогресії (bn) b3 = −12, b6 = 1,5. Знайдіть знаменник q цієї прогресії.
У геометричній прогресії (bn) b3 = −12, b6 = 1,5. Знайдіть значення виразу b1 : (1 − q).
Ймовірність того, що Петро розв'яже задачу, дорівнює 0,8, а ймовірність того, що задачу розв'яже Марина − 0,6. Знайдіть ймовірність того, що жоден із них не розв'яже задачу.
У двох ящиках лежали яблука. Якщо з одного ящика перекласти в другий 45 яблук, то в обох ящиках їх стане порівну. Якщо з другого ящика перекласти в перший 20 яблук, то в першому стане у 3 рази більше яблук, ніж у другому. Скільки яблук було в кожному ящику спочатку? У відповідь запишіть їх суму.
Обчисліть значення виразу, якщо a = 0,4.
Розв'яжіть рівняння. Якщо рівняння має один корінь, то запишіть його у відповідь. Якщо рівняння має кілька коренів, у відповідь запишіть їх добуток.
З 8 різних троянд та 5 різних гербер потрібно скласти букет, що містить 4 троянди та 3 гербери. Скількома способами це можна зробити?
Задано функцію y = ... Знайдіть значення функції, якщо значення аргументу дорівнює 2.
Задано функцію y = ... Знайдіть значення аргументу, якщо значення функції дорівнює 2.
Задано функцію y = ... Знайдіть значення функції, якщо значення аргументу дорівнює 6.
Задано функцію y = ... Знайдіть координати точок перетину графіка функції з віссю абсцис.
Задано функцію y = ... Знайдіть координати точок перетину графіка функції з віссю ординат.
Розв'яжіть нерівність y < 0, використовуючи графік функції y = ...
Знайдіть загальний вигляд первісних функції y = ...
Знайдіть площу фігури, обмеженої графіком функції y = ..., прямими x = 3; x = 6 та віссю абсцис.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома