Конкурс слюсар з ремонту колісних транспортних засобів

60 запитань
Запитання 1

11. Трансмісія призначена для






варіанти відповідей

А передачі крутного моменту від двигуна на ходову частину;

Б передачі крутного моменту від двигуна на ведучі колеса;

В передачі крутного моменту від двигуна на передній міст;

Г передачі крутного моменту від двигуна на задній міст.

Запитання 2

12. Двигун внутрішнього згорання призначений для





варіанти відповідей

А перетворення якого-небудь виду енергії в механічну роботу;

Б перетворення хімічної енергії палива в механічну енергію обертання колінчатого валу;

В перетворення якого-небудь виду енергії в роботу;

Г перетворення теплової енергії від згорання палива , на механічну роботу руху.

Запитання 3

14. Робочий об'єм циліндра – це






варіанти відповідей

А об'єм, що заходиться над поршнем при його положенні в начальній мертвій точці;

Б об'єм, що знаходиться над поршнем при його положенні в верхній мертвій точці;

В об’єм, що вивільнюється поршнем, коли той переміщується від верхньої мертвої точки до нижньої мертвої точки;

Г об'єм, що заходиться під поршнем при його положенні в НМТ.

Запитання 4

15. Літраж багатоциліндрового двигуна – це





варіанти відповідей

А сума повних об’ємів всіх циліндрів двигуна;

Б сума робочих об’ємів всіх циліндрів двигуна;

В сума об’ємів всіх циліндрів двигуна;

Г сума об’ємів камер згорання.


Запитання 5

16. Із збільшенням величини ступеня стискання потужність двигуна






варіанти відповідей

А збільшується;

Б зменшується;

В збільшується в два рази;

Г не змінюється.

Запитання 6

17. Кривошипно-шатунний механізм призначений для





варіанти відповідей

А перетворення крутного моменту в обертальний рух;

Б перетворення зворотно-поступального руху поршня в обертальний рух колінчатого валу;

В перетворення правого моменту в обертальний рух;

Г перетворення зворотного руху поршня в обертальний рух колінчатого валу.


Запитання 7

18. До складу кривошипно-шатунного механізму входять





варіанти відповідей

А колінчатий вал, маховик, поршень, шатуни;

Б колінчатий вал, штовхачі, коромисла, поршні, кільця;

В блок циліндрів, головка блоку, колінчатий вал, маховик;

Г блок циліндрів, головка блока, колінчатий вал, маховик, шатуни, поршні, кільця, поршневі пальці, вкладиші.


Запитання 8

20 Чи однакові діаметри всіх опорних шийок розподільчого валу?






варіанти відповідей

А Так, всі одинакові.

Б Всі різного

В Крайні більші, чим середні.

Г Діаметр зменшується: від першої до останньої шийки.

Запитання 9

23. Які типи систем охолодження застосовуються на автомобілях?






варіанти відповідей

А рідинні;

Б повітряні;

В змішані;

Г відповіді А,Б.

Запитання 10

25. Редукційний клапан системи змащення призначений для





варіанти відповідей

А очищення мастила;

Б охолодження мастила;

В перепустки в магістраль;

Г зберігання системи від надмірного тиску.


Запитання 11

27. В систему живлення карбюраторного двигуна входять





варіанти відповідей

А паливний бак, фільтр-відстійник, карбюратор;

Б паливний бак, фільтр грубої очистки палива, насос високого тиску, карбюратор, повітряний фільтр;

В паливний бак, фільтр-відстійник, паливний насос, фільтр тонкої очистки палива, паливопроводи, карбюратор, повітряний фільтр, випускні трубопроводи, глушник

Г паливний бак, фільтр - відстійник, паливний насос, фільтр тонкої очистки палива, паливопроводи, карбюратор, повітряний фільтр.


Запитання 12

28. В систему живлення дизельного двигуна входять






варіанти відповідей

А паливний бак, фільтр-відстійник, паливно-підкачувальний насос, карбюратор, повітряний фільтр, глушник;

Б паливний бак, насос високого тиску, форсунка, повітряний фільтр, випускні трубопроводи, глушник;

В паливний бак, фільтр грубої очистки, паливно-підкачувальний насос, насос високого тиску, форсунки, фільтр тонкої очистки, повітряний фільтр, випускні трубопроводи, глушник;

Г паливний бак, фільтр грубої очистки, паливно-підкачувальний насос, насос високого тиску, форсунки, фільтр тонкої очистки, глушник.

Запитання 13

30. Багата паливна суміш – це коли






варіанти відповідей

А на 1 кг палива припадає 20 кг повітря;

Б на 1 кг палива припадає 15 кг повітря;

В на 1 кг палива припадає 8 кг повітря;

Г на 1 кг палива припадає менше 13 кг повітря.

Запитання 14

34. Яка з частин системи охолодження регулює температуру рідини, прискорює прогрівання двигуна?






варіанти відповідей

А Водяний насос;

Б термостат;

В вентилятор;

Г радіатор.

Запитання 15

35. Збіднена паливна суміш застосовується при






варіанти відповідей

А запуску двигуна;

Б роботі на холостому ходу;

В середніх навантаженнях;

Г повних навантаженнях.

Запитання 16

38. Економайзер карбюратора вступає в роботу





варіанти відповідей

А при запуску двигуна;

Б при роботі на холостому ходу;

В при роботі на повних навантаженнях;

Г при зупинці двигуна.


Запитання 17

39. Що поступає в камеру згорання в такті “Впуск”?






варіанти відповідей

А Очищений бензин

Б Очищений газ

В Суміш бензину та газу

Г Суміш бензину та повітря

Запитання 18

40. Скільки корінних та шатунних шийок на колінвалу?






варіанти відповідей

А Кількість шатунних рівняється кількості корінних

Б Шатунних більше, чим корінних

В Корінних менше чим шатунних

Г Корінних на одну більше чим шатунних

Запитання 19

41. Зворотний клапан в системі живлення дизельного двигуна призначений для





варіанти відповідей

А пропуску мастила;

Б прокачування системи від повітря;

В пропуску палива;

Г пропуску повітря.


Запитання 20

42. Яким чином змінюється кількість дизельного пального, яке впорскується форсункою в циліндр двигуна?





варіанти відповідей

А регулюється зусиллям пружини форсунки;

Б регулятором моменту впорскування;

В поворотом плунжера у паливному насосі високого тиску;

Г поворотом плунжера у паливному насосі низького тиску

Запитання 21

43. В системах живлення сучасних автомобілів застосовується паливо





варіанти відповідей

А Бензин;

Б дизельне паливо;

В газ;

Г всі перелічені

Запитання 22

47.Із яких частин та механізмів складається зчеплення?






варіанти відповідей

А педаль зчеплення, тяга, натискна вилка, витискний підшипник;

Б ведучих та відомих частин, механізмів натискання та виключення;

В циліндр зчеплення, натискна вилка, витискний підшипник;

Г педаль зчеплення, тяга, натискна вилка.

Запитання 23

51. За кількістю відомих дисків зчеплення ділять на





варіанти відповідей

А одно дискові

Б одно- і дводискові

В багато дискові

Г без дискові


Запитання 24

53. Рульовий механізм призначений для






варіанти відповідей

А отримання зусилля від приводу та повертання коліс в потрібному напрямі


Б повертання керованих коліс з невеликим зусиллям на рульовому колесі;

В повертання керованих коліс з робочого місця водія;

Г повертання керованих коліс за допомогою рульового валу,

Запитання 25

56. Роздавальна коробка призначена для






варіанти відповідей

А включення і виключення переднього ведучого моста;

Б збільшення швидкості руху;

В розподілення крутного моменту між ведучими мостами автомобіля;

Г відповіді А,В.

Запитання 26

58. На автомобілях підвищеної прохідності встановлюють карданні шарніри






варіанти відповідей

А рівних кутових швидкостей;

Б жорсткі;

В жорсткі і рівних кутових швидкостей;

Г м‘які і рівних кутових швидкостей.

Запитання 27

59. Головна передача призначена для





варіанти відповідей

А збільшення крутного моменту і передачі його на ведучі колеса під прямим кутом;

Б збільшення швидкості руху автомобіля;

В зменшення шуму на повороті;

Г збільшення шуму на повороті.


Запитання 28

60. Гіпоїдна головна передача застосовується






варіанти відповідей

А На всіх легкових автомобілях;

Б на спеціальних автомобілях;

В на легкових ВАЗ 2101-07, Москвич і на автомобілях ГАЗ-66, ГАЗ 53;

Г на всіх вантажних автомобілях.

Запитання 29

61.Яка різниця між простою і гіпоїдною передачами?





варіанти відповідей

А немає різниці;

Б різниця в формі зубів;

В вісь ведучої шестерні зміщена вниз відносно веденої;

Г вісь ведучої шестерні зміщена вверх відносно веденої;


Запитання 30

62.Подвійна головна передача має





варіанти відповідей

А пару конічних і пару циліндричних шестерень;

Б пару конічних шестерень та пару валів;

В пару циліндричних шестерень та пару валів;

Г три конічних шестерні та пару валів.


Запитання 31

66. Листи ресор змащують мастилом





варіанти відповідей

А Літол-24;

Б Консталін;

В Літол – 35;

Г Графітне мастило.


Запитання 32

68. Брекер призначений для




варіанти відповідей

А пом’якшення дії протектора на каркас шини;

Б збільшення тертя;

В захисту камер від пошкоджень;


Г зменшення тертя.


Запитання 33

70. Рульове керування призначено для






варіанти відповідей

А зміни швидкості автомобіля;

Б зміни напрямку руху автомобіля;

В зміни гальмового моменту;

Г зміни крутного моменту.

Запитання 34

72. Рульове керування складається з






варіанти відповідей

А рульового механізму і рульового приводу;

Б рульового колеса, картера валу і тяг;

В ролика і черв’яка, картера, сошки і тяг;

Г ролика і черв’яка, картера, сошки .

Запитання 35

73. Гальмова система складається з






варіанти відповідей

А гальмових механізмів коліс і гальмового привода;

Б гальмових механізмів коліс, педалі і тяги;

В гальмових механізмів коліс, компресора і крана;

Г Гальмових механізмів коліс і крана.

Запитання 36

77. Масляний насос на двигуні ЗМЗ-513 приводиться в дію від






варіанти відповідей

А шестерні розподільного валу;

Б ексцентрика розподільного валу;

В шестерні колінчастого валу;

Г шківа колінчастого валу.

Запитання 37

78. Густина електроліту повинна бути при+25*С та вище:






варіанти відповідей

А 1,27 г/см3;

Б 1,29 г/см3;

В 1,25 г/см3;

Г 1,23г/ см3.

Запитання 38

79. Взимку густина електроліту повинна бути






варіанти відповідей

А 1,23 г/см3;

Б 1,27 г/см3;

В 1,29 г/см3;

Г 1,25 г/см3.

Запитання 39

83. Рівень електроліту перевіряється






варіанти відповідей

А олівцем;

Б стержнем від ручки;

В лінійкою;

Г скляною трубкою.

Запитання 40

86. Для чого в генераторі встановленні діоди?






варіанти відповідей

А для підсвічення;

Б для вентиляції;

В для випрямлення струму;

Г для зміни струму.

Запитання 41

88. Зазор між електродами свічки в автомобілі повинен бути в межах





варіанти відповідей

А 0,5-0,6 мм;

Б 0,6-0,7 мм;

В 0,7-0,8 мм;

Г 0,8-0,9 мм.


Запитання 42

89. Відцентровий регулятор призначений для автоматичного випередження запалювання залежно від






варіанти відповідей

А визначення кількості обертів колінчатого валу;

Б зміни кута запалювання залежно від навантаження;

В частоти обертання колінчатого валу;

Г зміни кута запалювання незалежно від навантаження.

Запитання 43

90. Вакуумний регулятор призначений для автоматичного випередження запалювання залежно від





варіанти відповідей

А зміни кута запалювання, залежно від навантаження;

Б зміни кута запалювання, залежно від числа обертів колінчатого валу;

В ступеня відкривання дросельних заслінок;

Г визначення кількості кругів колінчатого валу.


Запитання 44

91. Октан-коректор призначений для






варіанти відповідей

А зміни кута запалювання, залежно від числа обертів колінчатого валу;

Б зміни кута запалювання, залежно від вжитого палива;

В зміни кута запалювання, залежно від навантаження на двигун;

Г зміни кута запалювання, незалежно від вжитого палива.

Запитання 45

93. Зазор між електродами свічки запалювання вимірюється






варіанти відповідей

А щупом пластинчастим;

Б щупом круглим;

В спеціальним приладом;

Г щупом квадратним.

Запитання 46

94. Зазор між електродами свічки регулюється






варіанти відповідей

А спеціальним приладом;

Б підгинанням бокового електроду;

В щупом;

Г пластиною.

Запитання 47

98. Поршні двигуна внутрішнього згорання виготовляються із





варіанти відповідей

А сталі;

Б чавуну;

В алюмінієвого сплаву;

Г латуні.


Запитання 48

99. Які марки дизельного палива призначені для автомобільних дизелів?






варіанти відповідей

А марка “А”

Б марка “З”

В марка “Л”

Г всі перераховані

Запитання 49

100. Для одержання заднього ходу автомобіля в коробці передач встановлюють






варіанти відповідей

А проміжну шестерню;

Б вторинний вал;

В проміжний вал;

Г первинний вал.

Запитання 50

102. Пристрій, що запобігає мимовільному ввімкненню передач називається






варіанти відповідей

А синхронізатор;

Б замок;

В фіксатор;

Г ключ;

Запитання 51

106. Детонаційне згорання в циліндрах двигуна відбувається зі швидкістю






варіанти відповідей

А до 30м/сек;

Б до 100м/сек;

В до 300м/сек;

Г до 3000м/сек.

Запитання 52

107. Люфт у з’єднанні черв’як-ролик регулюється при положенні керованих коліс у






варіанти відповідей

А крайньому лівому;

Б крайньому правому;

В середньому;

Г будь якому.

Запитання 53

108. Лямбда-зонд встановлюють






варіанти відповідей

А у впускному колекторі;

Б у випускному колекторі;

В на дросельному вузлу;

Г на паливній рампі.

Запитання 54

110. Роздавальну коробку встановлюють на автомобілях





варіанти відповідей

А ЗІЛ-131;

Б КамАЗ- 5510;

В ГАЗ 53А;

Г ВАЗ-2109.


Запитання 55

113. Коромисло призначене для






варіанти відповідей

А передачі зусилля від штанги до клапана;

Б відкривання та закривання впускних каналів;

В відкривання та закривання випускних каналів;

Г фіксування клапану.

Запитання 56

115. Лямбда-зонд призначений для





варіанти відповідей

А визначення кількості кисню у відпрацьованих газах;

Б визначення температури охолодної рідини;

В визначення витрати повітря;

Г визначення витрати палива.


Запитання 57

118. Коло низької напруги системи запалювання складається:





варіанти відповідей

А акумуляторна батарея, вимикач запалювання, додатковий резистор, первинна обмотка котушки запалювання, контакти переривника ,

Б акумуляторна батарея, вимикач запалювання, додатковий резистор, вторинна обмотка котушки

В акумуляторна батарея, вимикач запалювання, вторинна обмотка котушки запалювання, розподільник запалювання

Г акумуляторна батарея, вимикач запалювання, додатковий резистор, первинна обмотка котушки, свічка запалювання


Запитання 58

120. Робочий цикл у чотирьохтактному двигуні відбувається за






варіанти відповідей

А один оберт колінчатого валу;

Б два оберти колінчатого валу;

В чотири оберти колінчатого валу;

Г три оберти колінчатого валу.

Запитання 59

123. Рух поршня від верхньої мертвої точки до нижньої мертвої точки називається





варіанти відповідей

А ходом поршня;

Б тактом;

В робочим об’ємом циліндра;

Г рухом поршня.


Запитання 60

127. Муфта випередження впорскування палива служить для






варіанти відповідей

А з’єднання кулачкового валу ПНВТ з шестернею приводу;

Б зміни моменту подачі палива н максимальній частоті обертання колінчастого валу;

В зміни моменту подачі палива залежно від частоти обертання колінчастого валу;

Г зміни моменту подачі палива на мінімальній частоті обертання колінчастого валу.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест