Експертні системи

Додано: 13 квітня
Предмет:
12 запитань
Запитання 1

Що включає інструментарій при розробці експертних систем?

варіанти відповідей
тільки програмні засоби
тільки апаратні засоби
як програмні, так і апаратні засоби
жодну з перерахованих варіантів
Запитання 2

Які засоби відносяться до апаратних засобів при розробці експертних систем?

варіанти відповідей
ПЕОМ
ЛІСП і ПРОЛОГ машини
спеціальні символьні співпроцесори
РLL, HEARSАY-4 іт.і
Запитання 3

Яка класифікація програмного інструментарію для розробки експертних систем є неправильною?

варіанти відповідей
процедурні мови, орієнтовані на обробку символьної інформації
мови інженерії знань
засоби автоматизації процесів конструювання, використання та модифікації ЕС
технічні засоби, такі як ПЕОМ
Запитання 4

Що означає поняття 'демонстраційний прототип'?

варіанти відповідей
система, що вирішує більшість задач і надійно працює на реальних прикладах
система, що вирішує частину задачі, демонструючи життєздатність підходу
промислова система, придатна до продажу
система, що не містить знань про будь-яку програму
Запитання 5

Які етапи існування переходу експертної системи від прототипу до промислового зразка?

варіанти відповідей
демонстраційний прототип, дослідницький прототип, діючий прототип
дослідницький прототип, діючий прототип, промислова система
промислова система, комерційна система
демонстраційний прототип, комерційна система
Запитання 6

При створенні ЕС на І етапі ідентифікації:

варіанти відповідей

визначаються ключові поняття, відносини, характеристики, необхідні для опису процесу рішення задачі

ідентифікується завдання, визначаються учасники проектування, ресурси, цілі

визначаються ключові поняття, які потім виражаються на деякій формальній мові; визначається, чи підходять ця система для вирішення вибраної проблеми

проводиться оцінка вибраного способу представлення знань і експертної системи в цілому

Запитання 7

У яких режимах працює експертна система?

варіанти відповідей

у режимі придбання знань та консультацій

у режимі рішення задачі та представлення результату

у режимі очікування

у режимі придбання знань і в режимі рішення задачі

Запитання 8

Виберіть із перелічених ті вимоги, які необхідні для того, щоб розробка ЕС була можливою для даного застосування.

варіанти відповідей

існують експерти в даній області, які вирішують задачу значно краще, ніж фахівці, що починають

експерти сходяться в оцінці запропонованого рішення, інакше не можна буде оцінити якість розробленої ЕС

експерти здатні вербалізувати (виразити на природній мові) і пояснити використовувані ними методи;

рішення задачі вимагає тільки дій

завдання повинне бути дуже важким

Запитання 9

Прототип ЕС повинен продемонструвати ...

варіанти відповідей

знання прототипу про проблемну область

наповнення експертом бази знань

представлення знань у вигляді, зрозумілому ЕС

придатність методів інженерії знань для даного додатку, який розробляється

Запитання 10

Виберіть представників спеціальностей, які беруть участь у розробці ЕС

варіанти відповідей

програміст по розробці інструментальних засобів (ІЗ), призначених для прискорення розробки ЕС

експерт в проблемній області, задачі якої вирішуватиме ЕС

кінцевий користувач, якого цікавить результат і (або) спосіб його отримання

інженер по знаннях - фахівець з розробки ЕС

Запитання 11

Які знання потрібні для функціонування експертної системи відповідно до її загальної статичної схеми?

варіанти відповідей

знання про мову спілкування і способи організації діалогу, використовувані лінгвістичним процесором

знання про процес рішення завдання, використовувані інтерпретатором (вирішувачем)

знання про способи уявлення і модифікації знань, використовувані компонентом придбання знань

структурні знання та знання, які керують, використовувані пояснювальним компонентом

Запитання 12

У режимі консультації хто здійснює спілкування з ЕС?

варіанти відповідей

кінцевий користувач

інженер по знаннях

експерт

програміст по розробці інструментальних засобів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест