"Ти знаєш, що ти - людина?"( Г.Тютюнник, О.Стороженко, Б.Лепкий,Л.Костенко)

Додано: 25 лютого 2021
Предмет: Українська література, 7 клас
Тест виконано: 78 разів
12 запитань
Запитання 1

Розповідає про красу незвичайного й сірість буденного авторка у вірші

варіанти відповідей


"Кольорові миші"



"Чайка на крижині"

 


"Дощ полив"

"Крила"

Запитання 2

Мишці з однойменного твору Б. Лепкого було соромно за людей, тому що

варіанти відповідей

 А вони жорстоко поводилися зі свійськими тваринами

 Б вони були неосвіченими й не любили книжок

В вони обманювали інших і були жадібні

 Г вони били й принижували власних дітей


Запитання 3

Яке прізвисько було у Павлуся?


варіанти відповідей

Ледащо

Лежень 

Лежибока     

Лінивець

Запитання 4

Побачивши чайку, лірична героїня здивувалася тим, що пташина:

варіанти відповідей


не встигла відлетіти у вирій;



самотньо плила на крижині;

 


спіймала велику рибу

 


не злякалась, як крига буйно ломилась

Запитання 5

У вірші "Чайка на крижині" одягнуто в сіру свитину "із тодішніх зів"ялих трав"

варіанти відповідей

осінь

зиму

весну

літо

Запитання 6

Поезія, що належить до пейзажної лірики:

варіанти відповідей

"Крила"

"Кольорові миші"

"Чайка на крижині"

"Дощ полив"

Запитання 7

Однією темою та ідеєю поєднані такі поезії Ліни Костенко:

варіанти відповідей

"Крила", "Дощ"

"Крила", "Кольорові миші"

"Крила", "Чайка на крижині"

поезії не поєднані однієї темою та ідеєю

Запитання 8

Установіть відповідність між сюжетними складовими та уривками з казки «Мишка»

1 зав'язка

2 розвиток дії

3 кульмінація

4 розв'язка

А «Була собі мишка»

Б «Моргнула на дітей, і вони шнурочком вибігли крізь відчинені двері на поле»

В « - От бачиш, і війна на щось придасться… Розбагатіємо…» - і ховає гроші в ящик під ліжко

Г «В хаті чужим духом пахне»

Д «А жінка говорила, мовби за труною ішла: - Змилосердіться…У мене хора дитина… Най би хоч перед смертю напилося…»

варіанти відповідей

1А 2В 3Д 4Б

1А 2Д 3В 4Г

1Б 2А 3Г 4Д

1В 2Б 3Г 4Д

Запитання 9

Установіть відповідність між назвою вірша та уривком з нього.

1  «Крила»

2  «Дощ полив»

3  «Чайка на крижині»

4  «Кольорові миші»

А Струшується сад, як парасолька.

   Мокрі ниви і порожній шлях…

Б  Немає поля, то буде воля.

    Немає пари, то будуть хмари.

В  Більше тебе не буде

   Завтра на цій землі…

Г  І той сусід сказав тоді у тиші:

   – Панове судді, я її привів…

Д - Дивна людино!

Я ж маю крила.


варіанти відповідей

1А 2Б 3В 4Г

1Б 2А 3В 4Д

1Б 2А 3Д 4Г

1Д 2В 3Б 4А

Запитання 10

Установіть відповідність між героєм повісті Григора Тютюнника «Климко» та його реплікою.

 1 А краще – пристань до якихось добрих людей, біженців – серед нещасних багато є добрих…

2 Може б, ти до мене перейшов? Куди ж тобі тепер діватися?

3 Людина, людина…І всім на дурняк дай.

4  Як тут мій помошничок? Не боявся сам уночі?

А Климко                                           

Б дядько Кирило                              

В Бочончиха

Г тітка Мотя

Д дід Бочонок

варіанти відповідей

1А 2Б 3В 4Г

1В 2А 3Д 4Г

1Б 2В 3А 4Д

1Д 2Г 3В 4Б

Запитання 11

Установіть відповідність між назвою твору й художнім образом

 

1 «Скарб»

2 «Мишка»

3 «Климко»

4 «Чайка на крижині»

А крила

Б крига

В діжурка

Г ящик

Д хорт

варіанти відповідей

1А 2Г 3Б 4Д

1Д 2Г 3В 4Б

1В 2А 3Д 4Г

1Б 2Д 3А 4В

Запитання 12

Установіть відповідність між портретною характеристикою й літературним героєм ("Климко")

1 Сивий, вусатий і кругло-товстий…любив походжати ранками по базару – у широких смугастих штанях, у довгій, ледь не до колін, синій косоворотці

2 Прибіг захеканий, з гарячими рум′янцями на гострих смуглих вилицях… вузькі й такі чорні очі на мить заплющилися… і враз гаряче зблиснули…

3  ...низенький, сухоплечий, у ватяних штанях, вовняних шкарпетках і гостроносих шахтарських чунях.

4 Маленька, бліда, дивилася на бороданя широко розплющеними очима. У них не було ні презирства, ні гніву…

А Дідусь Гареєв

Б Наталя Миколаївна

В Зульфат

Г Климко

Д Бочонок

 

варіанти відповідей

1А 2Г 3Д 4В

1Б 2В 3Д 4А

1Д 2А 3В 4Б

1Д 2В 3А 4Б

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест