Всеволод Нестайко "Чарівні окуляри"

Додано: 23 квітня
Предмет: Українська література, 5 клас
9 запитань
Запитання 1

Укажіть жанр твору "Чарівні окуляри":

варіанти відповідей

оповідання

роман

повість-казка

вірш

Запитання 2

Всеволод Нестайко "Чарівні окуляри"

"Я сиджу на першій парті, перед самісіньким вчительським 

столом. Як посадила мене ще в першому класі Ліна Митрофанівна, бо я був найменшенький, так і досі сиджу. Тепер у нас 

вже не одна вчителька, а кілька. Майже всі молоді. Одна тільки 

старенька — Юлія Юхимівна."

Який предмет вона викладала?

варіанти відповідей

Математику

 Природу

Українську мову

Фізику

Запитання 3

Як зварити головного героя повісті "Чарівні окуляри"

варіанти відповідей

Вася

Сергій

Марія Іванівна

Запитання 4

Як звали друга головного героя?

варіанти відповідей

Женя

Юра

Рома

Запитання 5

Який підпис був у записці?

варіанти відповідей

Ритас

Привіт

5 клас

Запитання 6

Усі твердження правдиві щодо Васі Богданця, ОКРІМ

варіанти відповідей

всі називали його Рудим Африканським Їжачком.

мав легковажну вдачу.

у сумці знайшов чарівні окуляри.

оповідь у творі ведеться від його імені.

Запитання 7

Усі твердження істинні щодо Ромки Черняка, ОКРІМ

варіанти відповідей

він меткий, спритний, дужий, удачливий.

висміяв однокласника перед класом.

заліз на дерево та не міг злізти.

жив навпроти будинку Васі Богданця.

його батьки бізнесмени.

Запитання 8

Установи відповідність між героєм та його словами.

1 Ромка

2 Вася

3 Телебаба Яга

4 Тато Васі

А "Хто читає книжки, розвиває свою уяву, фантазію, бо зримо уявляє собі прочитане".

Б "Книжки - то вчорашній день".

В "Недарма я книжки читаю і прочитане уявляю".

Г "Ніколи не вішай носа, рижухо мій дорогий!"

Д "Моє телебачення має велике значення у вихованні злості".

варіанти відповідей

1б, 2в, 3д, 4а

1б, 2а, 3д, 4г

1г, 2в, 3д, 4б

1г, 2д, 3а, 4б

Запитання 9

Якого кольору був світ, де жив козачок Гулька?

варіанти відповідей

помаранчевого

синього

чорно-білого

білого

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест