ТЕСТИ ДЛЯ УЧНІВ 8-ГО КЛАСУ З ПРЕДМЕТА «ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я»

Про матеріал
Завдання для контролю знань та засвоєння вивченого матеріалу з тем: - «Соціальні ролі і життєві навички в сучасному світі»; - «Основні принципи порятунку та захисту людей у НС. Основні положення законодавства України щодо порятунку і захисту людей у надзвичайних ситуаціях»; - «Фізичні якості людини. Вплив фізичної активності на здоров’я»; - «Традиційні і сучасні системи харчування. Вибір харчових продуктів»; - «Краса і здоров’я. Ідеали краси і здоров’я. Вплив модних тенденцій на здоров’я»; - «Уміння вчитися» Тестові завдання складені у відповідності до підручника «Основи здоров’я» для 8-го класу (О.В.Тагліна)
Перегляд файлу

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «НОВОВОДОЛАЗЬКА  САНАТОРНА  ШКОЛА»  ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕСТИ ДЛЯ УЧНІВ 8-ГО КЛАСУ

З ПРЕДМЕТА «ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                     Автор: Ірина ЧЕРНИШ

вчитель предмета «Основи здоров’я»  

 

 

 

 

 

 

 

 

2021

 

 

Завдання для контролю знань та засвоєння вивченого матеріалу з тем:

  • «Соціальні ролі і життєві навички в сучасному світі»;
  • «Основні принципи порятунку та захисту людей у НС. Основні положення законодавства України щодо порятунку і захисту людей у надзвичайних ситуаціях»;
  •  «Фізичні якості людини. Вплив фізичної активності на здоров’я»;
  •  «Традиційні і сучасні системи харчування. Вибір харчових продуктів»;
  • «Краса і здоров’я. Ідеали краси і здоров’я. Вплив модних тенденцій на здоров’я»;
  •  «Уміння вчитися»

Тестові завдання складені у відповідності до підручника «Основи здоров’я» для 8-го класу (О.В.Тагліна)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата: ___________ ПІБ учня __________________________________Варіант І

Тема:  «Соціальні ролі і життєві навички в сучасному світі»

 

  1. Соціальна роль – це ___________________________________________________________________________________________________________________________________
  2. Продовж речення: «Спостерігаючи та виконуючи соціальні ролі людина…  ________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Які соціальні ролі ви виконуєте? ___________________________________ __________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

  1. Що ви можете сказати про свій соціальний статус? __________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Опишіть правила поведінки, якої оточуючі очікують від людини, що виконує соціальну роль покупця в продуктовому магазині ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _____________________________

 ____________________________________________________________________

  1. Що таке «життєві навички»?_______________________________________ __________________________________________________________________

7.  Які життєві навички потрібні для успішного навчання?

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Чи є у вас навичка говорити «ні», якщо ви не хочете робити те, що вам пропонують? Як формується така навичка? Як вона допомагає в повсякденному житті? ___________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________   ____________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

Основи здоров’я 8-й клас

Дата: __________ ПІБ учня __________________________________Варіант ІІ

Тема:  «Соціальні ролі і життєві навички в сучасному світі»

 

  1. Соціальна роль – це ___________________________________________________________________________________________________________________________________
  2. Продовж речення: «Спостерігаючи та виконуючи соціальні ролі людина…  ________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Яка з ваших соціальних ролей подобається вам більше за інші? Чому? _________________________________________________________________ __________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

  1. Які соціальні ролі пов’язані з вашим соціальним статусом? _________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Опишіть правила поведінки, якої оточуючі очікують від людини, що виконує соціальну роль пацієнта в лікарні ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _____________________________

 ____________________________________________________________________

  1. Що таке «життєві навички»?_______________________________________ __________________________________________________________________

7.  Які життєві навички потрібні у колективі?

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Чи є у вас навичка правильно реагувати на критику? Як формується така навичка? Як вона допомагає в повсякденному житті? ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________   ____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

 

 

Дата: ___________ ПІБ учня __________________________________­­­________

Тема: «Основні принципи порятунку та захисту людей у НС. Основні положення законодавства України щодо порятунку і захисту людей у надзвичайних ситуаціях»

 

1.Назвіть принципи порятунку і захисту людей у надзвичайних ситуаціях:  ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2.Назвіть шляхи оповіщення людей  __________________________________________________________________

3.Евакуація – це ____________________________________________________

__________________________________________________________________

 

4.Які  види евакуації ви знаєте:

А) обов’язкова евакуація;

Б) негайна евакуація;

В) загальна евакуація;

Г) часткова евакуація

5.Назвіть засоби індивідуального захисту _____________________________

 ____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

6.Які права мають громадяни України під час надзвичайної ситуації?

 ___________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.  Які обов’язки мають громадяни України під час надзвичайної ситуації?

____________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Чому аварійно-рятувальні служби працюють постійно, а не тільки під час надзвичайної ситуації? ___________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Доведіть,  що громадяни України зобов’язані знати і виконувати правила поведінки під час евакуації з небезпечної зони   ____________________________________________________________________

 

 Дата: ___________ ПІБ учня _________________________________Варіант І

 

Тема: «Фізичні якості людини. Вплив фізичної активності на здоров’я»

 

1.Що людина успадковує – фізичні якості чи фізичні здібності?  __________________________________________________________________  __________________________________________________________________

2.Чим відрізняються фізичні якості і фізичні здібності?_________________________________________________________

__________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

3.Що таке гнучкість? Які вправи сприяють зростанню гнучкості?  ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  ___________________________________________________________________

____________________________________________________________________

 

4.Встановіть відповідність

Здатність людини протистояти втомі, виконувати роботу ефективно

 

СПРИТНІСТЬ

Здатність людини виконувати рухові дії в мінімальний для даних умов час без зниження ефективності

 

ВИТРИВАЛІСТЬ

Здатність людини виконувати рухові завдання за короткий період навчання, а також змінювати свої рухові дії в мінливих зовнішніх умовах

 

ГНУЧКІСТЬ

Здатність людини долати зовнішній опір за рахунок активності м’язів

ШВИДКІСТЬ

Здатність людини виконувати рухи з максимальною амплітудою

 

СИЛА

 

 

5.Що ви робите для розвитку своїх фізичних якостей?

 ___________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Дата: ___________ ПІБ учня _________________________________Варіант ІІ

Тема: «Фізичні якості людини. Вплив фізичної активності на здоров’я»

 

1.Від чого залежить сила людини?  __________________________________________________________________  __________________________________________________________________

2.Чим  сила відрізняється від спритності ?_____________________________

__________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

3.  Які вправи сприяють зростанню комплексному розвитку фізичних якостей?__________________________________________________________  ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  ___________________________________________________________________

____________________________________________________________________

 

4.Встановіть відповідність

Здатність людини протистояти втомі, виконувати роботу ефективно

 

СПРИТНІСТЬ

Здатність людини виконувати рухові дії в мінімальний для даних умов час без зниження ефективності

 

ВИТРИВАЛІСТЬ

Здатність людини виконувати рухові завдання за короткий період навчання, а також змінювати свої рухові дії в мінливих зовнішніх умовах

 

ГНУЧКІСТЬ

Здатність людини долати зовнішній опір за рахунок активності м’язів

ШВИДКІСТЬ

Здатність людини виконувати рухи з максимальною амплітудою

 

СИЛА

 

 

5.Як ви оцінюєте свої фізичні якості і фізичні здібності?

 ___________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дата: ___________ ПІБ учня __________________________________Варіант І

 

Тема: «Традиційні і сучасні системи харчування. Вибір харчових продуктів»

 

1.Теоретичні знання і практичні методи, які містять певні правила вибору та вживання їжі це ____________________________________

 

 

2.Розподіліть теорії харчування:

Збалансоване харчування, вегетаріанство, м'ясоїдіння, сироїдіння, адекватне харчування  

Наукові теорії харчування

Альтернативні види харчування

 

 

 

 

 

 

3.Які страви української кухні вам до вподоби?

 ___________________________________________________________________

____________________________________________________________________  

4.Назвіть загальні принципи систем оздоровчого харчування.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.Як обрати систему харчування? ___________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

6.Серед наведених прикладів підкресліть "корисні" вуглеводи:

Шоколад, білий хліб, бобові, тістечка, крупи, цільнозерновий хліб

  1. Яке співвідношення білків, жирів та вуглеводів є оптимальним при помірному фізичному навантаженні?

а) 1:1:6               б)  2:2:4             в) 4:1:1            г) 1:1:4

 

  1. Що треба знати, щоб визначити, яка їжа буде корисною для конкретної людини? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Дата: ___________ ПІБ учня ________________________________Варіант ІІ

 

Тема: «Традиційні і сучасні системи харчування. Вибір харчових продуктів»

 

1.Системи харчування  це ___________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

2.Розподіліть теорії харчування:

Збалансоване харчування, вегетаріанство, м'ясоїдіння, сироїдіння, адекватне харчування  

Наукові теорії харчування

Альтернативні види харчування

 

 

 

 

 

 

3.В системі харчування якої національності переважають страви з морепродуктами та сир?

  а)  італійської          б)  української             в) грузинської           г) російської

 

4.Назвіть загальні принципи систем оздоровчого харчування.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.Нестача жирів у харчуванні призводить до (підкресли правильну відповідь):
а) переїдання під час основного прийому їжі;         б) зниження цукру в крові;                      в) поганого засвоєння вітамінів А і Е;   г) дисбаланс у розвитку статевих гормонів

6.Кондитерські вроби, шоколад, варення, солодкі фруктові напої - це::

 а) повільні вуглеводи;     б)жири;     в)швидкі вуглеводи;    г)білки

7.Яке співвідношення білків, жирів та вуглеводів є оптимальним при помірному фізичному навантаженні?

а) 1:1:6               б)  2:2:4             в) 4:1:1            г) 1:1:4

 

8.Доведіть, що харчування, яке є оздоровчим для однієї людини, може нашкодити іншій ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­________________________________________________

__________________________________________________________________

Дата: ___________ ПІБ учня __________________________________Варіант І

 Тема: «Краса і здоров’я. Ідеали краси і здоров’я. Вплив модних тенденцій на здоров’я»

1.Як краса пов’язана зі здоров’ям?   __________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

2.Чому красу в різні часи, у різних народів і різних соціальних груп розуміли зовсім по-різному? __________________________________________________________________

_________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________

3.Чому пірсинг може нашкодити нашому здоров’ю?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4.Яких людей ви вважаєте красивими? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.Як співвідносяться краса фізична і краса духовна?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Дата: ___________ ПІБ учня _________________________________Варіант ІІ

Тема: «Краса і здоров’я. Ідеали краси і здоров’я. Вплив модних тенденцій на здоров’я»

1.Чому поняття краси залежить від життєвого досвіду?   _________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

2.Чому критерії людської краси дуже різноманітні? __________________________________________________________________

_________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________

3.Як ви ставитеся до реклами косметики й одягу?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4.Яких людей ви вважаєте красивими? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.Чому одні люди вважають, що татуювання – це красиво, а інші стверджують, що це завдає шкоди шкірі й не є красивим?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Дата: ___________ ПІБ учня __________________________________Варіант І

Тема: «Уміння вчитися»

1.Продовж  речення: «Уміння вчитися – це ___________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

2.Назвіть головні складові вміння вчитися. __________________________________________________________________

_________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

3.Чому важливо не боятися складних завдань?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4.Про які бар’єри ефективного навчання ви знаєте? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________

5.Що дозволяє людині опановувати знання й уміння?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

6.Чим механічний спосіб запам’ятовування відрізняється від осмисленого (логічного)? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.Як формується ваш загальний культурний та інтелектуальний рівень?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

Дата: ___________ ПІБ учня _________________________________Варіант ІІ

 Тема: «Уміння вчитися»

1.Продовж  речення: «Логіка – це _____________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

2.Назвіть головні складові вміння вчитися. __________________________________________________________________

_________________________________________________________________

3.Наведіть приклади самостійного прийняття вами рішень

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4.Про які бар’єри ефективного навчання ви знаєте? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.Як розвивати логічне та образне мислення?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6.Чим осмислений спосіб запам’ятовування відрізняється від механічного? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.Наведіть приклади, коли ви зуміли знайти методи й способи досягнення цілей

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 лютого 2021
Переглядів
1395
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку