Тестові завдання до теми «Алгоритми та програми» в 5 класі (за підручником Бондаренка )

Про матеріал
Тест може бути використаний для поточного контролю знань з теми «Поняття про алгоритми та їх властивості» в 5 класі (за підручником Бондаренка, §16 -18)
Перегляд файлу

Тест може бути використаний для поточного контролю знань та тематичного оцінювання з теми «Поняття про алгоритми та їх властивості» в 5 класі (за підручником Бондаренка, §16 -18) 

Запитання 1

Закінчіть речення: «Алгоритм – це …»

варіанти відповідей (одна відповідь правильна)

А. нумерований список.          

Б. довільна послідовність дій.

В. список команд, які може виконати людина.

Г. скінченна послідовність вказівок на виконання дій, спрямованих на розв’язування задачі.

 

Запитання 2

 Що з переліченого можна вважати алгоритмом?

варіанти відповідей (декілька відповідей правильні)

А. Рецепт приготування торта

Б. Інструкція по підготовці кавоварки до використання

В. Футбольна гра

Г. Перегляд художнього фільму

 

Запитання 3

Виберіть властивості алгоритму.

варіанти відповідей (декілька відповідей правильні)

А. Виконуваність

Б. Скінченність

В. Формальність

Г. Актуальність

 

Запитання 4

https://naurok-test.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/95432/39022/473113_1583613937.png

Відмітьте на координатній площині точки с заданими координатами: 1 (5,4); 2 (-3,4);  3 (-1,-4); 4 (3, -4); 5 (5,4). З’єднайте точки відрізками в порядку слідування. Вкажіть назву отриманої фігури. 

варіанти відповідей (одна відповідь правильна)

А. Трикутник

Б. Прямокутник

В. Трапеція

Г. Ламана

Запитання 5

Вкажіть базові алгоритмічні структури.

варіанти відповідей (декілька відповідей правильні)

А.Слідування

Б. Повторення

В. Розгалуження

Г. Корегування 

Запитання 6

Фірма «Електронні прилади» випустила автоматизовану ванну, пульт керування якої має дві кнопки: Долити 5 л і Злити 3 л. За допомогою яких алгоритмів у ванну можна налити 4 л води?

варіанти відповідей (декілька відповідей правильні)

А. Долити 5 л => Злити 3 л => Долити 5 л => Злити 3 л

Б. Долити 5 л => Долити 5 л => Злити 3 л=> Злити 3 л

В. Долити 5 л => Злити 3 л => Злити 3 л => Долити 5 л

Г. Злити 3 л => Злити 3 л => Долити 5 л

Запитання 7

https://naurok-test.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/95432/39022/216374_1583614820.png

Яке вікно програмного середовища Python зображено на рисунку?

варіанти відповідей (одна відповідь правильна)

 

А. Вікно програми середовища Python

Б. Вікно консолі (IDLE) середовища Python

В. Діалогове вікно середовища Python

Г. Контекстне меню середовища Python

Запитання 8

Вказати оператор обчислення остачі від ділення в Python.

варіанти відповідей (одна відповідь правильна)

А. >>>

Б. //

В. %

Г. /

 


Запитання 9

Вказати оператор піднесення до степеня в Python.

варіанти відповідей (одна відповідь правильна)

А. #

Б. =

В. ==

Г. !=

Д. **

Запитання 10

Які імена (ідентифікатори) недопустимі?

варіанти відповідей (декілька відповідей правильні)

А.12barkas

Б. korsar_15

В. omar komar

Г. kor#sar

Запитання 11

Обчисліть значення виразу (154//10)%10.

варіанти відповідей (одна відповідь правильна)

А. 4

Б. 5

В.15

Г. 15,4

Запитання 12

Визначте при яких значеннях x умова x < = 7 буде істинною.

варіанти відповідей (одна відповідь правильна)

А. 8

Б. 5

В. 2

Г. 7

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
 

 

docx
Додано
8 березня 2020
Переглядів
1593
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку