Дана презентація до теми, яку вивчають учні у 5-му класі: "Типи сприйняття у детей. Прийоми активного слухання, Вправи для покращення пам'яті та як правильно готуватися до контрольної роботи".
Пригадайте слова і запишіть їх. Намагайтеся не переплутати послідовність слів. Порівняйте свою відповідь із написаним. Якщо бракує слова або воно не на своєму місці – це помилка. Підрахуйте свої відповіді. Якщо немає помилок, ви заробили 10 балів; I-2 помилки – 9 балів; 3-4 помилки – 8 балів; 5-6 помилок – 7 балів; 7-8 помилок – 6 балів; 9-10 помилок – 5 балів; 11-12 помилок – 4 бали; 13-14 помилок – 3 бали; 15-17 помилок – 2 бали; 18-20 помилок – 1 бал.
Порадник для поліпшення пам’яті 1. «Картки –підказки» Для запам’ятовування подій, імен, іншомовних слів або термінів модна виготовити картки підказки. З однієї сторони ти напиши слово українською, з іншої іноземною або з однієї сторони дату, з другої –подію. 2. Не зволікай! Неповторене протягом 24 годин забувається. Тому домашні завдання треба виконувати в той день, коли їх задано. Ти ще добре пам’ятаєш з того що розповідав вчитель на уроці. 3. Вірші краще вчите перед сном. Якщо вірш декілька разів прочитати перед сном, то вранці будеш непогано його пам’ятати. 4. Вчи правильно! Перед тим, як почати вчити правило ти повинен його зрозуміти. Зубріння без розуміння є неефективним.
Порадник для поліпшення пам’яті (продовження) 5. Вірші мають свій ритм. Коли ти вчиш вірші намагайся поринути в його ритм. Можна підспівувати або пританцьовувати. 6. Вчить поступово. Вчить і повторюйте невеликими дозами, краще вчити по одній годині сім днів, аніж сім годин поспіль за один день. 7. Різноманітність. Після природознавства вчіть історію, після літератури — математику: пам’ять любить різноманітність. 8. Опорний конспект. У ході запам’ятовування записуйте ключові слова, малюйте схеми, діаграми, графіки.
Орієнтовна розповідь. Умившись, Заєць витерся рушником, повісив його собі на шию і сів біля телевізора, щоб подивитися улюблену телепередачу. Включивши настільну лампу, взяв гроно винограду. Раптом Заєць помітив на панчохах дірку. Він засмутився. Щоб відволіктися, взявся лузати насіння. Проте хвилювання не проходило. Заєць змушений був випити заспокійливі пігулки. Настрій був остаточно зіпсований.
Правила роботи в групі: Говоріть по черзі, а не всі одночасно. Не перебивайте того, хто говорить. Критикуйте ідеї, а не особу, що її висловила. Поважайте всі висловлені думки (точки зору). Не смійтеся, коли хтось говорить, за винятком, якщо хтось жартує. Не змінюйте тему, яку обговорюєте. Намагайтесь заохочувати до участі в обговоренні питання всіх учасників групи.