Тривожні дзвони Чорнобиля (Хвилини роздумів і пам’яті)

Про матеріал
Тема: Тривожні дзвони Чорнобиля. (Хвилини роздумів і пам’яті). Мета. Дати дітям зрозуміти, що людське життя – тендітна річ, яку можна розбити, понівечити одним неправильним рухом.Пояснити, що самі люди є винуватцями трагедій на землі. Розвивати в учнів уміння давати свою оцінку вчинкам, подіям, визначати основний зміст отриманої інформації; виховувати почуття поваги і пам’яті до трагічних сторінок України. Виховувати патріотичні почуття до людей, які ціною свого життя захищали нас від невидимої смерті, почуття сприймання чужого болю як свого, загальнонародного горя – як особистого, почуття любові до людини, до землі, до держави. Виховувати в маленьких серцях почуття подяки до героїчних вчинків простих людей. Обладнання: свічка, ноутбук, проектор, відеоролики, наочність. Хід заняття І. Організація класу ІІ. Повідомлення теми і мети - Сьогодні ми з вами поговоримо про одну з найжахливіших сторінок історії нашої України. Ось послухайте вірш про цю трагедію. 26 квітня! В ніч із забуття Йде страшне створіння – атомне дитя. Суть його безкровна і зіниць нема І уста безмовні, і душа німа. Вирвавшись на волю з мороку ночей, Вже калічить долі і батьків. Виродок – створіння ціль страшну таїть Поглина сумління, душі нам двоїть. Простяга до серця щупальця страшні І вселяє муки, муки неземні. Присипляє мозок посвистом глухим Стронцієву дозу сипле, наче дим. 26 квітня! Люди не проспіть! Атомне століття раною горить. Минуло 38 рокiв, а чорний день Чорнобильської трагедiї продовжує хвилювати людей: i тих, кого вiн зачепив своїм недобрим крилом, i тих, хто пiзнiше народився далеко вiд покривдженої землi. Цей день не минув безслiдно, вiн розплодив по свiту багато трагедiй; вiн буде завжди об'єднувати всiх одним спогадом, однiєю печаллю, однiєю надiєю. Уже давно вiддзвенiли чорнобильськi дзвони, а ми все ще пам'ятаємо тих, хто пiшов у вогонь, - вони увiйшли у стогiн i душу, болем зчорнену до дна. Знайшлись люди, які поклали своє життя для забезпечення для нас світлого майбутнього. Зараз їх називають «ліквідатори», «чорнобильцями», «Героями України».Вибух був настільки потужним, що забруднення розповсюдилося на значні ділянки території Радянського Союзу, які наразі входять до складу Білорусі, України та Росії. На них не можна сіяти, пасти худобу. На заражених землях нікому тепер не можна жити. Ті землі треба лікувати. Чорнобиль — тепер велика рана України. Чорнобиль походить від назви гіркого полину чорно-билки. Спочатку так іменувалося давнє поселення, потім — місто, а згодом — і атомна електростанція. 1.Перегляд відео « Казка про Чорнобиль» 2. Хвилина мовчання. Давайте вшануємо пам'ять тих людей, які ціною свого життя і здоров’я виконали свій обов’язок, і захистили людство від згубного впливу, хвилиною мовчання. 3.Перегляд відео « Дітям про аварію на ЧАЕС» 4.Виготовлення виробу дітьми «Ангелочки пам яті» і «Пам ятайте про Чорнобиль» ІІІ. Підсумок заняття. Після аварії на ЧАЕС, на квітучий українській землі з’явились пусті міста і села, мертвий ліс, в який не можна ходити, сади з яблуками, насиченими радіоактивною отрутою, вода, яку не можна пити, і навіть повітря, яким дихаємо, стало ворогом. Багато молодих людей віддали своє життя, захищаючи нас. Багато померли від значної дози опромінення. Пам’ятайте цих людей, ніколи не забувайте, адже вони – це наша історія, наші герої. Хай стане мир міцніший у стократ, Хай над землею чисте небо буде. Чорнобиль – попередження набат, Його уроків людство не забуде!
Перегляд файлу

Тема: Тривожні дзвони Чорнобиля. (Хвилини роздумів і пам’яті).

Мета. Дати дітям зрозуміти, що людське життя – тендітна річ, яку можна розбити, понівечити одним неправильним рухом.Пояснити, що самі люди є винуватцями трагедій на землі. Розвивати в учнів уміння давати свою оцінку вчинкам, подіям, визначати основний зміст отриманої інформації; виховувати почуття поваги і пам’яті до трагічних сторінок України.

Виховувати патріотичні почуття до людей, які ціною свого життя захищали нас від невидимої смерті, почуття сприймання чужого болю як свого, загальнонародного горя – як особистого, почуття любові до людини, до землі, до держави. Виховувати в маленьких серцях почуття подяки до героїчних вчинків простих людей.

Обладнання: свічка, ноутбук, проектор, відеоролики, наочність.

                                              Хід заняття

 І. Організація класу

 ІІ. Повідомлення теми і мети

     - Сьогодні  ми з вами поговоримо про одну з найжахливіших сторінок історії нашої України. Ось послухайте вірш про цю трагедію.

26 квітня! В ніч із забуття

Йде страшне створіння – атомне дитя.

Суть його безкровна і зіниць нема

І уста безмовні, і душа німа.

Вирвавшись на волю з мороку ночей,

Вже калічить долі і батьків.

Виродок – створіння ціль страшну таїть

Поглина сумління, душі нам двоїть.

Простяга до серця щупальця страшні

І вселяє муки, муки неземні.

Присипляє мозок посвистом глухим

Стронцієву дозу сипле, наче дим.

26 квітня! Люди не проспіть!

Атомне століття раною горить.

 

     Минуло 38 рокiв, а чорний день Чорнобильської трагедiї продовжує хвилювати людей: i тих, кого вiн зачепив своїм недобрим крилом, i тих, хто пiзнiше народився далеко вiд покривдженої землi. Цей день не минув  безслiдно, вiн розплодив по свiту багато трагедiй; вiн буде завжди об'єднувати всiх одним спогадом, однiєю печаллю, однiєю надiєю.

    Уже давно вiддзвенiли чорнобильськi дзвони, а ми все ще пам'ятаємо тих, хто пiшов у вогонь, - вони увiйшли у стогiн i душу, болем зчорнену до дна.

Знайшлись люди, які поклали своє життя для забезпечення для нас світлого майбутнього. Зараз їх називають «ліквідатори», «чорнобильцями», «Героями України».

Вибух був настільки потужним, що забруднення розповсюдилося на значні ділянки території Радянського Союзу, які наразі входять до складу Білорусі, України та Росії. На них не можна сіяти, пасти худобу. На заражених землях нікому тепер не можна жити. Ті землі треба лікувати. Чорнобиль — тепер велика рана України. 

Чорнобиль походить від назви гіркого полину чорно-билки. Спочатку так іменувалося давнє поселення, потім — місто, а згодом — і атомна електростанція.

 

 

1.Перегляд відео  « Казка про Чорнобиль»

 

2. Хвилина мовчання.

Давайте вшануємо пам'ять тих людей, які ціною свого життя і здоров’я виконали свій обов’язок, і захистили людство від згубного впливу, хвилиною мовчання.

3.Перегляд  відео « Дітям про аварію на ЧАЕС»

4.Виготовлення виробу дітьми  «Ангелочки пам яті»  і «Пам ятайте про Чорнобиль»

ІІІ. Підсумок заняття.

      Після аварії на ЧАЕС, на квітучий українській землі з’явились пусті міста і села, мертвий ліс, в який не можна ходити, сади з яблуками, насиченими радіоактивною отрутою, вода, яку не можна пити, і навіть повітря, яким дихаємо, стало ворогом.

Багато молодих людей віддали своє життя, захищаючи нас. Багато померли від значної дози опромінення. Пам’ятайте цих людей, ніколи не забувайте, адже вони – це наша історія, наші герої.

Хай стане мир міцніший у стократ,

Хай над землею чисте небо буде.

Чорнобиль – попередження набат,

Його уроків людство не забуде!

 

docx
Додано
25 квітня
Переглядів
61
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку