Вправа «Впізнай героя» Часто бродив один вночі,мав губну гармошку, носив старий зелений капелюх і старий костюм, мав котячі очі, які бачать у темряві. Розумний, обережний, буркотливий, колекціонує почтові марки і рослини,без волосся, носить плаття,яке дісталося йому в спадок від тітки. Любить готувати млинці, вранці варить каву, впізнала сина в образі потвори.
Любить читати газети, пише мемуари,в дитинстві був обдарованою дитиною, яку не розуміли, часто повторює фразу: «Клянусь своїм хвостом!»Найдовше перебуває в зимовій сплячці, страшенно боїться грози,перший знайшов печеру,Змінює сві колір залежно від настрою. Лютий звір,який, обертаючись, як пропелер, може вкрутитися в пісок, перетворився на їжачка.
Ідея твору. Продовжте речення:«У творі утверджується…»УТВЕРДЖУЄТЬСЯ ІДЕЯ ДОБРОТИ І ЛЮБОВІ до маленьких і слабких, ІДЕЯ ДРУЖБИ ТА ВЗАЄМОДОПОМОГИ, теплих і щирих людських взаємин. УТВЕРДЖУЄТЬСЯ ОБРАЗ ДОМУ, який би хотілося мати всім — теплого, затишного, дружного, веселого. У сімейних стосунках, що існують поміж мумі-тролями, УТВЕРДЖУЮТЬСЯ ЦІННОСТІ, ЯКІ ПОТРІБНІ КОЖНОМУ: повага до Мами, котра всіх любить і про всіх дбає;авторитет Тата, слово якого є законом для дітей; свобода й право дітей на свої інтереси; разом з тим їхня відповідальність за все, що відбувається в родині.