творча робота на тему:"Інноваційні технології навчання на уроках інформатики як шлях до розвитку творчості учнів"

Про матеріал

Традиційні форми навчання інформатики іноді заважають здібному учню повністю проявити себе, тому один зі шляхів подолання цього я вбачаю у використанні нетрадиційних форм організації навчання.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Творча робота  на тему:

 

 

 

 

 

 


 

ЗМІСТ

Вступ

1. Поняття про інноваційні технології навчання

2. Проведення нетрадиційних уроків

3. Метод проектів.

3.1. Дослідницькі проекти

3.2.  Творчі проекти

3.3. Ігрові проекти

3.4. Інформаційні проекти

3.5. Практико-орієнтовані  проекти

4.  Технологія "Портфоліо"

Висновок

Література


 «Навчити людину мислити є головною задачею системи освіти».

 

Вступ

Сучасна освіта — це освіта для людини. Її стрижнем є розвиваюча, культуротворча домінанта, виховання здатності до самоосвіти і саморозвитку особистості, яка вміє використовувати набуті знання і вміння для творчого розв'язання проблем, критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, прагне змінити на краще своє життя.

Високий рівень успішності учнів не завжди поєднується з високим рівнем творчої обдарованості. У зв'язку з цим потрібно намагатися створити сприятливі умови для самовираження кожної дитини в різних видах діяльності, в тому числі й навчально-творчій.

За два роки роботи у школі я переконалася, що уроки інформатики дають виключні можливості прищеплювати інтерес до творчих пошуків, виховувати в дітей бажання шукати нові, кращі шляхи виконання дорученої справи. Справді, пошук кращих способів розв'язання нестандартних завдань при підготовці вчителя до уроків, бесіди про видатних учених на заняттях із дітьми, організація способів здобуття знань учнями (освіта під керівництвом педагога і самоосвіта дитини) — усе це є важливими складовими на шляху розвитку творчих здібностей учнів. Дуже важливо, щоб діти повірили у власні сили і здібності, зрозуміли, що без напруженої систематичної праці прийти до успіху неможливо.

Особистісно зорієнтоване навчання передбачає навчальний процес, за якого як учні, так і вчителі почувають себе комфортно. Я, як і, мабуть, кожний педагог, отримую задоволення від роботи, коли бачу позитивні наслідки своєї праці, учні — також. Однією з причин, що допомагають отримати найкращі результати, є, на мою думку, вибір оптимальної форми навчання. Традиційні форми навчання інформатики іноді заважають здібному учню повністю проявити себе, тому один зі шляхів подолання цього я вбачаю у використанні нетрадиційних форм організації навчання.


Єдиний шлях до знань -  це діяльність

Б. Шоу

  1. Поняття про інноваційні технології навчання

Термін «Інновація» позначає відновлення процесу навчання, що опирається головним чином на внутрішні фактори. Запозичення цього терміна пов'язане з бажанням виділити мотиваційну сторону навчання, відходити від чергових «переможних методик», які за короткий час повинні дати максимальний ефект незалежно від особливостей класу й окремих учнів, їхніх бажань, здібностей.

Інноваційні технології - це цілеспрямований системний набір прийомів, засобів організацій навчальної діяльності, що охоплює весь процес навчання від визначення мети й до одержання результатів.

На відміну від звичайних уроків, метою яких є оволодіння знаннями, уміннями й навичками, нестандартний урок найбільш повно враховує вікові особливості, інтереси нахили, можливості кожного учня. У ньому поєдналися елементи традиційних уроків - сприйняття нового матеріалу, засвоєння, осмислення, узагальнення, але не у звичайних формах. Саме такі уроки містять у собі елементи майбутніх технологій, які при групуванні їх у певну систему, що будується на глибокому знанні потреб, інтересів і здатностей учнів, можуть стати дійсно інноваційними.

Пропрацювавши І семестр вчителем, я відчула, що виникає навчальна потреба більш глибоко вивчати методику проведення саме нетрадиційних уроків і випробовувати її у своїй роботі.

2. Проведення нетрадиційних уроків

Нетрадиційна форми уроку—це одна з форм активного навчання. Під нетрадиційним уроком розуміють імпровізоване навчальне заняття, що має нетрадиційну (не встановлену) структуру.

Нетрадиційний урок передбачає нетра­диційні: підготовку й проведення уроку, струк­туру уроку, взаємний розподіл ролей і обо­в'язків між учителем та учнями, підбір і кри­терії оцінювання навчальних матеріалів, мето­дику оцінювання діяльності учнів, аналіз уроку. Проведення уроку в нетрадиційній формі складається з чотирьох етапів: задум, органі­зація, проведення й аналіз уроку.


Уроки творчості

Дозвольте запропонувати вашій увазі те, що подобається моїм учням. Наприклад, веселий іспит або абетка людсь­ких знань. Що таке іспит, знають усі, найчасті­ше його складають індивідуально. Сьогодні учитель пропонує скласти іспит груповим ме­тодом. Кожній групі пропонується білет з од­ним словом, у робочих зошитах діти повинні записати у відповідь усе, що знає група про це слово (ми викори­стовуємо наукові факти, вірші, пісні тощо). Найбільшу кількість балів одержують групи за творчі, оригінальні та повні відповіді.

На підсумкових уроках для «екзаменаційних білетів»  слова для опрацювання  ми беремо з однієї теми. За семестр бажано брати терміни, які вивчалися з кількох тем. Бажано, щоб слова у «білеті» починатися на одну й ту саму літеру (Архітектура, Алгоритм тощо) або можна брати по одному слову на різні літе­ри алфавіту (Алфавіт, Блок, Вінчестер тощо).

Уроки-конкурси

Саме ці уроки є найулюбленішими в учнів 9-10 класів. Пропоную дітям за тиждень до уроку-конкурсу «Рекламні презентації» підготувати презентацію за такими темами, як  «Векторна графіка», «ПК у нашому житті»,  тощо. Що таке реклама, знає кожен. При написанні сценарію презентації необхідно врахувати, що у кадрі має міститися 2—3 фрази й графічний сюжет.

Уроки-аукціони

А такі уроки подобаються у нашій школі учням 7-8 класів. Мета: у цікавій формі повторити тему, по­казати практичне застосування знань.

Класу дається три спроби для відповіді на запитання. Пропонується відповідна оцінка у балах за правильну відповідь. Структура уро­ку: повторення основних питань теми; пояс­нення правил проведення аукціону; «продаж» речей (лотів); музична пауза; підбиття підсумків. Іноді керівником аукціону призначаю учня-активіста. З ним ми готуємося до «аукціону» напередодні такого уроку.

Теми для аукціону: «Інформація й інфор­маційні процеси» (лот — види інфор­мації), «Комп'ю­терні віруси» (лот — види вірусів).

Аукціонер пропонує, лот види інформації.  Учні «покупці» заробляють цей лот своїми знаннями, які вони здобули на попередньому уроці. Наприклад, лот «Текстова інформація» був придбаний семикласниками за такі мікроповідомлення:

Аукціонер: «Що таке текстова інформація, де вона зустрічається?»

Учень: «Це - інформація, яка міститься в усій друкованій літературі або відображається технічними пристроями у вигляді текстів. Ми зустрічаємо її у художній, науковій та періодичній літературі».

Уроки-заліки

Методична література пропонує такі види цих уроків: теоретична перестрілка,  теоретичний залік, залік-гра, ігрове повторення. Взагалі такі уроки проводимо 1-2 рази в семестр. Учням на початку вивчення теми ми роздаємо так званий «Базовий лист контролю», в якому містяться запитання за темою, які складають головний зміст уроку-заліку. Клас поділяється на 2, 4, 6 команд (на розсуд учи­теля). Кожний учень має свій особистий но­мер.

Починає «перестрілку» гравець № 1 коман­ди №1 — він ставить запитання будь-якому гравцеві з будь-якої команди. Час на обмірко­вування 2 хвилини. Якщо гравець правильно відповів, то може ставити своє запитання будь-якому гравцеві з будь-якої команди. Якщо гравець не відповів на запитання або відповів неправильно, то він вибуває із гри й команда втрачає 1 бал. Час для гри 10—15 хвилин. Ви­грає та команда, яка втратить менше гравців. Можна визначати найкращого гравця серед усіх команд.

Уроки-екскурсії.

Цікавими на практиці виявилися уроки, де було «вкраплення» проведення екскурсій, або фантастичне створення «музею». Прочитала у фаховій періодиці, що можна створити такі музеї на один урок, як музей обчислювальних пристроїв, музей комп'ютерних казусів, музей Всесвітньої павутини, музей мов програмування,  музей комп'ютерних досягнень тощо.

Ми спробували із учнями 8-х класів. Найбільш вдалим виявився так званий «Музей обчислювальних пристроїв» Діти підібрали багато матеріалу за цією темою. Підготували світлини, малюнки, колажі різних видів обчислювальної техніки. Показували свої наробки однокласникам, проводили екскурсію по них. Звідси виникла ідея і потреба створити разом із дітьми у кабінеті інформатики нашої школи такий діючий музей. Але деталі роботи нашого шкільного музею винесено у розділ «Позакласний захід з інформатики».

Типове завдання до таких уроків: придумати експонати для музею (обираємо назву)

й скласти текст екскурсії. Кожна творча група на наступному уроці-екскурсії презентує  свою експозицію (виступ може бути серйоз­ним або веселим, залежно від назви музею).

Інтегрований урок.

Як правило, такий урок проводять два вчителі. Вони спільно здійснюють актуалізацію знань за двома напрямками опитування, виклад нового матеріалу. Дозвольте запропонувати «цікавинки» наших власних інтегрованих уроків. Такі уроки було проведено двічі це була співпраця з вчителем української мови нашої школи Дем’янчук Т.О.(11 клас) та інтегрований урок у формі брейн-рингу з використанням міжпредметних зв’язків (інформатика і спорт, інформатика і російська мова, інформатика і хімія )(8 клас).

Детальну інформацію ми виносимо у додаток 1.

 

 

Урок – практикум.

Як же можна використати на таких уроках «нетрадиційні» родзинки? Такими родзинками для мене стало виготовлення та використання спеціальних зошитів для практичних робіт для учнів 7-11 класів (узгоджені на методичному об’єднанні вчителів СЗШ №35).  Робота з ними дає можливість ефективно використовувати та заощаджувати час на уроках інформатики. Кожна практична робота має свою структуру, містить ілюстрації, які допомагають учневі швидко зорієнтуватися у матеріалі, інструкції до виконання творчого завдання.

 

 

 

 


3. Метод проектів.

Недостатньо тільки отримати знання. Треба знайти їм застосування. Недостатньо тільки бажати, треба діяти

       І. Гете

Останнім часом усе більше уваги приділяється питанням особистісно орієнтованого освітнього процесу, тобто такого процесу в освіті, що зорієнтований на особистість.

Робота над проектом — практика особистісно орієнтова­ного навчання в процесі конкретної праці учня, на основі його вільного вибору, з урахуванням його інтересів. У свідо­мості учня це має такий вигляд: «Все, що я пізнаю, я знаю, для чого це мені треба і  де я можу ці знання застосувати».

Метод проектів завжди орієнтований на самостійну діяльність учнів – індивідуальну, парну, групову, яку учні виконують протягом певного відрізка часу. Метод проектів завжди допускає розв'язання певної проблеми, що передбачає, з одного боку, використання різноманітних методів, засобів навчання, а з іншого – інтеграція знань, умінь із різних галузей науки, техніки, технології, творчих галузей. Результати виконаних проектів повинні бути «відчутними», тобто якщо це теоретична проблема, то конкретне її розв’язання, якщо практична, - конкретний результат, готовий до впровадження.

Я використовую метод проектів як творчу , індивідуальну чи групову діяльність учнів протягом одного уроку чи вивчення конкретної теми.

 Під час роботи над проектом, розвиваю ініціативу дітей, з повагою ставлюся до будь-якої ідеї, нама­гаюся створити ситуацію успіху. Доцільно призначати консультації, перегля­дати чернетки, давати рекомендації. Процесом підготовки до представлення проекту керую як на уроках, так і в позаурочний час (використовую інтерактивні прийо­ми і форми роботи: метод  «Мікрофон», «Незакінчене речення», «Мозковий штурм», робота в групах, парах тощо).


Розглянемо реалізацію цієї інтерактивної технології на уроках інформатики на прикладах вивчення конкретних тем.  У фаховій періодиці виділяють п’ять типів проектів, кожен з яких я впроваджую на своїх уроках.

3.1. Дослідницькі проекти — потребують добре обміркованої структури, визначеної мети, актуальності предмета досліджен­ня, для всіх учасників, соціальної значущості, продуманості методів, у тому числі експериментальних методів обробки ре­зультатів.

Тема: Електронні таблиці.(10 клас).

Проект: Соціологічне дослідження .

Очікуваний результат:  отримання кількісних характеристик різних соціальних явищ, оформлення їх за допомогою програми Excel та ілюстрація діаграмами.

Мета: формування навиків збору інформації шляхом шляхом проведення анкетування, практичне використання набутих знань для обробки результатів за допомогою Excel.

Під час виконання цього проекту учні об’єднуються в групи по троє. Теми для досліджень можуть бути різними: алкоголь і молодь, СНІД... Учні проходять всі етапи проектування , при цьому кожен відповідає за свій напрямок роботи  і постійно навчає своїх товаришів з отриманими навиками. Результати представляються у вигляді газет.

3.2.  Творчі проекти — не мають детально опрацьованої струк­тури спільної діяльності учасників, вона розвивається, підпо­рядковуючись кінцевому результату, прийнятій групою логіці спільної діяльності, інтересам учасників проекту. Вони зазда­легідь домовляються про заплановані результати і форму їх представлення — рукописний журнал, колективний колаж, відеофільм, вечір, свято тощо. І тоді потрібні сценарій фільму, програма свята, макет журналу, альбому, газети.

Тема «Будова комп’ютера» (7 клас).

Інтерактивна технологія „Кубування”, (фронтальна робота зі всіма учнями)

Очікуваний результат: відтворення  у блокноті будови ПК.

Мета: дати учням поняття про структуру інформаційної системи.

Провожу учнів через процес «кубування», пропонуючи їм  викласти свої думки  в усній формі на обрану тему протягом 4-5 хвилин. Пропоную учням самостійно виконати  міні-проект: використовуючи вирізки з газет та журналів у своєму блокноті відтворити будову ПК.

 

3.3.Ігрові проекти — учасники беруть собі визначені ролі, обумовлені характером і змістом проекту. Це можуть бути як літературні персонажі, так і реально існуючі особистості, іміту­ються їх соціальні і ділові стосунки, які ускладнюються вигаданими учасниками ситуаціями. Ступінь творчості учнів дуже ви­сокий, але домінуючим видом діяльності все-таки є гра.

Тема: „Графічний редактор Paint”.(7 клас).

Інтерактивна технологія „Ажурна пилка”,

 (заохочує допомагати один одному вчитися, навчаючи).

Пропоную учням на  одному з уроків уявити себе  робітниками поліграфічної фірми, перед якими стоїть завдання розробити шаблони візитних карток. Вчителем оголошуються очікувані результати.

 Перш ніж перейти до виконання роботи, учні в групах обговорюють наступні питання: що таке візитна картка, її призначення, правила оформлення візитних карток,  їх використання, правила етикету при користуванні картками. Після обговорення бажано оголосити рекомендації до практичної частини уроку.

Скориставшись інформацією про правила оформлення візитних карток, потрібно виготовити проект двох візитних карток, одна з яких має відповідати вашому теперішньому становищу, а інша  - тому, яке ви  бажаєте  зайняти у суспільстві за 10 років .

 

3.4.Інформаційні проекти — спрямовані на збирання інфор­мації про який-небудь об'єкт, явище, на ознайомлення учас­ників проекту з цією інформацією, її аналіз і узагальнення фактів. Структуру такого проекту можна позначити таким чином: мета проекту, його актуальність; методи отримання (літературні джерела, засоби масової інформації, бази даних, у тому числі й електронні, інтерв'ю, анкетування тощо) та обробки інформації (її аналіз, узагальнення, зіставлення з відомими фактами, аргументовані висновки); результат (стаття, реферат, доповідь, відеофільм); презентація (публікація, у тому числі в електронній мережі, обговорення у телеконфе­ренції).

Тема: Текстовий редактор.

Проект «Історія розвитку ЕОМ»

При вивченні цієї теми розглядаю такі питання:

  • Системи опрацювання текстів, їх класифікація, призначення й основні функції. Робота з графічними об'єктами у середовищі текстового процесора. Автофігури.
  • Робота з колонками.  Друкування документа.

Очікуваний результат: створений та оформлений засобами програми документ .

Мета:  учні мають використати навики введення, редагування та форматування тексту, роботи з колонками, графічними обєктами та створити документ за вибраною темою.

На першому уроці учням оголошується, що результатом вивчення даної теми стане створення та захист індивідуальних проектів .

Процес набуття нових умінь та навичок відбувається з більшим інтересом та активністю, оскільки  учні розуміють, що все це необхідно застосувати до реалізації свого власного проекту. Таким чином учні набувають не лише певних умінь та навичок, а й мають можливість самостійно створити достатньо якісний продукт.

 

3.5.Практико-орієнтовані проекти — результат діяльності учасників чітко визначено з самого початку, він орієнтований на соціальні інтереси учасників (документ, програма, реко­мендації, проект закону, словник, проект шкільного саду). Проект потребує складання сценарію всієї діяльності його Учасників з визначенням функцій кожного з них.

  • Тема: Робота з таблицями у текстовому процесорі.

Робота  з кросвордом (робота в парах)

Очікуваний результат: створення та оформлення тематичного кросворду в тестовому редакторі Word.

На першому етапі відбувається створення макету кросводу на папері. Наступний крок - підбір матеріалу і створення запитань з відповідями.

Створення кросворду на компютері, при оформленні можна використовувати вставки малюнків, автофігур.

Цей проект можна використовувати під час вивчення теми: «Графічний редактор».

 

  • Створення словника з інформатики (робота в групах)

Тема: Пошук інформації в інтернеті

Фронтальне опитування класу

Технологія „мозковий штурм”

На дошці записаний ланцюжок з термінів,сформулювати їх визначення:

Інтернетпротоколдоменне ім’ямережаIP -адрес

браузер→ WWW →гiпертекст →локальна мережа →глобальні мережі

 

Очікуваний результат: створення та оформлення словника

 в тестовому редакторі Word.

               Учні здійснюють пошук  термінів в інтернеті. Розміщують  слова в алфавітному порядку.  При оформленні можна використовувати  вставки малюнків, автофігур.

 

Участь у проектах позитивно впливає на навчально-пізнавальну діяльність учнів, бо надає змогу підтримувати пізнавальний інтерес до тем, що вивчаються, у вигляді різних заохочень - можливості побачити результати своєї роботи, і усвідомлення того, що їх побачать  інші.

 


Виховують, навчають не програми, не підручники, не метод, а особистість учителя

В. Сухомлинський

  1. Технологія «Портфоліо»

Модернізація освіти направлена на формування нового типу особистості. Нашому суспільству потрібні освічені, успішні люди, які можуть самостійно приймати відповідальні рішення в ситуації вибору, що уміють співпрацювати, критично осмислювати і оцінювати ситуацію, відстоювати свої думки і ідеї. Сучасна школа повинна сформувати компетентну людину .

Відомий англійський дослідник і педагог Пітер Мортімор вважає обов'язковою умовою існування ефективної школи - вдосконалення системи оцінювання. Одним із способів оцінювання є технологія «порфоліо».

У літературі даються різні визначення порфоліо:

«Портфоліо - це набір робіт учня, який зв'язує окремі аспекти його  діяльності в повнішу картину (До. Берк)».

«Портфоліо - тека-накопичувач навчальних досягнень учня, що наочно характеризує його просування в розвиток ключових компетенцій».

У практиці використання «порфоліо», можна поєднувати різні підходи, оскільки навчальний портфель можна використовувати в різних цілях.

Метою використання порфоліо може бути: самооцінка і рефлексія учня; відстежування прогресу в навчанні; звіт перед адміністрацією або батьками; накопичення досягнень - грамот, сертифікатів, відмінних контрольних робіт і ін.

  Портфоліо не лише є сучасною формою оцінювання, але і допомагає вирішувати важливі педагогічні завдання: підтримувати високу навчальну мотивацію школярів, заохочувати їх активність і самостійність, розширювати можливості навчання і самонавчання,  розвивати навики діяльності рефлексії і оцінювання учнів. Формувати уміння вчитися, ставити мету, планувати і організовувати власну навчальну діяльність і як результат - сприяти підвищенню якості освіти в цілому.

Існують різні типи порфоліо: «Портфоліо досягнень», «Порфоліо рефлексії» і «Тематичне порфоліо».

Портфоліо будь-якого типу має чотири основні розділи: «Портрет», «Колектор», «Робочі матеріали» і «Досягнення».

Розділ «Портрет» призначений для уявлення інформації про учня і розкриває особистість учня. У ньому збираються фотографії, кореспонденція, свідоцтва, що характеризують улюблені заняття, характеристики, коротка історія успіхів, візитна картка, власний герб з особистим девізом. Тут можуть бути представлені такі рубрики:

  • «Моя анкета»
  • «Познайомтеся - це я!
  • «Мої роздуми»
  • «Я і мої захоплення».

Розділ «Колектор» містить матеріали, авторство яких не належить учневі.

Тут збирається чужа інформація, що збирається з теми, що поступає від вчителя, з підручників і довідників, ілюстрації.

Рубрики розділу «Колектор»:

  • «Стіл знахідок»
  • «Це цікаво»
  • «Творчість  моїх друзів».

Розділ «Робочі матеріали» повинен включати всі матеріали, створені і систематизовані учнем.

Розділ «Робочі матеріали»  містить такі рубрики:

  • «Практичні роботи»
  • «Мої переконання»
  • «Аналіз власних помилок».

До розділу «Досягнення» увійдуть ті матеріали, які відображають  кращі результати учня, успіхи, що демонструють його, прогрес в навчанні, коментар рефлексії до кожного матеріалу (есе).  Можливі такі рубрики:

  • «Моя реклама»
  • «Мої відкриття»

Безумовно, існують реальні труднощі і протиріччя у впровадженні цієї інновації в навчальний процес. Але в той же час навчальні порфоліо дають новий поштовх розвитку проблеми оцінки, показують можливі напрями оновлення традиційної системи, врешті-решт формують нове розуміння самого процесу вчення. Тому порфоліо можна  розглядати як модель індивідуального освітнього маршруту. Воно є педагогічною технологією, інструментом  моніторингу освітніх досягнень.

З учнями 7-8 класів у 2009-2010 н.р. у СЗШ№35 розпочато  педагогічний експеримент по створенню учнівських портфоліо.  На  першому занятті учні  вписували, чого вони прагнуть навчитися, щоб по закінченню портфоліо змогли з’ясувати, чи справдились їхні очікування. Портфоліо учнів - щось більше, ніж просто тека робіт; це -  спланована заздалегідь індивідуальна підбірка досягнень учнів, збереження усіх робіт кожної дитини протягом її навчання у школі,  щоб дитина бачила свій ріст, свої досягнення і прагнула до вдосконалення. Учні з неаби яким завзяттям поповнюють свої портфоліо новими роботами.  По закінченню школи учнями я віддам  ці портфоліо власникам, зараз теки з дитячими портфоліо зберігаються у кабінеті інформатики нашої школи.                           

 


Висновок

Впровадження в навчальний процес сучасних засобів збору, збереження, передачі інформації відкриває широкі перспективи гуманітаризації освіти й гуманізації навчального процесу, поглиблення й розширення теоретичної бази знань і надання результатам навчання практичної значимості, активізації пізнавальної діяльності, створення умов для повного розкриття творчого потенціалу дітей з врахуванням їхніх вікових особливостей і життєвого досвіду, індивідуальних нахилів, запитів і здібностей.

Запропоновані описи різних методик інтерактивного навчання будуть сприяти розвитку творчого мислення старшокласників, вихованню позитивного ставлення до процесу розвитку учнів і дадуть можливість учням одержати досвід, що допоможе ефективніше використати придбані знання на практиці.

Інноваційні методики передбачають спільну групову роботу, дебати, моделювання, рольові ігри, дискусії, індивідуальні й групові проекти тощо. Вони не тільки підвищують зацікавленість учнів предметом, але й забезпечують більш глибоке засвоєння змісту, вироблення навичок і відданість демократичним цінностям.

Отже, неважко зрозуміти, що інноваційні технології, які використовуються для розвитку творчого мислення, дозволяють будувати пізнавальну діяльність учнів на основі загальнонаукових ідей і методів. Кожен елемент інформаційної структури навчального предмета, як показують дослідження, може бути об'єктивною основою введення новітніх технологій у зміст навчання.

Таким чином, інноваційні технології всебічно впливають на процес навчання - від установлення задач до його організації й результатів, а тому інноваційні технології повинні бути спрямовані на досягнення всебічного розвитку особистості учня в умовах стійкої системи предметного навчання й сприяти посиленню взаємозв'язку утворення, розвитку й вихованню відповідно до провідних загальнонаукових ідей.

З допомогою інноваційних технологій молодий вчитель знаходить своє місце у шкільному просторі. Новітні техніки та бажання працювати є рушієм для молодого спеціаліста у творчому зростанні у творенні власного педагогічного почерку.


Література

 

 

1. Intel навчання для майбутнього. Інновації  в освіті. 2004р.

2.  Білик О.О., Заячковський В.М., Поіїда С.А. Збірник практичних робіт з інформатики, (10-11 клас) - Вінниця: Вінницький обласний інститут післядппломної освіти педагогічних працівників, 2003. - 80 с.

3. Заячковська    Л.М.,    Заячковський    В.М.,    Збірник    практичних    робіт    з інформатики.(7-9 клас)

4. Морзе   Н.В.   Методика   навчання   інформатики.  Ч.2.   Методика   навчання інформаційних технологій. - К.: Навчальна книга. 2003. - 288с.

 

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Інформатика, Інші матеріали
Додано
3 січня 2019
Переглядів
2985
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку