ТВОРЧИЙ ПРОЄКТ ІГРАШКА ДЛЯ МЕНЕ, ІГРАШКА ДЛЯ ТЕБЕ, ІГРАШКА ДЛЯ ВСІХ

Про матеріал
Іграшка – дивовижний вид рукоділля. Оволодівши їм, можна створити чудові вироби ручної роботи. До того ж освоїти цю майстерність при бажанні не так уже й важко. А в результаті вийдуть прекрасні роботи, які будуть радувати вас і ваших близьких і стануть чудовою прикрасою інтер'єру.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

НАЗВА ПРОЕКТ:"ІГРАШКА ДЛЯ МЕНЕ, ІГРАШКА ДЛЯ ТЕБЕ, ІГРАШКА ДЛЯ ВСІХ..." 5 клас

Номер слайду 2

Приблизна тривалість проекту: 8 год. Для ознайомлення з загальною інформацією щодо виконання творчого проекту необхідно перейти за наступним посиланням:

Номер слайду 3

Тема №1-2 "Підготовчий етап проекту"1. Уважно перегляньте презентацію – «Вступ. Підготовчий етап проекту». Введіть ссилку в Сооgle,там відкриється вікно іграшки банк даних.https://drive.google.com/file/d/1linm. BUrh. TMu. YY2 NMz. OT4 Jk. Vf. Trbnqz-u/view2. Ознайомтесь з основними правилами безпеки праці – «Давайте будемо здорові». Введіть ссилку в Сооgle,там відкриється вікно охорона праці.https://drive.google.com/file/d/1gq1u. Bl07 QQSQOp. Zst. Gmq. JPsn. Dkokb. Uo. T/view. ПЛАН

Номер слайду 4

3. Ознайомтесь з інформацією про етапи виконання творчого проекту – «Неймовірний світ проектів». Введіть ссилку в Сооgle,там відкриється вікно етапи проектування.https://drive.google.com/file/d/1d. NVx. BAQbp. Ag. YSSMp. MBKxf. X35s. G-e. DLs. J/view 4. Ознайомтесь з інформацією про виконання міні-маркетингового дослідження – «Досліджуємо». Введіть ссилку в Сооgle ,там відкриється вікно міні маркетингове дослідження.https://drive.google.com/file/d/1cw. Qsc. Ztx3 TAg. Ou. Ny. Ck. EMPt. Gx. Rvk. LJl81/view 5. Перегляньте банк даних виробів-аналогів – «Банк даних 5 клас». Введіть ссилку в Сооgle ,там відкриється вікно моделі - аналогі.https://drive.google.com/file/d/1ud. SGZ3m1 IJzraa37u4 R958ibkl8c. Nd7 F/view. Увага! За бажанням можна доповнювати банк-даних 

Номер слайду 5

6. Проведіть оцінювання виробів-аналогів за таблицею (накресливши та заповнивши її в зошиті)

Номер слайду 6

Увага! Кількість номерів виробів-аналогів буде залежати від наповнюваності нашого банку-даних. Нагадую, що ми не маємо змоги доторкнутися до усіх виробів та роздивитися всі їхні особливості. Ми орієнтуємося лише на зображення. Тому одні й ті самі конструкції можуть оцінюватися по-різному. Оцінка залежить від вашого власного досвіду, уподобань, настрою. Якщо виріб, на вашу думку, відповідає критерію, потрібно поставити знак «+», якщо ні - знак «–». Підрахуйте кількість набраних плюсів по кожному виробу-аналогу. Зробіть висновок, записавши в зошит наступне речення: «Найбільше знаків «+» у зразка №__, який і стане моєю базовою моделлю».

Номер слайду 7

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Виконайте інтерактивну вправу «Іграшка для мене» Введіть ссилку в Сооgle ,там відкриється вікно знайди пари. https://learningapps.org/view82970352. Виконайте інтерактивну вправу «Праця людину годує, а…». Введіть ссилку в Сооgle ,там відкриється вікно світ професій.https://learningapps.org/view12395233 3. Виконайте інтерактивну вправу – «Будьмо здорові»Введіть ссилку в Сооgle ,там відкриється вікно правила техніки безпеки. https://learningapps.org/view7326792

Номер слайду 8

4. Виконайте інтерактивну вправу «Як правильно виконати проект»Введіть ссилку в Сооgle ,там відкриється вікно зміст єтапів проектуванняhttps://learningapps.org/view6956848 Заповніть «Анкету №1»:1. Запишіть своє прізвище та ім’я (наприклад: Могорян Ігор) 2. Запишіть назву свого класу (наприклад: 6 А,Б)

Номер слайду 9

3. Запишіть коротку цікаву інформацію про іграшки 4. Запишіть найважливіше на вашу думку правило безпеки праці, якого потрібно дотримуватись на уроці трудового навчання.5. Запишіть номер та назву виробу, який набрав у вас найбільше плюсів та став вашою базовою моделлю (наприклад: №3 «Олень») 

Номер слайду 10

Примірний банк даних виробів-аналогів

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18