Твоя улюблена пора року

Про матеріал
Підтема: Моя улюблена пора року Мета: активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал, розвивати вміння та навички діалогічного мовлення; логічне мислення, увагу та зорову пам'ять, тренувати учнів у правильній вимові звуків, розвивати усні комунікативні вміння з опорою на наочність; виховувати повагу один до одного при роботі в парах та групах, бажання виконувати творчі завдання.
Перегляд файлу

Урок 3

Підтема: Моя улюблена пора року

Мета: активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал, розвивати вміння та навички діалогічного мовлення; логічне мислення, увагу та зорову пам'ять, тренувати учнів у правильній вимові звуків, розвивати усні комунікативні вміння з опорою на наочність; виховувати повагу один до одного при роботі в парах та групах, бажання виконувати творчі завдання.

Обладнання: мультимедійна дошка, проектор,  мікрофон, конверт з листом.

Хід уроку

ХІД УРОКУ

І.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

 1.Оргмомент. Привітання

 T: Good morning pupils!

 P: Good morning, dear teacher!

      Good morning! How are you?

                 We are  very happy

                 To say hello to you!

 

 2.Уведення в іншомовну атмосферу

 Т: Діти, на минулому уроці у нас з вами був присутній Teddy Bear, на жаль, він же повернувся до своєї казкової країни. Але він дізнався, що ми з вами дуже полюбляємо казочки про язичок, який допомагає нам правильно вимовляти звуки. І Teddy Bear прислав нам листа з новою казкою про язичок. Давайте послухаємо і потренуємось правильно вимовляти звуки.

(Вчитель дістає з конверту листа, читає фонетичні вправи, учні повторюють за вчителем звуки) (додаток А).

 

 

 Повідомлення теми і мети уроку.

 T: Kids, the previous lesson we learned the months of the year in English. Зараз ми за вами перевіримо домашнє завдання, потренуємось вимовляти і перекладати назви місяців і пір року, а потім на мультимедійній дошці будемо набирати бали, виконуючи тестові завдання.

 

II Основна частина уроку

  1. Перевірка домашнього завдання.

 T: Давайте послухаємо доповіді, які приготували ваші однокласники про назви місяців. Вам хочеться дізнатися, чому серпень, наприклад, називається August? Lets start! (доповіді дітей) (додаток Б).

 Т: Well done. It was very interesting to come to know about the names of the months.

 Т: Lets check up your exercise. You had to complete the sentences. Go to the blackboard and complete the first sentence (учні по-черзі виходять до мультимедійної дошки і пишуть спеціальним синім маркером правильну відповідь, вчитель виправляє помилки червоним маркером) (додаток В).

 

2. Активізація вивченого лексико-граматичного матеріалу

Складання речень з опорою на підказку

 Т: Діти, ми з вами вже вивчили, як називаються місяці і пори роки англійською мовою. Можемо сказати, які місяці є в кожній порі році. Давайте, тепер дізнаємось, що ви любити робити у різні пори року. Look at the screen. You have prompts. Lets make up our own sentences using these word-combinations. For example, my sentence is I read books in autumn. Now your turn… (учні складають власні речення з опорою на схеми, вчитель виправляє можливі помилки) (додаток Г).

3. Фізкультхвилинка

 T: Well done! Now we are a little tired. Lets have a rest and sing a song about seasons. Трішки відпочинемо і заспіваємо пісню про англійські місяці. Увага на екран. Ми з вами співали цю пісню на минулому уроці, а допомагати мені буде проводити фізкультхвилинку… (вчитель викликає учнів, які допомагатиме йому проводити фізкульхвилинку)

  Т: Are you ready to sing? Stand up! Prepare your hands and let’s sing together! (вчитель завантажує відео , звучить пісня на англійській мові, яка також  супроводжується субтитрами) (диск додається) .

 

4. Робота з мультимедійною дошкою

 Т: Зараз ми з вами подивимось, як ви запам’ятали місяці та пори року. Допоможе нам в цьому чарівний словничок (Вчитель завантажує програму, з’являються назви місяців та пір року. Звучать назви англійською мовою, учні по-черзі виходять до дошки і обирають відповідь. Якщо відповідь – правильна – учень отримує смайлик і один бал).

 

4. Робота з підручником (стр 14 впр2)

Метод «Мікрофон»

 Т: Зараз ми з вами будемо журналістами і будемо брати інтерв’ю один одного. Тема інтерв’ю – what I can do in different seasons. I will start. Mu first question is for… What can you do in summer? вчитель з мікрофоном підходить до учнів і ставить запитання, потім дає мікрофон учням і вони запитують один одного (додаток Д).

 

 Робота в парах

 Т: Well done. You are good journalists. Now ask each other the same questions. Поверніться один до одного і запитайте, що ваш сусід по парті може робити в різні пори року. Start as Can you … in winter? (додаток Є), (діти поділені на пари, ставлять запитання один одному, вчитель ходить по рядах і слухає відповіді учнів)

 

5. Виконання письмових завдань.

 Т: Зараз ми з вами попрацюємо в зошитах. Ми вже навчилися казати, що ми полюбляємо робити взимку, влітку, восени та навесні. Тепер ми потренуємось це записувати. Ми напишемо , яка наша улюблена пора року, а вдома ви приготуєте проект за темою «My Favourite Season». Ви напишете, яка ваша улюблена пора року і, що ви полюбляєте робити в цей час.

 Т: Проект ви можете оформити різнокольоровими малюнками, своїми фото та зображеннями. Open your textbooks, page 15 exercise 5. Let’s complete the sentences (додаток Ж), (учні разом з вчителем розбирають речення, один учень записують їх на дошці).

ІІІ Заключна частина уроку

 

1 . Підбиття підсумків уроку

 T: You can write and say in English what you can do in different seasons. Now you know the seasons in English , you can read about the weather and understand the information.  Do you like the lesson?

 

  1. Виставлення оцінок з коментарем, запис домашнього завдання в щоденники

 

 Вчитель пояснює окремі моменти щодо виконання домашнього завдання. Проектна діяльність для учнів є звичною, вони полюбляють виконувати проекти, в кожного учня заведено портфоліо, куди він складає свої проекти (додаток З).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТКИ ДО УРОКУ №3

Додаток А

Казка від Teddy Bear

 

 

 

 

Додаток Б

 

Доповіді учнів щодо етимології назв місяців

 

 Англійська назва April походить від латинського слова «ареrіrе» - «відкриватися», May - від імені латинської богині росту Маіа Майже у всіх слов'ян цей місяць названий від «трави».

Англійська назва June, найправдоподібніше, асоціюється з Юноною (Juno), в римській міфології дружиною Юпітера, володаркою небес, богинею шлюбу.

 Англійська назва July завдячує своє походження Юлію Цезарю.

Англійське слово August веде свій родовід від імені римського імператора

 Назви осінніх місяців 

 Англійські назви September, October, November, December походять від латинських числівників sept, octo, novem, decem, бо в римському календарі, де рік починався в березні, це були, відповідно, сьомий, восьмий, дев’ятий та десятий місяці.
Січень. 

  Англійська ж назва January походить від римського бога Януса (Janus), що вартував небо.

 Лютий

. Англійська назва February походить від латинського слова februo («очищаюсь жертвою»).

 

 

 

Додаток В

 Перевірка домашньої вправи за допомогою мультимедійної дошки. Учні по-черзі пишуть на екрані правильну відповідь, вчитель виправляє помилки на екрані за допомогою спеціальних маркерів.

 

Додаток Г

Учні складають власні речення з опорою на підказки.

 

 

Додаток Д

Метод «Мікрофон», запитання для учнів, можливі відповіді.

 

Додаток Є

Робота в парах

 

 

Додаток Ж

Виконання письмового завдання

 

Додаток З

Готові проекти учнів 3 класу ЗОШ№5

 

 

 

docx
Додано
11 грудня 2023
Переглядів
191
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку