Українська мава 4 клас

Про матеріал
Урок читання твору Рея Бредбері "Все літо за один день", первинне ознайомлення з оповіданням та визначення головної думки тексту.
Перегляд файлу

Українська мова 4 клас              Урок № 79                     Дата: 13.12.23р.

Тема.  «Все літо в один день»

Цілі: познайомити  учнів з твором американського письменника Р. Бредбері, донести до них морально – філософський зміст твору, удосконалювати навички читання та розуміння прочитаного тексту, виховувати почуття  людяності, милосердя, толерантного відношення   до інших .      

Очікувані результати:  розуміти зміст та головну думку прочитаного тексту;

вміти складати карту оповідання; поповнити лексичний запас новими словами.

Обладнання: Підручник Українська мова та читання 4 кл., друкований зошит з української мови та читання 4 кл., картки із завданнями, мультимедійна презентація.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

І.Організація класу. Емоційне налаштування.

      Всі мерщій сідайте, діти! Домовляймось не шуміти.

На уроці не дрімати, руки вчасно підіймати.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Мовленнєва розминка(слайд 2).

 

 

 

 

 

 

 

  1. Робота в парах з’єднай прислів’я (на картках).

-          Людина без друзів                              сонце засяє.

-           Дерево міцне корінням,                     в наше віконце.

-           Після дощу                                              що дерево без коріння.

-          Блисне сонце і                                          людина — друзями. 

3.  Перевірка домашнього завдання -  вірш напам’ять.

ІІ. Оголошення теми і цілей уроку (слайд 3.) 

-         Сьогодні на уроці української мови, ви познайомитесь із оповіданням американського письменника Рея Бредбері «Все літо за один день». Разом ми проаналізуємо цей твір, зробимо висновки про головну думку оповідання.

ІІІ. Сприйняття і засвоєння учнями навчального матеріалу

  1. Інформація про Рея Бредбері (повідомлення дітей)- слайд 4.
  2. Слово вчителя: характеристика оповідання, робота зі слайдами (слайд 5).
  3. Словникова робота (слайд 6).

Фантастика - щось химерне, вигадане, мало ймовірне, створене уявою, показане в дуже перебільшеному чи надзвичайному вигляді.

Толерантність  — це здатність сприймати без агресії думки, які відрізняються від власних, терпимість до чужого способу життя, поведінки, звичаїв, почуттів, ідей.

Булінг – тривалий процес  свідомого жорстокого ставлення, агресивної поведінки з метою заподіяти шкоду, викликати страх, тривогу, або ж створити негативне середовище для людини.

  1. Інформаційне повідомлення про Венеру (слайд 7).
  2. Фікультхвилинка
  3. Робота з підручником:

1) читання тексту;

2) бесіда по змісту (слайд 8).

  1. Хто є головними героями?
  2. Де відбувається дія?
  3. Коли відбувають ся події в оповіданні?
  4. Що відбувається з героями?
  5. Чому герої саме так діють і так почуваються?
  1. Гімнастика для очей

ІV.  Закріплення вивченого матеріалу (слайд 9).

  1. Групова робота.

-         робота в друкованому зошиті с. 50 складання карти оповідання;

    -   позначте істинні та хибні твердження «Реальне і фантастичне на Венері»(робота зі слайдом 10).

V. Підсумок. Рефлексія.

-         вправа «Кошик добрих порад» (дити пишуть, поради дружби та взаємодії у класному колективі) – слайд 11.

-         Слово вчителя: Отже, підсумовуючи наш урок, хочу сказати, що як би не склалися життєві ситуації людина завжди має залишатися людиною. Потрібно поважати оточуючих, допомагати і підтримувати один одного. Кожен з нас заслуговує на толерантне ставлення до себе.

-        доповни речення (слайд 12):

1) Сьогодні на уроці я зрозумів…..

2) Для мене було новим…

3) Для себе я взяв…..

VІ. Домашнє завдання (слайд 12).

Опрацювати текст с. 84-86, виконати письмово завдання 4 на с. 86.

 

 

doc
Додано
27 грудня 2023
Переглядів
102
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку