Українська мова
Інклюзивне навчання
Учня з ООП 3 класу ____________________
Складено відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової загальної освіти,
Нової типової навчальної програми ( авторський колектив під керівництвом Р.Б. Шияна).
За підручником Большакової І.О. «Українська мова та читання» - Харків: , 2019р (рекомендовано Міністерством освіти і науки України: Наказ МОН України від 28.03.2019р.)
І семестр - 5 год на тиждень – 75 год
№з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
Розділ 1. Мова і мовлення. |
|||
1 |
Я вивчаю українську мову. |
|
|
2-3 |
Я у школі. РЗМ «Школа майбутнього» Повторення вивчених літер. |
|
|
4-5 |
Вивчаємо мову. Книга- кращий друг. Повторення вивчених літер, читання складів із ними. Письмо вивчених букв. |
|
|
6 |
Мова і мовлення. Повторення вивчених букв. Читання складів. Вправи на письмо вивчених букв. |
|
|
7-8 |
Усне мовлення. Усна народна творчість. Вивчення букви «й». Читання складів. Вправи на письмо вивчених букв. |
|
|
9-10 |
Письмо як засіб спілкування. Читання складів. Вправи на письмо вивчених букв. |
|
|
11-12 |
Письмо як засіб спілкування. Вивчення букви «ж». Читання складів. Вправи на письмо вивчених букв. |
|
|
13-14 |
Письмо як засіб спілкування. Пишемо листа. Читання складів. Вправи на письмо вивчених букв. |
|
|
15-16 |
Монолог і діалог. Вивчення букви «ц». Читання складів. Вправи на письмо вивчених букв. |
|
|
17-18 |
Діалог. Українська народна казка. Читання складів. Вправи на письмо вивчених букв. |
|
|
19 |
Діалог. Українська народна пісня. Вивчення букви «ю». Читання складів. Вправи на письмо вивчених букв. |
|
|
20 |
Повторюємо. Слово. Вивчення букви «щ». Читання складів. Вправи на письмо вивчених букв. |
|
|
21-22 |
Повторюємо. Речення. Вивчення букви «є». Читання складів. Вправи на письмо вивчених букв. |
|
|
23-24 |
Повторюємо. Текст. Вивчення букви «ф». Читання складів. Вправи на письмо вивчених букв. |
|
|
Розділ 2. Звуки і букви. |
|||
25-26 |
Звуки. Казки народів світу. Читання простих слів, речень . Списування з друкованого тексту. |
|
|
27-28 |
Звуки і букви. Абетка. Читання простих слів, речень . Списування з друкованого тексту. |
|
|
29-30 |
Абетка. Словники. Читання простих слів, речень . Списування з друкованого тексту. |
|
|
31-32 |
Казки народні та авторські. Читання простих слів, речень . Списування з друкованого тексту. |
|
|
33-34 |
Голосні звуки. Позначення їх буквами. Читання простих слів, речень . Списування з друкованого тексту. |
|
|
35-36 |
Казки народні та авторські. Абзац. Читання простих слів, речень . Списування з друкованого тексту. |
|
|
37-38 |
Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення ь. Читання простих слів, речень . Списування з друкованого тексту. |
|
|
39-40 |
Перенос слів з ь і ьо. Вправи з читання і письма. |
|
|
41-42 |
Вірш. Рима. Вправи з читання і письма. |
|
|
43-44 |
Перенос слів з й і йо. Вправи з читання і письма. |
|
|
45-46 |
Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Вправи з читання і письма. |
|
|
47-48 |
Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Вправи з читання і письма. |
|
|
49-50 |
Перенос слів зі збігом приголосних. Вірш. Вправи з читання і письма. |
|
|
51 |
Головна думка. Вправи з читання і письма. |
|
|
52-53 |
Звуки [дж], [дз],[дз’]. Перенос слів зі сполученнями букв дж, дз. Вправи з читання і письма. |
|
|
54-55 |
Осінь. Дощова сторінка. Вправи з читання і письма. |
|
|
56-57 |
М’який подовжений приголосний звук. Вправи з читання і письма. |
|
|
58-59 |
М’який подовжений приголосний звук. Перенос слів. Вправи з читання і письма. |
|
|
60-61 |
Оповідання. Заголовок. Вправи з читання і письма. |
|
|
62-63 |
Апостроф. Вправи з читання і письма. |
|
|
64-65 |
Апостроф. Перенос слів. Вправи з читання і письма. |
|
|
66-67 |
Апостроф. Перенос слів. Вправи з читання і письма. |
|
|
68-69 |
Оповідання. Заголовок. Вправи з читання і письма. |
|
|
Розділ 3. Слово. Значення слова. |
|||
70-71 |
Слово. Лексичне значення слова. Вправи з читання і письма. |
|
|
72 |
Вірші-небилиці. Правда і вигадка. Вправи з читання і письма. |
|
|
73-74 |
Слова з прямим і переносним значенням. Вправи з читання і письма. |
|
|
75
|
Повторення вивченого матеріалу.
|
|
|