Улюблене свято всіх дітей. Н. Даценко «Зниклий мішок».

Про матеріал
розширити знання учнів про святого Миколая; вчити правильно, виразно, свідомо читати твори; вдосконалювати навички аналізу тексту; збагачувати словниковий запас; розвивати пам'ять, увагу; розвивати зв’язне мовлення; сприяти розвитку мотивації до добрих вчинків; виховувати віру в силу добра; вчити бути слухняними і добрими.
Перегляд файлу

Урок читання                                                                                    

Тема : Улюблене свято всіх дітей. Н. Даценко «Зниклий мішок».

Мета:  розширити знання учнів про святого Миколая;

 вчити правильно, виразно, свідомо читати твори; вдосконалювати навички

 аналізу тексту;

 збагачувати словниковий запас;

 розвивати  пам'ять, увагу;

розвивати зв’язне мовлення;

 сприяти розвитку мотивації до добрих вчинків;

виховувати віру в силу добра;

 вчити бути слухняними і добрими.

І .Організація класу

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

2.1 Бесіда

-  Яке улюблене свято всіх дітей?

- За що ти любиш це свято ?

Вчитель: за давньою традицією  напередодні свята усі діти пишуть листа Святому Миколаю.

- Хто з вас уже підготував листа?

- Хто може прочитати свого листа ?

2.2  « Лист Миколаю » ( бажаючі зачитують свій лист )

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

3.1 Бесіда

- Що ти знаєш про Святого Миколая ?

3.2 Перегляд відео про Святого Миколая

ІV . Вивчення нового матеріалу.

4.1 Слухання твору Ніни Даценко « Загублений мішок» ( аудіозапис )

4.2 Читання тексту « ланцюжком  »

4.3 Аналіз змісту прочитаного за запитаннями ( бесіда з елементами вібіркового читання) :

- Хто герої твору ?

- Куди зібрався Святий Миколай ?

- Як він до цього приготувався ?

- Що сталося з мішком ?

- Куди привели сліди Святого Миколая?

- Про що розповів Святий Миколай інопланетянину?

- Чому засмутився інопланетянин?

- Чи потрапив Святий Миколай до  інопланетян ?

4.4 Бесіда .

- Як ти думаєш , які погані твої справи записані у книгу Миколая?

- Чи записані там твої добрі справи?

4.5 Фотогалерея (перегляд фото дітей , які готували діти завчасно про їхні добрі справи)

 4.6 Перегляд мультфільма – пісні « Миколай до мене не прийде»

-Чи до всіх у твоїй родині приходить Святий Миколай?

- Як ти можеш подбати , щоб свято було у всіх твоїх рідних ?

4.7.  Вправи на розвиток швидкості читання.

  Гра « Розвідники » (вчитель зачитує початок речення , а діти швидко відшукують його продовження і зачитують  його. )

 4.8. Гра « Переплутанка » (вчитель навмисно переплутує зміст речення і  зачитує  його. Діти виправляють речення і зачитують правильний варіант)

V. Закріплення вивченого

5.1 Придумайте продовження казки ( усно )

5.2 Вправа  « Подарунок Миколаю »

- Що б ти подарував Святому Миколаю?

- Чи знаєш ти ,  хто може   залишитися в цей день без подарунка ?

( одинокі бабусі та дідусі , родини , які знаходяться у скрутному матеріальному становищі , діти – сироти )

5.3 Пошукова робота ( дізнатися від батьків , хто потребує допомоги )

Вправа « Для кого я можу стати Миколаєм?»

( роздуми дітей)

5.4 Слухання пісні  « Миколай » муз .Т. Ціхоцької , ансамбль « Жайворонки »

VІ .Рефлексія

- Сьогодні я дізнався…

- Мені було цікаво …

- Цей урок мене навчив…

VІІ. Самооцінювання своєї роботи учнями ( діти підходять до дошки і на шкалі  закріплюють свою іменну картку на певному числі )

VІІІ. Підсумок

 

 

docx
Додано
17 лютого 2022
Переглядів
722
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку