УПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДИК КОМПЕТЕНТНІСНОГО НАВЧАННЯ ТА НОВИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В 1 – 4 класах

Про матеріал
Загальні відомості------------------------------------------------------- 1 Актуальність досвіду--------------------------------------------------- 2 – 4 Науково – теоретична база досвіду--------------------------------- 4 - 5 Методика компетентнісного навчання на уроках англійської мови в 1-4 класах-------------------------------------------------------- 5 - 14 Методика упровадження нових освітніх технологій на уроках англійської мови для учнів 1-4 класів ------------------------------ 14 – 18 Висновок ------------------------------------------------------------------ 18 – 19 Використана література ------------------------------------------------ 20
Перегляд файлу

 

                                               «Вимогливість до учнів у поєднанні                   

                                                 з повагою до їхньої особистості»

 

                           Актуальність досвіду

       Методика компетентнісного навчання на уроках англійської мови в 1-4 класах орієнтована на розвиток різних компетентностей учнів, а не лише механічне накопичення знань. Одже, компетентнісний підхід – це спрямованість освітнього процесу на досягнення результатів, якими є ключові і предметні компетентності. А саме, компетентність включає в себе наявність трьох компонентів: «Хочу» – рівень вихованості - потребнісно-мотиваційна сфера (так як тільки та потреба, яка усвідомлюється, стає мотивом). Тому, по-перше, задля досягнення освітніх цілей завжди потрібно намагатися досягати усвідомленого ставлення учнів до всього: від усвідомленого ставлення до самого предмета (наприклад, «англійська мова») до виконання класних та домашніх завдань;другий рівень навченості – «Можу» – операційна діяльнісна сфера, яка складається зі знань, здібностей та навченості, причому знання повинні бути системними і структурованими, як шлях до збільшення досвіду. На цьому рівні важливо надати учням такі інструменти завдяки яким вони зможуть надалі розвиватися і вдосконалюватися самостійно без допомоги викладача І третій рівень розвинутості – «Оцінюю себе» – рефлексивна сфера «Я знаю, як діяти».

 Ключовими освітніми компетентностями є такі:

  1. Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами
  2. Спілкування іноземними мовами
  3. Математична компетентність
  4. Основні компетентності у природничих науках і технологіях
  5. Інформаційно-цифрова компетентність
  6. Уміння вчитися впродовж життя
  7. Ініціативність і підприємливість
  8. Соціальна та громадянська компетентності
  9. Обізнаність та самовираження у сфері культури
  10. Екологічна грамотність і здорове життя

Усі перелічені компетентності однаково важливі й взаємопов’язані. Кожну з них учні набувають під час вивчення іноземної мови на всіх етапах освіти. Спільними для всіх компетентностей є такі вміння: уміння читати і розуміти прочитане; уміння висловлювати думку усно і письмово; критичне мислення; здатність логічно обґрунтовувати позицію; виявляти ініціативу; творити; уміння вирішувати проблеми, оцінювати ризики та приймати рішення; уміння конструктивно керувати емоціями; застосовувати емоційний інтелект; здатність співпрацювати в команді.

     Одним з найважливіших векторів розвитку сучасної освіти є впрова­дження в освіту інноваційних технологій. Головними аспектами впро­вадження в освіту інноваційних технологій є:

  1. технологізація всіх видів наукових досліджень
  2. упровадження сучасних комп'ютерних і мережевих технологій
  3. зростання та широке застосування нових інформаційно-освітніх технологій

Навчання з використанням інноваційних технологій якісно перевищує класичну освіту. Воно інтегрує процеси, які не можна об'єднати в межах класичної освіти: навчання, працевлаштування, планування кар'єри, безперервну освіту.

 У процесі навчання найбільш доцільно використання, в першу чергу, тих методів, при яких: в учнів розвивається бажання до творчої, продуктивної праці; учні прагнуть до активних дій, досягають успіхів і мотивують власну поведінку. 

Найбільш поширеними інноваційними методами навчання є:

Методи розвивального навчання

Інтерактивні методи навчання

Метод проектів

 Метод особистісно-орієнтованого навчання

Інформаційні методи навчання

 Ігрові методи навчання

 

                      Науково – теоретична база досвіду

 

     Головна роль школи полягає у підготовці дітей до життя, навчання їх критично мислити, аналізувати, опрацьовувати ті обсяги інформації, яку вони отримують звідусіль та вибирати із неї необхідне, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки .

      Компетентнісне навчання спрямоване на роботу з інформацією та опанування учнями компетентностей, умінь і навичок, які дозволять їм бути успішними, конкурентними та цінними на ринку праці.Це динамічне поєднання знань, умінь та цінностей. Лише у комплексі буде результат. Знання — не самоціль, а радше засіб формування умінь. Адже недостатньо просто засвоїти окремі знання і уміння, важливо навчитись їх застосовувати як у типових, так і в нестандартних, нових для дитини ситуаціях. Це дозволяє сформувати ціннісне ставлення до цих знань, навчитись адаптуватись та шукати шляхи ухвалення рішень у різноманітних ситуаціях.

   Викладання нової теми при компетентнісному навчанні ґрунтується на проблемному та діяльнісному підходах. Урок розпочинається з проблемного питання або проблемної ситуації. Учні мають висловити власні гіпотези. Надалі вчитель пропонує дітям їх перевірити на практиці. В процесі дослідження обирається правильна гіпотеза з пошуком відповідей щодо варіантів розв’язання проблемного питання.

   Важливою ознакою компетентності є також суб’єктність учня, його відповідальне ставлення до навчання, а також уміння вчитися самостійно. Конкретними проявами цього можуть бути:

  • уміння ставити навчальні цілі;
  • формулювати критерії правильності виконання завдання;
  • організовувати власну діяльність самостійно;
  • планувати час;
  • звертатися по допомогу у разі потреби, а також надавати допомогу та співпрацювати у групі;
  • здійснювати само- та взаємооцінювання.

 

    Застосування  інноваційних  технологій  навчання  на  уроках  створює  умови для  кращого  засвоєння  нового  матеріалу  та  активізації  пізнавальної  діяльності  учнів.  Тому  сучасний  урок,вимагає  від учителя  пошуку  нових  методів  

подання  інформації.  Застосування    інновацій    допомагає  провести  шкільний

урок  на  якісно  новому,сучас-ному рівні.

 

Методика компетентнісного навчання на уроках англійської мови в 1-4 класах

 

   Методика компетентнісного навчання на уроках англійської мови в 1-4 класах орієнтована на розвиток різних компетентностей учнів, а не лише механічне накопичення знань. Ось кілька кроків, які можна використовувати для впровадження цієї методики:

  1. Зорієнтованість на комунікативну діяльність:

- Першочерговою метою уроків англійської мови має бути навчання учнів спілкуватися англійською.

-Зосереджуйте увагу на розвитку навичок говоріння і слухання через   інтерактивні вправи та діалоги.

Наприклад урок 1-го класу:

-Увімкніть аудіо запис,попросіть під час прослухоування слів торкатися пальчиками відповідних малюнків у підручнику.Після повторного прослуховування діти повторюють слова без перекладу. Як дивно це не звучало б, але використання перекладу на початковому етапі навчання лише гальмує процес розуміння – це доведений факт. Учням треба максимально зануритися мовленнєву практику, яка наближує до реалій мовного середовища й робить мову справді засобом спілкування. Не маючи можливості спиратися на рідну мову, учні краще зосереджуються на англійській, активізують навички вгадування, швидше запам’ятовують нові слова та конструкції й ефективніше використовують набуті знання. Сучасні автентичні підручники побудовані так, щоб діти могли зрозуміти ключові слова та фрази без перекладу (через зображення, історії, відео тощо). Проте це не означає, що в класі абсолютно заборонено використовувати рідну мову учнів, але це варто робити лише за гострої необхідності.

У 2-му класі після опрацювання нової лексики,запропонуйте послухати історію і виконати завдання(дати відповідь на запитання,з’єднати дві частини речення,фрази тощо.)

У 3-му класі почніть урок з пісні,нову лексику можна опрацювати за допомогою флешкардів(діти мають вгадати значення слів,складіть словосполучення,речення)

У 4-му класі після опрацювання лексики,прослухайте діалог,влаштуйте діалог з учнями(де відбувається подія,про що саме ця частина історії,якими словами можна охарактеризувати головних героїв)

-Після прослуховування історії повторіть репліки головних героїв.

Попросіть учнів одягти маски головних героїв,які вони виготовили заздалегідь,і повторіть реплики ще раз.

Використання контексту:

-Вивчайте мову в контексті реальних ситуацій та завдань для учнів.  

 -Використовуйте тексти, які мають практичний застосунок.

 

2.Використання ігор та рольових ігор:

-Гри та рольові ігри сприяють активному вивченню та розвитку навичок спілкування.

-Ці інтерактивні методи можуть бути ефективними для навчання нових слів та фраз

Після прослуховування історії, розіграйте рольову сценку з використанням масок,або іграшок.

              

3.Застосування мультимедійних ресурсів:

Використовуйте відео, аудіозаписи та інтерактивні програми для покращення навичок аудіювання та розуміння на слух.

Користуйтеся засобами, які візуалізують матеріал і роблять навчання цікавішим.

Наприклад користуйтеся різноманітними освітніми сайтами,наприклад Fly High

Digital-онлайн компоненти до курсу Fly High Ukraine.

4.Оцінка компетентностей:

Використовуйте різні методи оцінки, такі як практичні завдання, проекти, портфоліо та спостереження, щоб оцінити рівень компетентностей учнів.

Залучайте учнів до самооцінки та відзначення своїх досягнень.

У 3-му та 4-му класі застосовується формувальне та підсумкове оцінювання.

Критерії формувального оцінювання визначає вчитель спільно з учнями відповідно до кожного виду навчальної діяльності учнів.Дедалі більшої уваги у формувальному оцінюванні  в 4-му класі набувають само оцінювання та взаємооцінювання,а також оцінювання від батьків

Взаємооцінювання полягає в оцінюванні учнями роботи одне одного за попередньо погодженими критеріями.Таке оцінювання може бути усним чи письмовим і проводитись в парах чи групах.Учні можуть також оцінювати проміжковий варіант роботи свого партнера,щоб допомогти йому з ідеями щодо покращення.

Чого я досяг?

  • У кінці уроку попросіть учнів скласти список своїх досягнень. Попередньо обговоріть із учнями категорії,наприклад:

               The words I learnt

               The words I practiced

               The exercises I did

               The point I won for/with my team

  • Заохочуйте учнів помічати навіть незначні досягнення.Запропонуйте учням зачитати свої списки ,обов’язково похваліть дітей за старанну працю.

Напарники

На початку уроку поділіть учнів на пари.Поясніть ,що впродовж уроку завдання партнерів – уважно слухати відповіді одне одного,а в кінці уроку відзначити (усно чи письмово),що саме добре вдалося партнерові- наприклад:Anna told us a lot about her family.Olehwas the first to write the sentences correctly.Ihor won two  points for his team,тощо.

5. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови може бути стимулюючим та корисним завданням для учнів. Ось кілька завдань, які сприяють розвитку цього важливого навичку:

Аналіз текстів:

Дайте учням читати короткі тексти або статті на англійській мові та ставити запитання про їх зміст, автора, цільову аудиторію та точку зору. Запитайте їх, чи згодні вони з думкою автора і чому.

Дебати:

Організуйте класичні дебати на англійській мові, де учні повинні виразити свою думку про певне питання та аргументувати її. Це розвиває навички обговорення та аналізу.

Критичний огляд книги або фільму:

Попросіть учнів прочитати англійську книгу або переглянути фільм і написати огляд, в якому вони висловлюють свої думки та враження та обґрунтовують їх.

Розв'язання проблемних завдань:

Представте учням реальні проблеми або завдання, які вони повинні розв'язати, використовуючи англійську мову. Наприклад, розробка проекту або пошук рішення для вигаданої ситуації.

Класифікація та порівняння:

Попросіть учнів класифікувати об'єкти, події або поняття на підгрупи та робити порівняння між ними. Наприклад, порівняння різних культур або країн.

Рольові ігри:

Під час рольових ігор учні можуть втілювати різні ролі та приймати рішення в англійському контексті. Це сприяє розвитку навичок критичного мислення.

Задачі з логікою:

Дайте учням завдання, де вони повинні вирішити логічні головоломки чи логічно обґрунтовані завдання.

Порівняння думок:

Попросіть учнів обговорювати та порівнювати свої думки та точки зору на певне питання в парах або групах.

Завдання для розвитку критичного мислення на уроках англійської мови допомагають учням не лише вдосконалювати свою мовну компетентність, але й формувати навички аналізу, обговорення та прийняття обґрунтованих рішень.

6. Врахування індивідуальних особливостей учнів:

- дотримуйтесь індивідуального підходу до кожного учня, враховуючи їхні потреби та рівень знань. Індивідуальний підхід до кожного учня є надзвичайно важливим на уроках англійської мови (і на будь-яких інших уроках). Тут кілька підходів, які допоможуть вчителю враховувати індивідуальні потреби учнів:    Оцінка рівня знань: Проводіть початкову оцінку рівня знань кожного учня, щоб зрозуміти, з якими вже навичками вони приходять на урок.

*      Спілкуйтесь з учнями: Під час індивідуальних бесід спілкуйтеся з учнями, дізнавайтеся їхні інтереси, мети та особистість. Це допоможе краще зрозуміти їхні потреби та очікування.

  • Диференційований підхід: Застосовуйте диференційований підхід, пропонуючи завдання різної складності або навіть індивідуальні завдання для учнів з різним рівнем навичок.
  • Оптимізація матеріалів: Підбирайте навчальні матеріали та ресурси відповідно до потреб кожного учня. Наприклад, надавайте додаткові матеріали для підтримки слабких учнів або розширюйте завдання для обдарованих учнів.
  • Зворотний зв'язок: Надавайте регулярний зворотний зв'язок кожному учневі щодо їхнього навчання та досягнень. Сприяйте розвитку їхніх сильних сторін та надайте рекомендації для покращення.
  • Стимулювання інтересів: Враховуйте індивідуальні інтереси кожного учня при виборі тем та завдань для уроків. Це може зробити навчання більш захоплюючим та стимулюючим.
  • Урахування особливих потреб: Якщо у вас є учні з особливими освітніми потребами, розробляйте індивідуальні навчальні плани та забезпечення для них.
  • Флексібільність: Будьте готові змінювати свої підходи, якщо певні методи не працюють для конкретного учня. Флексібільність - ключ до успіху.

Індивідуальний підхід допомагає кожному учневі розвивати свої навички на максимально можливому рівні та сприяє покращенню загальної якості навчання.

 

- Застосовуйте диференційований підхід для надання підтримки слабким учням та викликів для більш обдарованих. Так, дотримання індивідуального підходу до кожного учня є однією з ключових складових ефективного навчання. Цей підхід дозволяє вчителеві оптимально враховувати особливості кожного учня та створювати умови для його успішного навчання. Врахування потреб та рівня знань учнів має кілька важливих аспектів:

  • Діагностика: Початковим кроком є проведення діагностики, щоб визначити потреби та рівень кожного учня. Це може бути визначено за допомогою тестів, завдань, бесід або попередніх знань.
  • Індивідуальні завдання: Надайте кожному учневі завдання та матеріали, які відповідають його потребам та рівню знань. Наприклад, додаткові вправи для обдарованих учнів або додаткова підтримка для тих, хто має труднощі.
  • Різноманітність методів навчання: Використовуйте різні методи навчання, щоб врахувати різні способи сприймання і навчання учнів. Наприклад, використовуйте візуальні матеріали для візуальних навчальців та аудіо-вправи для аудіальних навчальців.
  • Індивідуальний підхід до тем та матеріалів: Дозвольте учням обирати теми або матеріали, які їх цікавлять, що сприяє більш активному навчанню та відчуттю контролю над власним навчанням.
  • Регулярний моніторинг: Постійно слідкуйте за прогресом кожного учня та адаптуйте навчальний процес відповідно до його потреб та досягнень.
  • Підтримка учнів з особливими освітніми потребами: Враховуйте конкретні потреби учнів з особливими освітніми потребами, надаючи додаткову підтримку, модифікуючи завдання та надаючи необхідні адаптації.
  • Цей індивідуальний підхід допомагає кожному учневі розкрити свій потенціал та досягти успіху в навчанні. Він створює сприятливі умови для особистісного розвитку та навчання кожного учня відповідно до його потреб та можливостей.

 

7. Постійна підтримка вчителя:

Вчителі мають постійно вдосконалювати свої навички та методи навчання для успішного впровадження методики компетентнісного навчання. Так, постійне вдосконалення навичок та методів навчання вчителів є важливим аспектом успішного впровадження методики компетентнісного навчання. Ось кілька ключових причин, чому це настільки важливо:

  • Швидка зміна освітніх технологій: Освітні технології постійно розвиваються, і вчителі повинні слідкувати за новинками та використовувати їх на уроках. Це включає в себе використання цифрових ресурсів, онлайн-платформ, інтерактивних дошок та інших інструментів.
  • Підтримка різних стилів навчання: Учні мають різні стилі навчання та потреби. Вчителі повинні вміти адаптувати свої методи навчання, щоб задовольняти ці потреби та стимулювати навчання кожного учня.
  • Формування навичок критичного мислення: Компетентнісне навчання вимагає розвитку навичок критичного мислення учнів. Вчителі повинні бути прикладом у розвитку цих навичок та навчати учнів аналізувати інформацію, обґрунтовувати свої думки та приймати обґрунтовані рішення.
  • Адаптація до нових вимог: Зміни в освітніх програмах та стандартах також вимагають від вчителів адаптації своїх методик навчання. Вони повинні бути ознайомлені зі змінами та включити їх в свої уроки.
  • Підтримка учнів з різними потребами: Вчителі повинні вміти працювати з учнями з різними потребами, включаючи тих, хто має особливі освітні потреби. Вони повинні вивчити методики і підходи, що допомагають цим учням досягти успіху.
  • Підвищення мотивації: Правильно підібрані методи навчання та підходи можуть підвищити мотивацію учнів до навчання, що важливо для їх успішного розвитку.

Тому постійне самоосвіта та професійний розвиток вчителів є важливими елементами їхньої роботи. Це допомагає створювати стимулююче середовищо для учнів та забезпечує впровадження сучасних педагогічних підходів на уроках.

Подолання страху перед помилками:

- Спонукання учнів не боятися робити помилки та розглядати їх як навчальні можливості є важливим аспектом розвитку навчальної культури та власної позитивної мотивації. Відношення до помилок може впливати на навчання та розвиток учнів у багатьох аспектах. Ось декілька способів, якими вчителі можуть спонукати учнів не боятися помилок:

  • Позитивне ставлення вчителя: Вчителі повинні створити атмосферу, де помилки розглядаються як нормальна частина процесу навчання. Вони повинні позитивно ставитися до помилок та підкреслювати їх як можливість для вдосконалення.
  • Спільна робота: Залучайте учнів до взаємодії та співпраці. Під час колективних завдань та дискусій, вони вчаться взаємодіяти та вчити одне одного, роблячи помилки та коригуючи їх разом.
  • Формулювання завдань: Створюйте завдання, які ставлять перед учнями завдання та ситуації, де вони можуть ризикувати та намагатися щось нове. Наприклад, завдання, де необхідно створити проект, виразити власну думку або вирішити проблему.
  • Залучення до самооцінки: Заохочуйте учнів визначати свої помилки, аналізувати їх та розробляти стратегії для покращення. Самооцінка є важливою частиною самостійного навчання.
  • Повторення та вдосконалення: Навчіть учнів розглядати помилки як кроки на шляху до вдосконалення. Поширюйте ідею, що помилки - це можливість виправити і поліпшити свої навички.
  • Індивідуальний підхід: Розумійте, що різні учні можуть відреагувати на помилки по-різному. Деякі можуть потребувати більше підтримки та позитивного підходу, інші - більше незалежності та автономії в роботі над помилками.
  • Спонукання учнів розглядати помилки як навчальні можливості допомагає створити позитивне та продуктивне навчальне середовище, де учні можуть розвивати свої навички, впевненіше виходити за межі своєї зони комфорту та досягати успіху в навчанні.

Методика упровадження нових освітніх технологій на уроках                 англійської мови для учнів 1-4 класів

Упровадження нових освітніх технологій на уроках англійської мови для учнів 1-4 класів може бути важливим етапом у покращенні процесу навчання та залученні дітей до вивчення мови. Ось кілька методик та підходів, які можуть бути корисними:

-Використання інтерактивних дошок: (інтерактивних білих дошок або SMART-дошок) може значно покращити ефективність навчання англійської мови учнів 1-4 класів. Цей інтерактивний інструмент дозволяє вчителю створювати цікаві та залучаючі уроки. Ось декілька способів, які можна використовувати інтерактивну дошку для навчання англійської мови:

                 

  • Відтворення відео та аудіо матеріалів: Ви можете відтворювати англомовні відеоролики, аудіозаписи або пісні для засвоєння вимови та розуміння англійської мови.
  • Інтерактивні вправи: Створюйте різноманітні інтерактивні вправи для закріплення нових слів, граматичних правил та фраз. Наприклад, діти можуть перетягувати слова на відповідні малюнки або відповідати на запитання через дотик.
  •                    
  • Гра в "Вгадай слово": Розмістіть на дошці плитки з літерами і дозвольте дітям складати слова або фрази на англійській мові. Це розвиває навички читання та правильного написання.
  • Віртуальні казки: Розкажіть віртуальні казки або історії, де діти можуть взаємодіяти з персонажами та подіями. Це розвиває розуміння тексту та аудіальну вимову.
  • Віртуальні екскурсії: Використовуйте інтерактивну дошку для віртуальних подорожей до англомовних країн, де діти можуть досліджувати культуру, географію та мову.
  • Віртуальні громадські діяльності: Організуйте ігрові ситуації, де діти можуть виконувати ролі та спілкуватися англійською мовою, наприклад, у супермаркеті, лікарні, аеропорту тощо.
  • Оцінювання і навчальний контроль: Використовуйте інтерактивну дошку для проведення тестів, голосування та відстеження прогресу учнів.
  • Віртуальні проекти: Допоможіть дітям створювати віртуальні проекти, наприклад, презентації, відеоабо інтерактивні книги на англійській мові.

-Використання мультимедійних ресурсів на уроках англійської мови для молодших учнів (1-4 класи) є важливим для створення цікавого та візуального навчального середовища. Мультимедійні ресурси можуть значно збагатити процес навчання та сприяти легкому засвоєнню нового матеріалу. Ось кілька способів використання мультимедійних ресурсів на уроках англійської мови для молодших учнів:

  • Відеоуроки: Використовуйте короткі англомовні відеоролики або відеоуроки для візуального представлення нового матеріалу. Вони можуть допомогти учням зрозуміти вимову та контекст вживання слів та фраз.
  • Аудіо матеріали: Використовуйте аудіозаписи для розвитку навичок аудіювання та вимови. Діти можуть слухати аудіо оповідання, пісні або діалоги, що сприяє розвитку вимови та розумінню на слух.
  • Віртуальні тури та віртуальні реалії: Використовуйте віртуальні тури та віртуальні реалії для ознайомлення учнів з англомовними країнами та культурою. Це допоможе дітям зрозуміти контекст вивчення мови.
  • Мультфільми та анімація: Показ мультфільмів або анімаційних серіалів на англійській мові може бути цікавим та веселим способом вивчання мови. Вони допоможуть розвинути навички слухання та візуального сприйняття.
  • Інтерактивні вправи: Використовуйте інтерактивні вправи та ігри, які базуються на мультимедійних ресурсах. Наприклад, інтерактивні ігри для вивчення англійської або головоломки на тему мови.
  • Проекційні дошки: Використовуйте проекційні дошки для відтворення відео, аудіо матеріалів та інтерактивних вправ. Вони дозволяють вчителю та учням взаємодіяти з контентом.
  • Слайдшоу та презентації: Створюйте мультимедійні презентації з використанням зображень, тексту та звуку для ілюстрації теми уроку.
  • Онлайн-ресурси: Використовуйте онлайн-ресурси та платформи для навчання англійської мови, де доступні інтерактивні вправи, відео та ігри.
  • Блоги та віртуальні проекти: Спонукайте учнів створювати власні блоги, відеоблоги або виконувати віртуальні проекти на англійській мові. Це розвиває навички письма та комунікації.
  • Мультимедійні презентації: Попросіть учнів створювати мультимедійні презентації з використанням інструментів, таких як PowerPoint або Prezi, для представлення своїх проектів та досліджень.
  • Мобільні додатки для навчання: Використання мобільних додатків для навчання англійської мови може зробити навчання більш доступним та забезпечити можливість вивчати мову в будь-який час та в будь-якому місці.

 

Важливо пам'ятати, що мультимедійні ресурси повинні бути підібрані відповідно до віку та рівня знань учнів, а також сприяти досягненню основних навчальних цілей. Використовуючи ці ресурси разом з іншими методами, ви можете створити цікаві та ефективні уроки англійської мови для молодших учнів.

 

Одже, поєднання методик компетентнісного навчання та нових освітніх технологій на уроках англійської мови в початкових класах (1-4) представляє собою важливе завдання для покращення якості освіти. Цей підхід відкриває перед вчителями та учнями безліч можливостей для розвитку та досягнення успіху у навчанні. Використання компетентнісного навчання дозволяє розвивати навички, які стають надзвичайно важливими в сучасному світі, такі як критичне мислення, комунікація, співпраця та самостійність. Нові освітні технології, у свою чергу, роблять навчання більш цікавим та інтерактивним, забезпечуючи доступ до великого обсягу різноманітних матеріалів та ресурсів.

Поєднання цих двох підходів дозволяє створити навчальне середовище, де учні активно залучені до процесу навчання, розвивають ключові навички та вчаться застосовувати їх у практичних ситуаціях. Крім того, воно сприяє індивідуалізації навчання, дозволяючи вчителям створювати уроки, які враховують потреби кожного учня, надаючи підтримку слабшим та виклик для більш обдарованих.

У підсумку, поєднання методик компетентнісного навчання та нових освітніх технологій створює оптимальні умови для ефективного та цікавого навчання англійської мови у початкових класах. Цей підхід сприяє розвитку учнів як активних, креативних та компетентних громадян, готових до викликів сучасного світу.

 

 

 

 

 

Начало формы 

 

             

                                                 ЗМІСТ

Загальні відомості-------------------------------------------------------  1

Актуальність досвіду---------------------------------------------------  2 – 4

 Науково – теоретична база досвіду---------------------------------  4 - 5

Методика компетентнісного навчання на уроках англійської

 мови в 1-4 класах-------------------------------------------------------- 5 - 14

Методика упровадження нових освітніх технологій на уроках

англійської мови для учнів 1-4 класів  ------------------------------ 14 – 18

Висновок  ------------------------------------------------------------------ 18 – 19

Використана література ------------------------------------------------  20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА

1. Гуменюк І. Б. Формування ключових життєвих компетентностей учнів шляхом встановлення міжпредметних зв’язків на уроках англійської мови. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://imso.zippo.net.ua/wp-content/uploads/2017/08/2017_7_11

2. Зима О. В. Рольові ігри з англійської мови як засіб активізації пізнавальної діяльності. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/49325/

3. Ігри на уроках англійської мови як засіб формування комунікативної компетенції школярів. / Уклала Т.М. Гавінська. Слобідко-Охрімовецький НВК. 2015 р.,- 67 с.

4. Коваленко О. А. Формування ключових компетентностей учнів на уроках англійської мови. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://naurok.com.ua/stattya-formuvannya-klyuchovih-kompetentnostey-uchniv-na-urokah-angliysko-movi-35193.html/

5. Концепція «Нова школа. Простір освітніх можливостей» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://mon.gov.ua/ activity/education/zagalnaserednya/ua-sch-2016/. – 40 с. 2. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти . [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://old.mon.gov.ua/ua/oftenrequested/statestandards/

6. Савченко О.Я. Ключові компетентності – інноваційний результат шкільної освіти / О.Я. Савченко // Рідна школа.– 2011. – № 8–9. – С. 4–8.

7. Формування ключових компетентностей учнів на уроках іноземної мови/ В. П. Аратова, Н. О. Долгова. Запоріжжя, 2019 – 76 с.

 

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Шмiдт Наталiя
До підручника
Англійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
11 листопада 2023
Переглядів
845
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку