Урочний е-контент (інтернет-пакет уроку) для учнів початкових класів
3 клас Природознавство
Тема: Різноманітність культурних рослин
Опис Інтернет-пакету.
Е-контент-це актуально, інноваційно, цікаво! Дає можливість дітям самостійно оволодіти навчальним матеріалом.
Дитина отримує доступ до е-підручників, презентацій, відео, інтерактивних ігор. Можна використовувати, як інтерактивний урок у класі та під час індивідуального, дистанційного навчання.
Урок №37
Тема уроку: Різноманітність культурних рослин.
Ріквізити вчителя:
Ткаченко Юлія Іванівна
Мобільний телефон: 0995144605
Електронна адреса: julyatkachenko555@gmail.com
Інтернет-паткет створено з метою залучення учнів до самоосвітньої діяльності, в процесі застосування на практиці методики «перевернутий клас».
Інтернет-пакет призначений для навчальної діяльності учнів 3 класу з предмету Природознавства по темі «Різноманітність культурних рослин» , а також для вчителів початкових класів, які використовують мультимедійні методи на уроках, як набагато результативнішу роботу, яка надає можливість для навчальної діяльності вищого рівня.
(Інтерактивний плакат за посиланям: https://www.thinglink.com/scene/1074410877131685891/editor)
Зміст пакету повністю відповідає Державному стандарту загальної початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 462 від 20.04.2011 (у 2-4-х класах) та оновленим навчальним програмам для початкової школи, що затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948.
Мета:
Ознайомити учнів з поняттям «культурні рослини», з культурними рослинами рідного краю, з господарським значенням культурних рослин для людини; формувати інтерес до культурних рослин; вчити називати їх, класифікувати на овочеві, зернові, плодово-ягідні; удосконалювати навички роботи з джерелами інформації; розвивати уміння знаходити нове, досі невідоме;
розвивати уміння розрізняти культури, що ростуть на городі, у саду, на полі, вміння спостергати, аналізувати. визначати головне в начальному матеріалі; порівнювати й систематизувати вивчене;
виховувати допитливість, любов і бережливе ставлення до навколишнього світу, до рослин, любов до рідного краю, повагу до праці людей.
За результатами опрацювання теми учень:
навколишнього світу, до рослин, рідного краю, поважатиме людей праці.
Предметні компетентності
(конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати):
Початковий рівень:
- називає 2-4 предмети представників вивчених систематичних груп об’єктів живої природи свої місцевості (культурні рослини).
Середній рівень:
- пояснює господарське значення культурних рослин своєї місцевості Достатній рівень:
- бере участь у діалозі та обговоренні господарського значення культурних рослин своєї місцевості; - співпрацює в парі.
Високий рівень:
- коротко резюмує одержану інформацію
Джерела інформації:
1.Як створити якісний е-контент для дистанційної школи? http://vospitatel.ucoz.ua/news/jak_stvoriti_jakisnij_e_kontent_dlja_distancijnoji_shkoli/2017-05-19-2366
2.Електронна версія підручника Природознавство 3 клас Т. Г Гільберг , Т. В. САК, 2014 р
http://www.geneza.ua/media/content/new/Gilberg_Priroda_P_3ukr_(152-12)_S.pdf
3.Перший довідник учня. Помічник молодшого школяра. 1-4 класи
4. Інтерактивні вправи сервісу learningapps. Org
https://learningapps.org/watch?v=pugvuavnv18
https://learningapps.org/watch?v=pqe6jk5x518
https://learningapps.org/watch?v=perd7ip1v18
https://learningapps.org/watch?v=p98qpv4jk18
https://learningapps.org/watch?v=p98qpv4jk18
https://learningapps.org/watch?v=pn7u2oz3c18
5. Генератор ребусів http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator&skip=0&mode=0&slovo=%CA%D3%CB%DC%D2%D3%D0%CD%B2%D0%CE%D1%CB%C8%CD%C8
6. Презентація
7.Відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=DLVBLYYcins&index=6&list=PLmri9oO_HAgBjuBSSTcK6-i63H7azDnMI
8.Відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=FknDz2jFFXs
ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ УЧНІВ
Любий друже!
Сьогодні у нас з тобою незвичайне заняття. Давай проведемо його у мирі, злагоді та гарному настрої. Тому для початку подумки візьмемось за руки і побажаємо один одному щось хороше, приємне, радісне, підтримаємо один одного.
Якщо ти будеш уважним під час виконання всіх завдань і опрацюєш всі подані матеріали, то більше дізнаєшся про культурні рослини, їх різноманітність, значення в житті людини; розвинеш увагу, пам’ять, логічне мислення; навчися дбайливо ставитися до природи.
Отримаєш відповіді на такі питання:
А ще ти навчишся користуватися різноманітними джерелами інформації: переглядати відеоролики, презентації,
Зрозумієш, що слід дбайливо ставитися до природи.
Бажаю успіху!
Змістовна частина
Зміст |
Ресурс |
Теорія |
|
Поняття про культурні рослини. Дай відповідь на запитання: - Які рослини називають культурними?
|
Перший довідник учня. Помічник молодшого школяра. 1-4 класи Перший довідник учня. Помічник молодшого школяра. 1-4 класи
|
Переглянь презентацію. Зверни увагу: -Як називають ділянки, засаджені культурними рослинами? -На які групи поділяють культурні рослини? -Назви рослини кожної групи. |
Презентація
|
З’ясуй, яке значення мають культурні рослини в житті людини?
|
відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=DLVBLYYcins&index=6&list=PLmri9oO_HAgBjuBSSTcK6-i63H7azDnMI
|
Зверни увагу, як людина використовує культурні рослини? |
відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=FknDz2jFFXs |
Формуй вміння працювати з підручником. |
|
Що сказано про зернові культури? Дай відповідь на запитання: 1)Які зернові культури вирощують в Україні? 2)Яка головна зернова культура, яку вирощують на Україні? 3)Як людина використовує зернові рослини? |
1.Електронна версія підручника Природознавство 3 клас Т. Г Гільберг , Т. В. САК, 2014 р http://www.geneza.ua/media/content/new/Gilberg_Priroda_P_3ukr_(152-12)_S.pdf |
Що сказано про технічні культури? Дай відповідь на запитання: 1)Назви технічні культури. 2) Що з них виготовляють? |
Електронна версія підручника Природознавство 3 клас Т. Г Гільберг , Т. В. САК, 2014 р стор. 95 http://www.geneza.ua/sites/default/files/ebooks/3klas/Priroda.Gilberg.3klas.pdf |
Що сказано про овочеві культури? Виконай завдання: -Наведи приклади овочевих культур. |
Електронна версія підручника Природознавство 3 клас Т. Г Гільберг , Т. В. САК, 2014 р стор. 95 http://www.geneza.ua/sites/default/files/ebooks/3klas/Priroda.Gilberg.3klas.pdf |
Що сказано про плодово – ягідні культури? Дай відповідь на запитання; -Де вирощують плодово – ягідні культури? -Яка найбільш поширена плодова культура? |
Електронна версія підручника Природознавство 3 клас Т. Г Гільберг , Т. В. САК, 2014 р стор. 95 http://www.geneza.ua/sites/default/files/ebooks/3klas/Priroda.Gilberg.3klas.pdf
|
Практика |
|
Ребус Рекомендація «Як розгадувати ребуси» за посиланням: |
http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator&skip=0&mode=0&slovo=%CA%D3%CB%DC%D2%D3%D0%CD%B2%D0%CE%D1%CB%C8%CD%C8
|
Інтерактивні вправи сервісу learningapps. Org1.«Кросворд»Завдання: Розгадай кроссворд. 2) «Питання – відповідь»Завдання: Позначити правильне твердження. |
https://learningapps.org/watch?v=pugvuavnv18
https://learningapps.org/watch?v=pqe6jk5x518
|
3) «Пазли» Завдання: Відкрити всі пазли. Розділити культурні рослини на групи. |
https://learningapps.org/watch?v=perd7ip1v18 |
4)«Найди пару»Зернові культури. Завдання: Встановити відповідності між назвами зернових культур і картинкою рослини. |
https://learningapps.org/watch?v=pu46pfbqa18
|
5)«Класифікація» Завдання: Що виготовляють? |
https://learningapps.org/watch?v=pn7u2oz3c18 |
6) «Класифікація» Завдання: Розклади в оду корзину овочі, а в іншу – фрукти. |
https://learningapps.org/watch?v=p98qpv4jk18 |
Якщо тобі сподобалося працювати самостійно, намалюй смайлик, а якщо ні - то залиш місце порожнім.
Розвивай творчі здібності. Виконай практичні завдання (по вибору)
«Дари осені».
4. Скласти розповідь «Як хліб на стіл прийшов»
4. Створити гербарій з зернових рослин поля.
Додаткова література для допитливих
1.Зернові та бобові культури\\Журнал «Колосок». - №3- 2013
http://kolosok.org.ua/wp-content/uploads/2013/09/kolosok_03_13web.pdf
2. http://i-fakt.ru Теги: факти, цікаві факти, рослина, помідор
http://tsikave.ostriv.in.ua/publication/code-5A40467D34FE5/list-15702E4D327
3 Цікаві факти про кавун
https://www.youtube.com/watch?v=C_0xoqexcaY
4. КОЛОСОК №2/2010 „Загадкова рослина-ювіляр” (про картоплю)
5. Інтерактивна вправа он-лайн сервісу www.learningapps.org
Вікторина за вибором. Казковий марафон. https://learningapps.org/watch?v=pykkzcybn18
6.Фотографії "Жито поля. Культурні рослини - фондової фотографія"
https://ua.depositphotos.com/117881472/stock-photo-rye-field-cultivated-plant-rye.html
7.КОЛОСОЧОК № 16/2016 „ІСТОРІЯ БАБУСИНОЇ ГРЯДКИ”.