Урок - подорож до країни "Калорія" (урок фізики у 8 класі)

Про матеріал
Урок-подорож , розкриває застосування фізичних понять та законів теплозбереження енергетичних ресурсів в оточуючим середовищі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

УРОК-ПОДОРОЖ ДО КРАЇНИ “КАЛОРІЯ”

Номер слайду 2

КАПІТАН

Номер слайду 3

ПРОВІДНИК

Номер слайду 4

ШТУРМАН

Номер слайду 5

ЛІНГВІСТ

Номер слайду 6

Один з агрегатних станів речовини

Номер слайду 7

Процес збільшення внутрішньої енергії тіла за умови збільшення його температури.

Номер слайду 8

Один із видів теплопередачі

Номер слайду 9

ТЕОРЕТИК

Номер слайду 10

КУПАЛЬНЕ

Номер слайду 11

Яка кількість теплоти потрібна для нагрівання води в басейні від 12 до 24 с, якщо басейн завдовжки 50 м,Завширшки 15 м, а завглибшки 1,5 м?

Номер слайду 12

ОЧЕВИДНЕ

Номер слайду 13

У Саксонії 4 грудня 1892 року випав сніг. Сніжинки у діаметрі сягали 12 см. Поясніть це незвичайне явище!

Номер слайду 14

Як утворюється град великих розмірів?

Номер слайду 15

СНІГОВЕ

Номер слайду 16

Пояснити, де швидше сходить сніг: із пагорбів чи рівнин? Чому?

Номер слайду 17

Чому навколо стовбурів дерев сніг тане швидше?

Номер слайду 18

Виміряти температуру снігу, на сніг посипати сіль, перемішати і знову за допомогою термометра виміряти температуру. Що спостерігаємо? Чому?

Номер слайду 19

Розгляньте уважно сніг. Чому після того, як почало пригрівати сонечко, він набув вигляду крупинок?

Номер слайду 20

КМІТЛИВЕ

Номер слайду 21

Була зима. Подорожуючий зайшов у кімнату з вулиці. Крізь замерзлі вікна був видимий лише край доріжки. Господиня квартири лінива, – подумав він. Чому він дійшов такого висновку?

Номер слайду 22

“Шановна господине, у вас на кухні кипить чайник”. Як він дійшов цього висновку,якщо кухні він не бачив?

Номер слайду 23

“Млинці добрі тоді, коли вони гарячі”, - сказала господиня мандрівнику. “Щоб довше зберегти їх гарячими, я ставлю їх на плетений з дроту підніс”. “Краще їх поставити на дерев’яну підставку”, - сказав мандрівник. Завдяки чому він дійшов такого висновку?

Номер слайду 24

Господиня відчинила двері і впустила кішку. Подивившись на неї, мандрівник сказав: “Погода на вулиці холодна”. Як він це визначив?

Номер слайду 25

ПРИЛАДОГРАД

Номер слайду 26

ЛІТЕРАТУРОГРАД

Номер слайду 27

М. Познанська: Це жито липневе у полі дало соломи на бриля. Прив’яло листя на тополі, від спеки аж пашить земля.

Номер слайду 28

Чому “прив’яло листя” і “пашить земля”?

Номер слайду 29

Туман яром, туман долиною, за туманом нічого не видно, тільки видно дуба зеленого…

Номер слайду 30

Чому “туман яром”, “туман долиною”?

Номер слайду 31

М. Вороний: “Білесенькі сніжиночки, вродились ми з води. Легенькі, як пушиночки, спустились ми сюди. Ми хмарою носилися, від подиху зими, і весело крутилися Метелицею ми.

Номер слайду 32

Про який процес ідеться в уривку вірша?

Номер слайду 33

А. Костецький: “Раптовий сніг упав на землю, завис нечутно на гілках. І забіліла сосен зелень у неполоханих гайках. А змерзлі клени та берези ховають ноги в теплий сніг. І запихають обережно аж до далекої весни.”

Номер слайду 34

Чому “клени та берези ховають ноги в теплий сніг”?

pptx
До підручника
Фізика 8 клас (Бар’яхтар В. Г., Божинова Ф. Я., Довгий С. О., Кі-рюхіна О.О. (за ред. Бар’яхтар В. Г., Довгого С.О.))
До уроку
§ 18. Теплоенергетика. Способи збереження енергетичних ресурсів
Додано
24 березня 2020
Переглядів
610
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку