Урок - подорож "Розв’язування вправ та задач на засвоєння таблиць множення числа 5 та ділення на 5. Розв’язування рівнянь."

Про матеріал

Діти люблять мандрувати, тому урок - подорож з елементами гри допоможе учням 2 класу творчо працювати на уроці, Цікава форма роботи сприятиме закріпленню знаннь таблиці множення і ділення числа 5, розвитку математичних здібностей та логічного мислення.

Перегляд файлу

Тема. Розв’язування вправ та задач на засвоєння таблиць множення числа 5 та ділення на 5. Розв’язування рівнянь.

Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися – само –   організовуватися до навчальної діяльності у взаємодії; загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури та культури оформлення письмових робіт; здоров’язбережувальної – слідкувати за осанкою на уроці:

 предметних – закріпити знання таблиці множення і ділення  числа 5, вміння знаходити значення виразів,  розв’язувати  задачі і рівняння; розвивати математичні здібності учнів, увагу, спостережливість; сприяти вихованню дружної співпраці.

Обладнання: комп’ютерна презентація, мікрофон,  (підручник (Рівкінд Р.Ф., Оляницька Л. В. Математика: підручник для 2 кл. – К.; Освіта, 2012)

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань  з елементами гри.

Методи і прийоми, форми роботи: інноваційні технології – «Мікрофон», «Бліц-турнір», «Мозковий штурм», «Незакінчене речення»,  ;парна і групова форми роботи.

                                                               Хід уроку

І. Організаційний момент

- Діти, до нас на урок завітали гості. Привітайтеся з ними, будь ласка.

Усі сідайте тихо, діти,

Домовляйтесь не шуміти,

Руки гарно піднімати,

На  уроці не дрімати

А знання мерщій хапати.

Щоб не було нам мороки

Всі готові до уроку?

-Прочитайте девіз нашого уроку:

 -Міркувати – швидко!

Відповідати – точно!

Лічити – правильно!

Писати – каліграфічно!

-Діти, сьогодні у нас незвичайний урок. Ми з вами вирушимо в уявну подорож Математичним океаном до будиночка, в якому проживає цариця наук – Математика. Але перш ніж вирушати в подорож, необхідно перевірити, чи справились ви з домашнім завданням.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

№760 - прочитати вирази і назвати їх значення

№761 – Які задачі ви склали, спираючись на розв ‘язання?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Актуалізація опорних знань учнів.

-Отже, час вирушати в подорож.

-Чого ви очікуєте від сьогоднішньої подорожі?

(Відповіді учнів)

-Подорожувати будемо ось на цьому вітрильнику. Обчисливши вирази ланцюжком, ви дізнаєтесь його назву.

                                           «Мозковий штурм»

                       

 

18                       2                    45                 14                  6               32

4 × 8 =Я                3 × 6 =З                2 × 7 =Н

5 × 9 =А                 10 : 2 =Н             30 : 5=Н        (ЗНАННЯ)

-Так, цей вітрильник зветься «Знання». Без них не може обійтися жодна людина в світі. А учні збагачуються знаннями в школі.  Отож в подорож,  за знаннями! Під час подорожі ми:   (учні зачитують завдання уроку)

-закріпимо знання таблиці множення і ділення числа 5;

 -попрацюємо над розв’язуванням задач і рівнянь;

 -будемо додавати й віднімати, вміло й чітко рахувати, щоб про все на світі знати.

-Готові до подорожі? (Так!)

-Займайте місця у вітрильнику . Попливли. Недалеко видніється острів на якому розкинулось місто Каліграфічне.

                                         Вправа «Мікрофон»

-Який сьогодні день?

-Скільки днів у тижні?

-Яким є по порядку день середа?

-Яке сьогодні число?

-Дайте характеристику числу 16.

(Двоцифрове, складається з 1 дес. І 6 од., парне, його сусіди-15 і 17, займає 16 місце в натуральному ряду чисел, для запису потрібно 2цифри – 1 і 6)

                                          Конкурс «Красуня

                               (запис числа за зразком вчителя)                                                              Наш вітрильник знову вирушає в подорож. Хвилі прибивають його до другого острова, на якому знаходиться місто «Чисел». Жителі цього міста пропонують нам «Бліц – Турнір»

-Скільки коліс у 5 машин?

-Скільки ніг у 7 папуг?

-Скільки очей у 2 мишок?

-Скільки вух у 5 зайців?

-П’ ять братів мають по 1 сестрі. Скільки дітей у сім ї?

-Незнайко написав 9 слів і в кожному зробив по 2 помилки.                              Скільки помилок зробив Незнайко? 

                                          Розгадування ребусів

100лиця        40а      100рона             ак3са               100вп              7₺я

                                    Самодиктант   (№764)   (Взаємоперевірка)

№ 763 – приклади записані на дошці. Учні  усно розв’язують всі приклади, письмово записують лише ті, в яких допущені помилки.                                              -Біля чудових берегів міста Чисел плавають білосніжні лебеді. Ось ця красуня лебідка просить вас розв’ язати рівняння під №765  (Учні працюють біля дошки)  Робота в парах (№776 – за варіантами)

                                            Фізкультхвилинка

                                Ми з вами гарно потрудились

                               І, мабуть, трохи потомились.

                               Тепер настав час відпочинку,

                               Тож проведем фізкультхвилинку.

-Відпочили, набралися сил і знову в подорож. Наш вітрильник пливе по тихих водах океану і дуже швидко ми припливли до острова, на якому знаходиться місто Задач. У цьому місті проживає  клоун Тім, який полюбляє робити сюрпризи. Він просить вас розвязати задачу під №769. (Колективне обговорення задачі,  запис у зошит - самостійно)

 Робота в групах

-Хто з клоунів на якому поверсі живе? (№770)                                                 

-Урок наближається до кінця, але нам ще треба завітати в гості до цариці Математики, яка живе на останньому острові нашого маршруту. Чудове місто Геометричне. Радо нас зустрічає  Клоун Тім, який плив разом з нами, веде нас до будиночка цариці Математики. Уважно розгляньте його і скажіть, з яких фігур складається будинок?                     

 

 

 

 

 

 

                          

                   

                 

 

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

767самостійно накреслити квадрат, обчислити його периметр.

«Продовж речення» Периметр – це …      … .

ІV.Підсумок уроку. Релаксація.

-Вам сподобався урок? Чи справдились ваші очікування?

«Продовж речення»

-Мені на уроці було цікаво, бо … ,

-Я добре зрозумів як розвязувати … ,

-Мені було важко працювати над … ,

-Мені було легко працювати разом … .

 

V. Домашнє завдання

№771 - обчислити вирази

№772 - розвязати задачу, усно придумати аналогічно подібну.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                Івахнянська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

                   Урок математики в 2 класі на тему:

«Використання  інтерактивних технологій під час закріплення таблиць множення і ділення числа 5»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                          Підготувала:

                                                                          вчитель початкових класів

                                                                         Горбань Ганна Дмитрівна

 

 

                                                         2016 р.

1

 

docx
Додано
23 березня 2018
Переглядів
1276
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку