Урок - STEM у 1 класі "Усе велике на землі бере початок із зернини"

Про матеріал

Використання STEM- уроків уже в 1 класі дає можливість учням цікаво вивчити об'єкти та речовини з різних сторін. Учні здобувають знання через призму декількох предметів та вчаться застосовувати їх на практиці .

Перегляд файлу

STEM- урок у 1 класі

Тема: «Усе велике на землі бере початок із зернини»

Мета:

  •              розширити знання про зернові рослини;
  •              виховувати повагу до праці людей, пов’язаних із появою хліба на столі;
  •              закріплювати вміння знаходити дані у таблицях, схемах;
  •              закріплювати читацькі навички учнів, вміння розуміти прочитане;
  •              збагачувати активний словник учнів відповідно до тематики тижня;
  •              закріплювати вміння вимірювати довжину предметів, навички додавання, віднімання в межах 10-ти, назви компонентів при дії додавання;
  •              вправляти у порівнянні іменованих чисел;
  •              активізувати пізнавальну діяльність дітей;
  •              розвивати самостійне мислення, уяву, доказове та зв’язне мовлення дітей, пам'ять, увагу, дрібну моторику рук, критичне мислення; навички вільного спілкування;
  •              виховувати гордість за свою країну, любов до України, повагу до праці людей.
  •              Очікувані результати:

-навчитися  аналізувати зерно різними органами чуття (природознавство)

- самостійно здобувати знання і презентувати результати роботи (наука)

- повторити назви компонентів дії додавання, закріпити вміння вимірювати довжину, використовуючи відповідні прилади (математика)

- виготовити їстівні годівнички для птахів (технології)

Обладнання: презентація, зерно пшениці, жита, овесу, готові набори для годівничок, форми для печива, коктейльні трубочки, фольга, картки

Форми роботи: колективна

Інновації: STEM-технологія, технологія розвитку КМ.

Перебіг уроку

  1.          Організаційний момент. Привітання «5 пальців»
  2.          Вправа «Шифрувальник»
  •              Мені б дуже хотілося дізнатися про що буде наш сьогоднішній урок. А вам?
  •              Але спочатку нам треба розгадати слово -…Для цього необхідно знайти значення виразів і підставити до кожної відповіді, цифру, яка їй відповідає

е

з

к

н

р

т

о

я

1

2

3

4

5

6

7

8

2+0=

4-3=

6-1=

3+1=

6+2=

3+3=

8-5=

4+3=

Допомагають читати діти, які знають усі букви. Читаємо слово «Зернятко»

  •              А, чому одна із літер позначена червоним кольором?(Тому що ми її ще не вчили).
  1.          Карта дослідника.

Давайте, пригадаємо за допомогою яких органів ми можемо дослідити будь-який предмет чи об’єкт?(слайд1)

У кожного на парті є свої зернини. Давайте, розглянемо їх та заповнимо наші карти дослідників (картка 1, слайд 2)

Працювати будемо простими олівцями. Тому візьміть у руку простий олівець.

Проговорюємо усі етапи.

-Давайте спочатку подивимося на наші зернятка, які вони? Які за розміром? На які схожі із поданих у картці, обведіть.

-А тепер нижче обведіть якій рослині вони належать. Хто зможе прочитати назву своєї рослини?

-Тепер понюхаємо зернини, які вони на запах. Якщо цей запах приємний обведемо відповідний малюнок.

-Доторкніться до зернин. Які вони на дотик?

-На вашу думку якщо взяти одну зернину, яка у неї маса. Вона легка чи важка? Обведіть відповідний малюнок.

-Чи можемо ми почути зернини? Обведіть відповідний малюнок.

  1.          Вправа на розвиток критичного мислення «Якби зернина говорила»
  •              Цікаво, а якби зернина могла б говорити, щоб вона нам розповіла?

Давайте, спробуємо поговорити із зерниною.

Одна дитина – виконує роль зернини, інші ставлять запитання. Попередньо обговорюємо, що запитання які мають відповідь «Так» або «Ні» - не ставимо.

  1.          Фізкультхвилинка
  2.          Вправа «Зернята – компоненти дії додавання»(слайд4)

-Як ви гадаєте, чи могли б зернини стати компонентами при дії додавання?

-Подивіться на екран.

Насіння озимої пшениці Кубус

Насіння озимої пшениці Кубус

 

 

+

Насіння озимої пшениці Кубус

Насіння озимої пшениці Кубус

Насіння озимої пшениці Кубус

Насіння озимої пшениці Кубус

 

-Давайте позначимо кожну кількість відповідними цифрами.

2+3=5 Давайте прочитаємо, що у нас вийшло? А це вираз чи рівність?

Так, а як же назвати компоненти. Що таке 2? А 5?

  1.          Вправа «Вимірюємо довжину зерняток»
  •              Не просто так, зернята в ряд стають. Якими приладами можна було б виміряти їх? (Слайд 5)

(Довжину, масу?)

-А чи можна було б для вимірювання зернин використати годинник? Чому?

-Підвести  до того, що довжину можемо виміряти виклавши усі зернини в ряд.

-Візьміть 5 зернин та викладіть у ряд. Спробуйте виміряти їх довжину.

-Запишіть, що у вас вийшло у віконечко картки №2

  1.          Порівняння довжин .
  •              Яка довжина зернин у …., а у …? Як порівняти ці дві довжини. Як запишемо?

Н-д: 5см менше ніж 7см.

  •              Зверніть увагу на екран. (Слайд 6).

  •              Як ви гадаєте, як можна пов’язати усі 3 картинки? (Зима, пташка, зернятка).

-Так, птахам взимку дуже складно знайти корм. Саме тому ми маємо їм допомагати. У кожного з вас є пакети із готовою сумішшю для виготовлення годівнички.

-Уважно слухаємо, що будемо робити.

Інструкція

  1.          На фольгу кладемо форму для печива.
  2.          Насипаємо туди суміш, розрівнюємо.
  3.          Вставляємо коктейльну трубочку, для того, щоб після засихання  ми могли це повісити на нитку.
  4.          Пам’ятаємо, що працюємо над партою, не крутимось, дотримуємося порядку у роботі.

Суміш для їстівної годівнички

Щоб виготовити оригінальну годівничку, знадобляться:

три склянки корму для птахів,

желатин без домішок,

формочка для випічки,

трубочка для напоїв.

1. Розведіть желатин у невеликій кількості води, залиште на кілька хвилин, аби він як слід увібрав воду.

2. Налийте у каструлю склянку води, підігрій та додай желатин, що розчинився. Ретельно перемішай суміш.

3. Всипте три склянки корму для пташок. Якщо спеціального корму в немає, ідеально підійдуть пшеничні, вівсяні зернята, жито, соняшникове насіння, очищені горіхи тощо.

  1.          Практична діяльність дітей.
  2.     Підсумок уроку. Рефлексія

Ну, що ж ви дуже добре попрацювали. Наші годівнички підсохнуть і ми вивісимо їх на дерева.

- Про що б ви сьогодні розказали вдома?

  •              А як ви оцінюєте свою роботу?  За допомогою смайликів, діти оцінюють свою роботу.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 січня 2022
Переглядів
323
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку