Урок 10. ПІДСУМКОВИЙ УРОК ЗА РОЗДІЛОМ

Про матеріал


Мета: узагальнити знання учнів за темою «Здорове тіло»; розвивати мовлення; розширювати світогляд учнів; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я.

Перегляд файлу

Урок 10. ПІДСУМКОВИЙ УРОК ЗА РОЗДІЛОМ

Мета: узагальнити знання учнів за темою «Здорове тіло»; розвивати мовлення; розширювати світогляд учнів; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми узагальнимо вивчений матеріал за розділом «Здорове тіло».

III. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Робота в парах

У запропонованих картках з різними літерами необхідно відшукати слова — назви корисних харчових продуктів.

(Овочі, мед, фрукти, молоко, риба, м’ясо)

2. Розповідь про молоко

— Чудова здатність підтримувати наш організм у прекрасному стані притаманна молоку, оскільки воно містить повноцінний білок, кальцій, жири, молочний цукор, вітаміни.

Дитячий організм напрочуд легко засвоює поживні речовини, які містяться в молоці, краще, ніж з інших продуктів. Це стосується і кисломолочних продуктів кефіру, кислого молока, ряжанки.

З молока також виготовляють сир. Йому можна знайти різноманітне застосування: приготувати бутерброди чи грінки або використати як основу для дуже смачних страв, наприклад салату з тертого сиру і часнику.

У того, хто їсть багато салатів, особливо із сирих овочів, як правило, гарна шкіра, витончена фігура і немає проблем зі шлунком.

Свіжі овочі та фрукти — це головні постачальники вітаміну С та інших вітамінів, вони містять залізо і мінеральні солі, у тому числі й кальцій, необхідні для кісток, зубів і крові.

За В. Кудашевою

3. Для допитливих

— Учені підрахували, що за 70 років життя людина з’їдає: приблизно 8 тонн хлібобулочних виробів; 10–12 тонн картоплі; 6–7 тонн м’яса і риби; 10–12 тисяч яєць; випиває 10–14 тисяч літрів молока.

На споживання їжі людина витрачає біля 6 років життя.

4. Гра «Знайди “зайве” слово»

Учитель швидко називає продукти харчування або страви, учні називають

«зайве» слово.

5. Обговорення ситуацій

  • На обід Оленка має борщ зі сметаною, салат зі свіжої капусти, гречану кашу з котлетою, хліб, компот.
  • На обід Світланка має смажену картоплю з кетчупом, солоний огірок, хліб, два тістечка, газований напій.

— Хто з дівчаток правильно харчується? Поясніть свою відповідь.

6. Фізкультхвилинка

7. Виконання підсумкових завдань (с. 50)

— Натуральні продукти — це вибір, який допомагає зберегти здоров’я.

Об’єднайтеся у три групи («чіпси», «сухарики», «солодкі газовані напої») і виконайте дослідження. Для цього:

  • опитайте однокласників, хто з них любить цей продукт і як часто його вживає;
  • зберіть кілька етикеток (упаковок) від цього харчового продукту і прочитайте інформацію про його склад;
  • разом із дорослими з’ясуйте, які складові цього продукту можуть завдати шкоди здоров’ю;
  • по черзі розкажіть про свої дослідження однокласникам і роздайте їм пам’ятки.

ІV. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

— Що повторили на уроці?

— Що нового ви дізналися?

doc
Додано
18 жовтня 2018
Переглядів
877
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку