Урок 16.
Тема. Зимові фантазії. Балет; кордебалет.
Мета уроку:
Освітня:формуванняключових, мистецькихпредметних та міжпредметних компетентностей, необхідних для художньо-творчогосамовираження в особистому та суспільномужитті;
Розвиваюча: художньо-естетичний розвиток особистості дитини, освоєння нею культурних цінностей у процесі пізнання мистецтва; розвивати критичне мислення та емоційний інтелект.
Виховна: виховання культури глядача-слухача, вихованняпошани до мистецької спадщини, поважати один до одного.
Очікувані результати уроку:
Учень повинен знати:визначення поняття «балет», «кордебалет».
Учень повинен вміти: працювати у групі; розвинути свої комунікативні вміння для досягнення результату; виконувати музично-ритмічні вправи, працювати з ребусами. Закріплення загальнонавчальних умінь і спеціальних ЗУН: вміння вести активну розумову діяльність, вміння аналізувати, вміння рефлексувати.
Види музичної діяльності учнів:
Музичнийматеріал: О.Шимко «Троль», «Кай і Герда», «Снігова королева» з балету «Снігова королева»; «Диво-місто навпаки» (муз.Ю.Шевченка,віршіФ.Млинченка
Обладнання: мультимедійнапрезентація, комп’ютер; qr-коди plickers, дитячі музичні інструменти, бумажняні стаканчики
ХІД УРОКУ
І.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Добрий день діти з яким ви настроєм ви прийшли на урок?
ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
…Жив колись злий троль. Одного разу він змайстрував чарівне дзеркало. У ньому все хороше й добре зменшувалось , а погане – примножувалось. Учні троля випадково розбили дзеркало. Воно розлетілося на багато частинок. Якщо навіть найменша частинка потрапляла людині в око, тоді людина починала бачити тільки погане. А якщо у серце – то вона перетворювалась на шматок льоду.
Про яку казку я вам розповіла?(«Снігова королева»)
ІІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА
Сьогодні завітаємо до казки «Снігова королева» Саме там розгорталися події одного з балетів . Написав його відомий композитор Олександр Шимко
Але для початку давайте пригадаємо з минулих уроків, що таке балет і що ми знаємо про нього?.
А ось нове поняття Кардебалет - група танцівників чи танцівниць.
А тепер давайте глянемо на картинку. Поміркуємо і визначимо, хто є учасниками балету? Нам треба визначити окремо балерину, танцівника і кордебалет
Балет складається з окремих танців, які виконують соліст і кордебалет.
Танці бувають класичними та характерними.
Характерні танці- танці, рухиякихблизькі до народних.
О.Шимко «Троль», «Кай і Герда», «Снігова королева» з балету «Снігова королева»
ІІІ. Вокально-хорова робота
Для початку пригадаємо правила співу (учні показують і відповідають)
ІV. ПІДСУМОК УРОКУ
Ми сьогодні гарно попрацювали, втім – як завжди. Але давайте підведемо підсумок.
А тепер покажіть мені свій настрій на кінець уроку!
1