Урок 17.Зимові фантазії.Балет,кордебалет. Мистецтво 4 клас

Про матеріал
Розробка уроку №17 Зимові фантазії. Балет,кордебалет. з "Музичного мистецтва" 4 клас (авт.Калініченко, Л.Арістова)
Перегляд файлу

Урок 16.

Тема. Зимові фантазії. Балет; кордебалет.

Мета уроку:

Освітня:формуванняключових, мистецькихпредметних та міжпредметних компетентностей, необхідних для художньо-творчогосамовираження в особистому та суспільномужитті;

Розвиваюча: художньо-естетичний розвиток особистості дитини, освоєння нею культурних цінностей у процесі пізнання мистецтва; розвивати критичне мислення та емоційний інтелект.

Виховна: виховання культури глядача-слухача, вихованняпошани до мистецької спадщини, поважати один до одного.

 

Очікувані результати уроку:

Учень повинен знати:визначення поняття «балет», «кордебалет».

Учень повинен вміти: працювати у групі; розвинути свої комунікативні вміння для досягнення результату; виконувати музично-ритмічні вправи, працювати з ребусами. Закріплення загальнонавчальних умінь і спеціальних ЗУН:  вміння вести активну розумову діяльність, вміння аналізувати, вміння рефлексувати.

 

Види музичної діяльності учнів:

  • Спів
  • Музично-ритмічна вправа
  • Слухання музики

 

Музичнийматеріал: О.Шимко «Троль», «Кай і Герда», «Снігова королева» з балету «Снігова королева»; «Диво-місто навпаки» (муз.Ю.Шевченка,віршіФ.Млинченка

Обладнання: мультимедійнапрезентація, комп’ютер; qr-коди plickers, дитячі музичні інструменти, бумажняні стаканчики

 

 

ХІД УРОКУ

 

І.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

  1. Перевіркаготовностікласудо уроку
  2. Музичневітання

Добрий день діти з  яким ви настроєм ви прийшли на урок?

  • Дуже добре, сподіваюсь, ваш настрій буде ще кращим.  

ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

…Жив колись злий троль. Одного разу він змайстрував чарівне дзеркало. У ньому все хороше й добре зменшувалось , а погане – примножувалось. Учні троля випадково розбили дзеркало. Воно розлетілося на багато частинок. Якщо навіть найменша частинка потрапляла людині в око, тоді людина починала бачити тільки погане. А якщо у серце – то вона перетворювалась на шматок льоду.

Про  яку казку я вам розповіла?(«Снігова королева»)

ІІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА

  1. Засвоєнняновихзнань

Сьогодні завітаємо до казки «Снігова королева» Саме там розгорталися події одного з  балетів . Написав його відомий композитор Олександр Шимко

Але для початку давайте пригадаємо з минулих уроків, що таке балет і що ми знаємо про нього?.

А ось нове поняття Кардебалет  - група танцівників чи танцівниць.

А тепер давайте глянемо на картинку. Поміркуємо і визначимо, хто є учасниками балету? Нам треба визначити окремо балерину, танцівника і кордебалет

Балет складається з окремих танців, які виконують соліст і кордебалет.

Танці бувають класичними та характерними.

Характерні танці- танці, рухиякихблизькі до народних.

 

  1. Музичне сприймання
  • Прослухайте фрагменти балету. Та давайте визначимо, дані фрагменти – це зразки класичного чи характерного танців?

О.Шимко «Троль», «Кай і Герда», «Снігова королева» з балету «Снігова королева»

  • Якого троля ви уявляєте?
  • Снігова королева має який характер?
  • Які почуття нам передає балет в уривку «Кай та Герда»?
  1. Фізкультхвилинка

 

    ІІІ. Вокально-хорова робота

Для початку пригадаємо правила співу (учні показують і відповідають)

  1. Розспівування.
  2. Розучування пісні  «Диво-місто навпаки» (муз.Ю.Шевченка,віршіФ.Млинченка

 

 

 

ІV. ПІДСУМОК УРОКУ

  1. Рефлексія

Ми сьогодні гарно попрацювали, втім – як завжди. Але давайте підведемо підсумок.

  • Що вам найбільше запам`яталось із сьогоднішнього уроку?
  • З яким видом мистецтва ми сьогодні знайомились?
  • А, можливо, щось залишилось незрозумілим?

 

А тепер покажіть мені свій настрій на кінець уроку!

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
Додано
17 січня 2022
Переглядів
2001
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку