урок 8 клас біологія "Велике і мале кола кровообігу. Практична робота №4 “Вивчення кровообігу. Зміни в тканинах при порушенні кровообігу"

Про матеріал

Велике і мале кола кровообігу. Практична робота №4 “Вивчення кровообігу. Зміни в тканинах при порушенні кровообігу”.

Мета.

Освітня. Продовжувати формувати знання учнів про серцево-судинну систему людини; ознайомити з малим та великим колами кровообігу; розкрити значення двох кіл кровообігу.

Розвиваюча. Розвивати уміння порівнювати біологічні процеси та механізми в живому організмі, уміння логічно мислити та робити висновки та узагальнення.

Виховна. Виховувати бережливе ставлення до власного організму та оточуючих людей.

Перегляд файлу

Велике і мале кола кровообігу. Практична робота №4 “Вивчення кровообігу. Зміни в тканинах при порушенні кровообігу”.

 

Мета.

Освітня. Продовжувати формувати знання учнів про серцево-судинну систему людини; ознайомити з малим та великим колами кровообігу; розкрити значення двох кіл кровообігу.

Розвиваюча. Розвивати уміння порівнювати біологічні процеси та механізми в живому організмі, уміння логічно мислити та робити висновки та узагальнення.

Виховна. Виховувати бережливе ставлення до власного організму та оточуючих людей.

 

Тип уроку. Засвоєння нових знань.

Форма уроку. Синтетична.

Місце уроку в навчальній темі. Поточний.

 

Методи і методичні прийоми:

 

1. Інформаційно- рецептивний:

а) словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, повідомлення учнів, робота з підручником.

б) наочний: ілюстрація, демонстрація, ТЗН;

в) практичний: виконання практичної роботи.

 Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань, робота з роздатковим матеріалом.

2. Репродуктивний.

 Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.

3. Проблемно - пошуковий: постановка проблемного питання.

 Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.

4.Візуальний: складання схем.

5.Релаксопедичний: психологічне розвантаження.

 

Міжпредметні зв ́язки: історія, медицина, зоологія.

Матеріали та обладнання: схеми, малюнки, таблиці, м\м матеріали.

Основні поняття та терміни: мале коло кровообігу, велике коло кровообігу; аритмія, ішемічна хвороба серця, інсульт, інфаркт.

 

ХІД УРОКУ

 

І. Актуалізація опорних знань та чуттєвого досвіду учнів.

 

 Перевірка домашнього завдання:

1. Які типи судин існують в організмі людини?

2. Чим забезпечується рух крові в різних типах судин?

3. У чому особливості надання першої допомоги при різних видах кровотеч?

 

ІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів.

 

Чи може по венах текти артеріальна кров?

На це запитання необхідно дати відповідь в кінці уроку.

 

ІІІ. Сприймання та засвоювання учнями нового матеріалу.

 

 Розповідь про кола кровообігу:

- мале коло кровообігу;

- велике коло кровообігу.

Дати характеристику хворобам серцево-судинної системи – хворобам серця, хворобам артерій, хворобам вен.

 

ІV. Осмислення об‘єктивних зв’язків та взаємозалежностей у вивченому матеріалі.

 

 Робота в друкованому зошиті.

 

V. Узагальнення та систематизація знань.

 

 Виконання практичної роботи:

“Вивчення кровообігу. Зміни в тканинах при порушенні кровообігу”.

 

VІ. Підведення підсумків уроку.

 

VІІ. Надання та пояснення домашнього завдання.

 

docx
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
1987
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку