Урок "Афіша. Створення екскізу афіші до улюбленої вистави".

Про матеріал

Урок з образотворчого мистецтва у 3 класі "Афіша. Створення екскізу афіші до улюбленої вистави" складений за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко до підручника Т. Рублі, Т. Щеглової, І. Мед "Мистецтво, 3 клас". Урок складено за технологією діяльнісного підходу, спрямований на формування ключових та предметних компнтентностей.

Перегляд файлу

Урок образотворчого мистецтва у 3 класі

Учитель: Шрамко Л. М.

Тема: «Афіша. Створення ескізу афіші до улюбленої вистави»

Мета:  вчити учнів використовувати просту шрифтову композицію під час створення ескізу театральної афіші, передавати святко­вий настрій за допомогою кольору та декору у тематичній композиції; розвивати фантазію, уяву, уміння аналізувати театраль­ні афіші; прищеплювати любов до світу мистецтва — до театру, ша­нобливе ставлення до роботи художника у театрі, акуратність під час роботи над театральною афішею.

Обладнення:  альбоми, олівці, гуаш (акварель), пензлі, ємності для води, серветки для витирання рук та пензлів, клейонки; мультимедійний пристрій; фотозображення театральних афіш до дитячих вистави, плакати із різними видами шрифтів.

Тип уроку: урок відкриття нового знання.

Хід уроку

  1. Самовизначення до діяльності.
  1. Вправа «Прогноз настрою»
  • З яким настроєм ви починаєте урок?
  • Покажіть цеглинкою.

 

 

  • Пам’ятайте, що навіть сильний вітер з часом стає безсилим,
    а після дощу на небі може з’явитися веселка. Сніжинки розтануть, і у краплинках відбиватиметься сонечко.
  • Тож позитивних емоцій вам на урок!

  Перевірка   готовності  до  уроку. 
 Підготовка  фарб до  роботи. 
- Діти, згадайте як треба  готувати до роботи фарби?
- Правильно, треба у кожний із кольорів фарб капнути по декілька крапель води. 

ІІ. Актуалізація знань.

  1. Повторення правил безпеки на уроці образотворчого мистецтва.
  2. Гра «Мікрофон».
  • Прочитайте вислів. Поясніть.

Театр – це життя і треба вчитися грати свою роль.

        Вільям Шекспір

  • Чи були ви в театрі?
  • Як можна дізнатися, коли відбудеться театральна вистава?

ІІІ. Постановка проблеми (ситуація інтелектуального розриву).

  •    Уявіть, що нікому в нашій школі нічого невідомо про виставу, яку ми поставили. Ми чекаємо на глядачів, а вони не йдуть до нас! Як ви вважаєте, хто нам може допомогти?
  •  Так, художник! Сьогодні ми дізнаємося більше про ще одну складову роботи художника у театрі.

Тема уроку.

  • Отже, сьогодні ми говоритимемо про театральну афішу, яка допо­може сповістити глядачів про підготовлену нами виставу.

IV. Побудова проекту виходу із утруднення.

  1. Розповідь учителя.
  • Театральні афіші мають давню історію. Ще в Давній Греції та Римі глашатай скликав публіку на сценічні ігри. Афіші з’явилися у Греції приблизно в IV столітті до н.е., у Римі — в I столітті до н. е. Афіші у давнину були двох видів: намальованими й написаними. Намальовані афіші вставляли в рами і вивішували поруч із дверима театру.
  • Що ж таке афіша? Що має бути зображено на афіші, щоб глядач знав, коли і куди йому приходити, щоб переглянути виставу?
  • Афіша — один з видів реклами, оголошення про виставу, концерт, виставку та ін., яке розміщують у людних місцях.
  1. Робота у групах.
  • Ви вже знаєте, що різні шрифти використовуються, щоб доносити різну інформацію та викликати різні емоції. Якщо на афіші ми намалюємо тільки зображення (наприклад, головних дійових осіб вистави), глядач зрозуміє, на яку виставу його запрошують. Але він не знатиме час початку вистави.
  • Тому обов’язково кожна театральна афіша містить не тільки зображення, а й текст. Художник вирішує, якими літерами зробити напис та де його розташувати.
  • Працюймо у групах. Кожна група отримає ілюстрацію театральної афіші. Проаналізуйте її.
  • Куди запрошує, або про що інформує афіша, яку ви бачите на зображенні? 

3. Виступ кожної групи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фізкультхвилинка

 

V. Самостійна практична робота учнів.

 

Поміркуймо: чим відрізняються літери, шрифт на афіші від шрифтів у підручниках, дитячих книжках?

- Зображення і текст на афішах мають бути видними ще здале­ку, щоб привертати увагу. Тому краще, коли зображення яскраве, а текст стислий, але чіткий, яскравий.

1. Творче завдання

- Уявіть себе художниками, які створюють афіші для вистави. Виконайте ескіз афіші до однієї з театральних казок: «Колобок», «Дюймовочка», «Троє поросят».

2. Фронтальна бесіда.

▼ До якої вистави ви створюватимете театральну афішу?

▼ Що буде головним у вашій афіші?

▼ Який шрифт ви доберете? Чому?

▼ Які кольори переважатимуть на афіші? Чому?

3. Пояснення послідовності малювання ескізу афіші до улюбленої вистави.

4. Практична робота учнів.

VI. Підсумок уроку. Виставка робіт учнів.

  • Продемонструйте свої роботи.

VIІ. Рефлексія «Загадкові листи».

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Використано Інтернет - ресурси

doc
Додано
28 березня 2021
Переглядів
12712
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку