Урок "Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів."

Про матеріал
Мета: навчальна: формувати вміння додавати написи до зображень, навички роботи з клавіатурою; розвивальна: розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення; виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.
Перегляд файлу

Клас: 2

Дата: 29.01.2019р.

Тема: Доповнення зображень підписами чи коментарями

 у вигляді кількох слів.

Мета: навчальна: формувати вміння додавати написи до зображень, навички роботи з клавіатурою; розвивальна: розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення; виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Хід уроку

І. Організаційний етап

 привітання;

 перевірка присутніх;

 перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Робота з підручником ст..

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. На сьогоднішньому уроці ми дізнаємось, як додавати текст до малюнка. Це вміння стане вам у пригоді під час створення вітальної листівки чи фотоальбому, власного рисунку, який треба буде підписати.

Увага у нас на дошці є вікно програми графічний редактор прошу подивимося, як створити текст. Потрібно навести курсор на букву А.

Робота в групах.

А зараз створемо коло друзів. Вийдіть на середину. Вчитель роздає  зірочку , квіточку. Хто отримав зірочку сідає за перший стіл. А хто отримав квіточку за  другий стіл.

І група «Зірочки»

1.Ваше завдання . Визнач  послідовність. Пронумеруй етапи створення вітальної листівки.

2. Обведи інструмент призначений для створення написів на малюнках. Запиши його назву.

 

ІІ група «Квіточка.»

  1. А ваше завдання. З’єднай стрілками рамки та зображення інструментів для їх малювання.

2. Обведи інструмент призначений для створення написів на малюнках. Запиши його назву.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

V. Засвоєння нових знань

Ми з вами створемо листівку до дня Святого Валентина. Для цього поділимося на пари.  У вас на парті є зразок листівки. Спробуємо зараз  відкрити програму Paint.

-  Як ми оформимо листівку?

-  Що можна написати на ці листівці?

А зараз проведемо метод Мікрофон.

  • Що можна робити за допомогою програми  Paint?
  • Які ви знаєте інструменти цієї програми ?
  • Які є геометричні фігури в програмі графічному редакторі?

VІ. Фізкультхвилинка

Станемо струнко! Руки в боки!

Пострибаємо, як сороки,

Як сороки-білобоки.

Стрибу-стрибу! Скоки-скоки!

А тепер як жабенята

Хочем трохи пострибати.

— Ква-ква-ква! Ква-ква-ква!

Щоб спочила голова!

Робота в зошиті. Ст..59.

VІІ. Формування вмінь та навичок

Робота за комп’ютером

1) Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

2) Інструктаж учителя.

3) Практична робота за комп’ютерами.

А зараз приступаємо до роботи

  1. Відкриваємо програму Paint. І спробуємо виконати це завдання. Приступаємо до роботи.

Ваше завдання створюємо листівку.( Валентинку)

- Прошу вибираємо які інструмнти?

- А що можна використати ?( геометричні фігури)

4) Вправи для очей.

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості

Вихідне положення — сісти на стілець.

Заплющити і розплющити очі. Повторити 3-4 рази. Виконувати в середньому темпі.

VІІ. Підбиття підсумків уроку

Отже сьогодні на уроці що ми вчили?

Що вам сподобалося?

Оцініть наш урок за допомогою смайликів на дошці. Прикрасіть наше сердечко.

docx
Додано
3 лютого 2019
Переглядів
2238
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку