Урок ФК для учнів 8 класу "Розвиток фізичних якостей за допомогою Рухливих ігор та естафет"

Про матеріал
Урок розвитку фізичних якостей за допомогою рухливих ігор та естафет. Колове тренування компекс Табата.
Перегляд файлу

План – конспект уроку ФК для учнів 8 класу.

 

Тема уроку:   розвиток  фізичних  якостей за допомогою рухливих ігор та естафет.

Мета уроку: 

  • розвивати фізичні якості під час рухливих ігор, естафет і комплексу вправ  з «Табата» (щвидкісно-силові, координації рухів)
  • сприяти розвитку функціональних можливостей  організму;  
  • формувати навички здорового способу життя;
  •  виховувати навички самостійних занять фізичними вправами;
  • виховувати почуття колективізму, взаємоповаги.

Задачі уроку: ТЗ:  Правила поведінки  у спортзалі  під час занять рухливими іграми.

  1. Ознайомити з теоретичними відомостями  що таке Табата
  2. Сприяти розвитку швидкісно-силових  якостей за допомогою Табати.
  3. Сприяти розвитку координації рухів, швидкості, спритності під час ігор.
  4. Сприяти формуванню учнів моральних якостей, як активність, уміння контролювати свою поведінку під час ігор.

Тип уроку: змішаний .

Інвентар та обладнання: карімати, скакалки, драбини вдосконалення, стрічки, фішки, «Лапті», 2 обручі, 2 гімнастичні палиці, 2 м’ячі, жерстяні банки 6 штук,2 бадмінтоні ракетки, повітряні кульки, маркери,  музична колонка.

 

 

з/п

 

Зміст уроку

Дозу-вання

 

ЗМВ

І.

1

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

4.

 

5

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

13.

 

14.

Підготовча частина. 15 х.

Організований вхід до залу. Шикування в шеренгу. Привітання.

Коротка розповідь що таке Табата.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повідомлення задач уроку.

Інструктаж з техніки безпеки під час уроку.

Вимірювання ЧСС  за 10 с.

 

 

Ходьба та її різновид:

  • На носках, руки в гору;
  • На п’ятках, руки за голову;
  • На зовнішній стороні стопи, руки на поясі;
  • На зовнішній стороні стопи, руки на поясі;
  • Носками в середину, руки на поясі;
  • Носками на зовні руки на поясі;
  • Перекатами з п’ятки на носок, руки за голову;
  • Спортивною ходьбою.

Біг з додатковим завданням:

Біг по залу - за першим свистком 1-й розвертається до другого і «вітаються» внутрішньою частиною стопи правою, лівою ногами. За другим свистком, діти «вітаються»  долоньками

Ходьба з вправами на відновлення дихання:

  • Руки в гору - вдих, руки вниз – видих.

ЗРВ в русі:

  1. В.П. - руки в замок.

1 – 8 - колові рухи кистями вліво;

1 – 8 – теж вправо.

     2) В.П. теж.

1 – 4 вправа  «Хвиля».

     3) В.П. – права рука вгору.

1 – 4 колові рухи рукою вперед

5 – 8 теж саме назад.

1 – 8 Теж саме лівою рукою.

    4) В.П. руки за голову  в замок.

1 -  піднімання прямих рук вгору.

2. -  В.П.

3 – руки в сторони;

4 – В.П.

   5) В.П. руки перед грудьми в замок

1 – 4 на кожен крок поворот тулуба право – вліво.

   6)  на кожен крок нахил тулуба вперед.

 

 

Перешикування.

 

Вправи на «Драбині вдосконалення»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Біг з високим підніманням стегна наступаючи  в кожну клітинку,
  • Біг з закиданням гомілки руки  позаду.
  • Біг в клітинку - назад з клітини.

-    правим боком;

      -    лівим боком.

 

  • «Класики» . Картинки по запросу драбина вдосконалення вправи

 

  • Картинки по запросу драбина вдосконалення вправиСтрибки на двох ногах в кожну клітинку, з клітинки.

 

 

 

 

  • Стрибки на двох ногах, одна в клітинці, друга за клітинкою

Картинки по запросу драбина вдосконалення вправи 

 

 

Ходьба з вправами на відновлення дихання:

  • Руки в гору - вдих, руки вниз – видих.

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

 

Шикування  

 

1 хв.

 

1хв. 30 сек.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30с

30 с.

 

30 с.

 

 

2 хв

20м.

20м.

20м.

 

20м.

 

20м.

 

20м.

20м.

 

40м.

1хв.

 

 

 

 

 

30 с.

 

 

 

2хв.

  2 р

 

 

  3 р.

 

 

по 2 р.

 

 

  3 р.

 

 

  

 

6 р.

 

 

 

 

 

30 сек.

 

3хв30с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 р.

 

1 р.

 

 

1 р.

1 р.

 

1 р.

 

 

 

1 р.

 

 

 

 

 

1 р.

 

 

30с.

 

 

 

30с.

 

30с.

 

Вхід до спортивної зали у колоні по одному

Даний тренінг зародився ще в 1996 році. Він має на увазі проведення тренування високої інтенсивності, при якій анаеробна діяльність змінюється короткочасним періодом розслаблення.

Родоначальником і винахідником оригінального методу вважають Ідзумі Табата. Після тривалих пошуків найбільш оптимальної тривалості тренувань він запропонував розділити весь процес фізичних занять на два етапи: робота (20 секунд) і відпочинок (10 секунд). Пояснив доктор це тим, що продуктивне функціонування м'язів при великій силового навантаження можливо тільки протягом третини хвилини. Час, що залишився же час йде на їх повне відновлення. Інноваційний підхід дозволяє відчути максимальний ефект від робочого процесу. Підтвердженням тому стали офіційні результати серії успішних експериментів. Згідно з дослідженнями, швидкісно-силові показники м'язів збільшилися на 28%, а засвоєння організмом кисню - на 14%. При цьому більш часте чергування рухів і відпочинку сприяє зниженню жирової маси в 9 разів ефективніше, ніж традиційний 45-хвилинний аеробний сет.

 

 

 

120 – 140 уд.хв. Звернути увагу на учнів із підвищеною частотою серцевих скорочень.

Слідкувати за поставою.

Дотримуватись дистанції.

Темп середній.

 

 

 

Темп середній. Правильна робота рук.

 

Темп середній. Точність виконання.

Глибоке дихання. Темп середній.

Дистанція 2 кроки.

Максимальна амплітуда.

Темп середній.

 

Максимальна амплітуда.

Утримувати поставу. Руки рівні.

 

Поворот в однойменну сторону з ногою. Утримувати поставу.

Ноги не згинати. С заді стоячу ногу не піднімати.

Із колони в дві.

В 2 колони, інтервал 1 крок.

 

 

 

 

 

 

 

 

Дистанція 2 клітинки на дробині, Темп середній. Вертаємось повільним бігом в В.п.

Колінами торкатися рук.

Темп середній. П’ятками торкатися сідниць. Слідкувати за поставою.

image009.png 

 

На клітини не наступати. Темп середній.

 

 

 

 

 

 

 

Темп повільний, глибоке дихання.

ЧСС 140-160 уд. за 1 хв. Аналіз результатів.

 

Шеренга .

ІІ.

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

3.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

Основна частина. 25х.

«Табата». Колове тренування

  • Присідання;
  • «Планка»;
  • «Берпі»;
  • Піднімання тулуба в сід.

Перехід на інше коло. Відпочинок.

  • Стрибки на скакалці;
  • Зміна положення ніг в упорі;
  • Віджимання на колінах;
  • Випади в бік.

Відпочинок. Ходьба по колу.

Рухлива гра «Хвостики»

Діти діляться на 2 групи. Одна група отримує «хвостики» стрічки, які ховають позаду  за пояс, щоб звисав вільний кінець. Інша група дітей повинна відібрати «хвостик», причепити його собі і продовжувати гру.

Рухлива гра «Заморозка».

Вибирається 3 учасника (Заморозка). «Заморозка» бігає по полю, доторкається до інших учасників. Той, до кого доторкнулися «Заморозка», «завмирає» стає ноги нарізно і піднімає руку в гору, поки до нього не підійде (підбіжить) інший учасник і пролізе під ногами.

Переможе «Заморозка», якщо вона заморозила всіх, або більшість гравців.

Зустрічна стафета.

Перешикування.

  • Біг в лаптях;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Перенести кульку ракеткою;

 

 

 

 

 

 

  • Перегорни банку;

 

 

 

 

 

  • Прокоти м’яч в обручі.

 

 

 

 

 

 

Підведення підсумків естафет.

 

10 хв.

4 хв

 

 

 

2 хв.

 

4 хв.

 

 

1 хв.

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6  хв.

1 хв.

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

Темп максимальний. Всі  вправи виконувати технічно правильно. Та під музикальний супровід.

 

 

 

 

 

Темп середній. Глибоке дихання.

Дотримуватись правил гри. рахувати скільки разів була стрічка за гру.

 

 

 

 

Дотримуватись правил гри та правил безпеки.

 

Тільки торкатись, а не хватати за одяг.

 

 

 

 

 

 

 

Уступом.

Гравцю надається «лапті» (стопа із фанери на мотузці). Гравець наступає на фанеру і бере в руки мотузки і переміщається до своєї команди та передає їх іншому.

 

 

 

1288-_1.png1288-_1.png 

 

 

 

Гравцю надається ракетка бадмінтону і повітряна кулька. Він повинен однією рукою з ракеткою штовхати повітряну кульку вперед до своєї команди та передати іншому.

Вряд стоять баночки. Гравець підбігає , почергово перегортає всі баночки і передає іншому естафету. Інший гравець перегортає їх назад.

Гравцю  надається гімнастична палиця, обруч і м’яч. М’яч знаходиться в обручі на підлозі. Гравець  гімнастичною палицею штовхає обруч в перед, м’яч котиться в обручі.

Результат.

ІІІ.

1.

2.

 

 

 

 

 

 

3.

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

Заключна частина. 5хв.

Шикування.

Ходьба по колу з вправами на відновлення дихання:

Руки в гору - вдих, руки вниз – видих.

Під час виконання вправи взяти повітряні кульки, надути, зав’язати. Хто захоче може намалювати смайлик зі своїм настроєм від уроку.

Шикування.

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

Підведення підсумків уроку.

Д/з 

     - Вистрибування з упора присівши

                                                     Д. –

                                                     Хл. -

Організований вихід зі спортивного  залу.

 

 

30 с.

2 хв.

 

 

 

 

 

 

30 с.

30 сек.

1 хв.

 30 сек.

10–12 р

 

15–20 р.

15 с.

 

Колона  .

Темп повільний.

 

 

 

 

 

 

 

120 – 140 уд.хв. Звернути увагу на учнів із підвищеною частотою дати ще їм відпочити.

 

 

 

У колоні за направляючим.

 

 

 

 

docx
Додано
31 січня 2020
Переглядів
870
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку