Урок-гра «Мій веселий дзвінкий м’яч» для учнів 1 класу
Завдання :
Місце проведення: спортивна зала
Інвентар: свисток; м’ячі різних розмірів
Частина уроку |
зміст |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
Підготовча (12-14 хв) |
|
До 1 хв |
У колону по одному Перевірити стан спортивної форми і самопочуття учнів.
|
|
|
До 30 с |
За зростом |
||
|
До 1 хв |
Слідкувати за тим, як діти виконують команди |
||
Слова вчителя
Доброго ранку! Доброго дня! Хай плещуть долоньки, Тупають ніжки, Працюють голівки
Та сяють усмішки
Доброго ранку! Доброго дня! Бажаєте ви, Бажаю вам я!
|
Діти (повторюють слова та виконують вправи) Усі разом промовляють Усі разом промовляють Плескають у долоньки
Тупають ногами Голівки схилили до лівого плеча, до правого плеча Посміхнулися сусідові ліворуч, потім праворуч
Усі разом промовляють Усі разом промовляють Розводять руки в сторони Показують на себе |
До 30 с |
Слідкувати за тим, як рухаються діти |
|
|
– Діти, перед вами скринька. Що в ній? Відгадайте загадку: Б’ють – не плаче,вгору скаче, І ніхто йому, одначе, Не сказав хоч раз «пробач» Бо на те є він…. (м’яч) Зараз ми навіть і не уявляємо свого життя без безлічі цікавих ігор, у яких бере участь наш друг – м’яч. (Діти (за бажанням) розповідають про улюблені ігри з м’ячем ) М’яч виник у глибоку давнину. Спочатку його плели з трави, пальмового листя, виготовляли з плодів дерев, вовни шкур тварин, плели з тростини, скручували з ганчірок, вирізали з деревини, шили зі шкіри, набиваючи травою або тирсою. Сучасні м’ячі виготовляють із найрізноманітніших матеріалів, зате форма у них завжди однакова – кругла. ( Наочність «Сучасні м’ячі») Наше завдання – навчитися виконувати різні вправи із м’ячами
|
2-3 хв |
|
|
|
– Що потрібно зробити, щоб розігріти свої м’язи та налаштуватися на робочий лад ?(Розминка) |
1 хв |
Вимагати від учнів чіткості та узгодженості виконання |
|
|
|
3 хв |
У колону по одному по колу. Дистанція 2 кроки
Руки за спину. Йти на зовнішній стороні стопи, як «ведмеді»
Підняти зігнуті руки на рівні поясу. Доторкнутися коліном до руки. |
|
|
|
3 хв |
|
|
|
|
До 30 с |
|
|
2. Основна частина |
1. Утворити коло
|
|
|
|
|
2. Зараз ми виконаємо вправи -веселики з м’ячами: 1. «Ручки в сторону, та вгору, на носочки піднялись, підніми голівку вгору і на м’ячик подивись!» В. п – сидячи на підлозі, ноги нарізно, руки опущені. 1-2 - нахил тулуба вперед, дістати пальцями до м’ячика 2. «А тепер нам треба нахилятись, щоб пальчиками рук до м’яча дістатись» В.п – сидячі на підлогі, ноги нарізно, руки на поясі, м’яч між ступнями ніг. 1-2 – нахил тулуба вперед, дістати пальцями до м’ячика , в.п.(8 р) 3. «Присідати ми почнем, добре ноги розімнем, раз присіли – руки прямо, встали – знову все так само» В.п. – о.с., руки з м’ячем опущені (14-16 р) 4. «Повертаємося вправно, все виконуємо гарно. В ліво, вправо повернулись і сусіду усміхнулись!» В.п. – сидячи на підлозі, ноги разом, руки прямо перед собою.. 1-2 – поворот тулуба вправо (вліво) в.п.(по 4 р. в кожну сторону) 3. Робота з м’яиками-їжачкам (масаж) 4. Гра «Перекотиполе».
5. Гра «М’яч капітанові»
6.Вправа “Розмовляємо англійською»
My ball is blue, Мій м’ячик синій, My ball is red, Мій м’яик червоний, It jumps and hops all day Він скаче та скаче весь час And bounces against the wall Від стінки він скаче And doesn’t want И зовсім не хоче To stop at all Зупинятися |
|
Біля кожної команди по одному м/ячу. За сигналом гравець котить м’яч рукою до фішки і повертається назад. Перемагає команда, яка першою виконає завдання. Команда переможець має право дати наступне завдання.
Капітан розташовується напроти своєї команди, тримаючи в руках м’яч. За сигналом капітан передає м’яч гравцеві, який стоїть першим у колі, цей гравець передає м’яч капітанові та стає в кінець колони. Естафета завершується тоді, коли останній гравець передає м’яч капітанові.
|
|
3.Заключна(4-5 хв) |
1. Домашнім завданням для вас було принести легкий пластилін .А тепер я хочу, щоб ви своїми руками зробили м’ячик із легкого пластиліну. М’яч Мій дзвінкий веселий м’яч. Ти куди помчав навскач? Голубий, червоний, стій! Не догнать тебе, прудкий! 2. Ходьба на місці.
3. Підбиття підсумків
4. Організований перехід до класу
|
|
У середньому , потім повільному темпі Відмітити учнів, які найвправніше виконували завдання У колону по одному |