Урок-гра «Мій веселий дзвінкий м’яч» для учнів 1 класу

Про матеріал
Ознайомлення учнів з історією виникнення м'яча, вправи із м'ячем для всебічного розвитку дітей
Перегляд файлу

Урок-гра «Мій веселий дзвінкий м’яч» для учнів 1 класу

Завдання :

  • Ознайомити учнів з історією виникнення м’яча
  • Закріплювати навички стройових вправ, повторити комплекс ритмічної гімнастики;
  • Навчати вправ із м’ячем;
  • Розвивати гнучкість і спритність;
  • Розвивати між предметні зв’язки;
  • Виховувати культуру спілкування, прищеплювати бажання вести здоровий спосіб життя, відчуття дружби та товариства.

Місце проведення: спортивна зала

Інвентар: свисток; м’ячі різних розмірів

Частина уроку

зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча (12-14 хв)

  1. Організований перехід до спортивної зали

До 1 хв

У колону по одному

Перевірити стан спортивної форми і самопочуття учнів.

 

  1. Шикування  в одну шеренгу
  • Діти, в шеренгу шикуйтесь. Підрівняйтесь по носках ведучого.

До 30 с

За зростом

  1. Рапорт. Девіз уроку: «У здоровому тілі – здоровий дух»

 

До 1 хв

Слідкувати за тим, як діти виконують команди

  1. Вітання

Слова вчителя

 

Доброго ранку!

Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Тупають ніжки,

Працюють голівки

              

               Та сяють усмішки

 

 

Доброго ранку!

Доброго дня!

Бажаєте ви,

               Бажаю вам я!

 

 

 

Діти (повторюють  слова та виконують вправи)

Усі разом промовляють

Усі разом промовляють

Плескають у долоньки

 

Тупають ногами

Голівки схилили до лівого плеча, до правого плеча

Посміхнулися сусідові ліворуч, потім праворуч

 

 

Усі разом промовляють

Усі разом промовляють

Розводять руки в сторони

Показують на себе

До 30 с

Слідкувати за тим, як рухаються діти

 

  1. Повідомлення завдань уроку

– Діти, перед вами скринька. Що в ній? Відгадайте загадку:

Б’ють – не плаче,вгору скаче,

І ніхто йому, одначе,

Не сказав хоч раз «пробач»

Бо на те є він…. (м’яч)

Зараз ми навіть і не уявляємо свого життя без безлічі цікавих ігор, у яких бере участь наш друг – м’яч.

(Діти (за бажанням) розповідають про улюблені ігри з м’ячем )

М’яч виник у глибоку давнину. Спочатку його плели з трави, пальмового листя, виготовляли з плодів дерев, вовни шкур тварин, плели з тростини, скручували з ганчірок, вирізали з деревини, шили зі шкіри, набиваючи травою або тирсою.

Сучасні м’ячі виготовляють із найрізноманітніших матеріалів, зате форма у них завжди однакова – кругла. ( Наочність «Сучасні м’ячі»)

Наше завдання – навчитися виконувати різні вправи із м’ячами

 

2-3 хв

 

 

  1. Повороти на місці

– Що потрібно зробити, щоб розігріти свої м’язи та налаштуватися на робочий лад ?(Розминка)

1 хв

Вимагати від учнів чіткості та узгодженості виконання

 

  1. Різновиди ходьби:
  • На носках;
  • На п’ятах;

 

  • Ходьба на зовнішній стороні стопи

 

 

 

  • Ходьба на внутрішній стороні
  • Ходьба з високим підніманням колін «Конячка»

 

  • Ходьба на прямих ногах «Буратіно»

 

3 хв

У колону по одному по колу. Дистанція 2 кроки

 

Руки за спину. Йти на зовнішній стороні стопи, як «ведмеді»

 

Підняти зігнуті руки на рівні поясу. Доторкнутися коліном до руки.

 

  1. Різновиди бігу:
  • Із високим підніманням стегна;
  • Із нахльостуванням гомілки;
  • Зі зміною напряму;
  • Звичайний біг

3 хв

 

 

  1. Вправи на поновлення дихання

 

До 30 с

 

2. Основна частина

    1. Утворити коло

 

 

 

 

 

  2. Зараз ми виконаємо вправи -веселики з м’ячами:

     1. «Ручки в сторону, та вгору, на носочки піднялись, підніми голівку вгору і на м’ячик подивись!»

    В. п – сидячи на підлозі, ноги нарізно, руки опущені. 1-2  - нахил тулуба вперед, дістати пальцями до м’ячика

    2. «А тепер нам треба нахилятись, щоб пальчиками рук до м’яча дістатись»

    В.п – сидячі на підлогі, ноги нарізно, руки на поясі, м’яч  між ступнями ніг. 1-2 – нахил тулуба вперед, дістати пальцями до м’ячика , в.п.(8 р)

  3. «Присідати ми почнем, добре ноги розімнем,  раз присіли – руки прямо, встали – знову все так само»

В.п. – о.с., руки з м’ячем опущені (14-16 р)

  4. «Повертаємося вправно, все виконуємо гарно. В ліво, вправо повернулись і сусіду усміхнулись!»

 В.п. – сидячи на підлозі, ноги разом, руки прямо перед собою.. 1-2 – поворот тулуба вправо (вліво) в.п.(по 4 р. в кожну сторону)

3. Робота з м’яиками-їжачкам (масаж)

4. Гра «Перекотиполе».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Гра «М’яч капітанові»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.Вправа “Розмовляємо англійською»

 

My ball is blue,                                 Мій м’ячик синій,

My ball is red,                                   Мій м’яик червоний,

It jumps and hops all day                Він скаче та скаче весь  час                                  

And bounces  against the wall       Від стінки він скаче

And doesn’t want                             И зовсім не хоче

To stop at all                                      Зупинятися

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Біля кожної команди по одному м/ячу. За сигналом гравець котить м’яч рукою до фішки і повертається назад. Перемагає команда, яка першою виконає завдання. Команда переможець має право дати наступне завдання.

 

Капітан розташовується напроти своєї команди, тримаючи в руках м’яч. За сигналом капітан передає м’яч гравцеві, який  стоїть першим у колі, цей гравець передає м’яч капітанові та стає в кінець колони. Естафета завершується тоді, коли останній гравець передає м’яч капітанові.

 

 

 

3.Заключна(4-5 хв)

1. Домашнім завданням для вас було принести легкий пластилін .А тепер я хочу, щоб ви своїми руками зробили м’ячик із легкого пластиліну.

М’яч

Мій дзвінкий веселий м’яч.

Ти куди помчав навскач?

Голубий, червоний, стій!

Не догнать тебе, прудкий!

2. Ходьба на місці.

 

3. Підбиття підсумків

 

 

4. Організований перехід до класу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У середньому , потім повільному темпі

Відмітити учнів, які найвправніше виконували завдання

У колону по одному

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Яковлєва Ольга
Додано
19 жовтня 2021
Переглядів
450
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку