Урок "Кольори" для 1 класу

Про матеріал
Урок з англійської мови для 1 класу. На кінець уроку учні будуть в змозі називати кольори (red, orange, yellow, green, blue) англійською мовою, відповідати на запитання про колір предмета, грати у гру «I see».
Перегляд файлу

Тема: Кольори

Мета: повторити слова, ознайомлення з новою лексикою (), розвиток уваги, пам`яті, виховувати інтерес до предмета  

На кінець уроку: діти вміють називати кольори (red, orange, yellow, green, blue) англійською мовою, грати у гру «I see», відповідати на запитання про колір предмета.

Хід уроку

І. Вступна частина

1.   Привітання

2.   Повідомлення теми та мети уроку ІІ. Основна частина

1.   Фонетична хвилинка

2.   Актуалізація опорних знань

–What colour is this? (Вчитель показує дітям картку певного кольору. Учні відповідають, якщо знають назву кольору)

3.   Введення нового матеріалу

а) –  Look at the card. It is green. (Вчитель показує картки зеленого/ жовтого/ червоного/ блакитного / помаранчевого кольору (аркуш кольорового картону).

Діти повторюють за вчителем.) 

б) – Look! What colour is this? Зараз я буду швидко гортати картки, а ви називати кольори. (Потім послідовність карток змінюється. Це завдання учні виконують хором.)

в) Хто бажає назвати кольори? (Окремі учні називають певний колір або всі кольори).  

4.   Відпрацювання нового матеріалу

а) – Зараз я видам кожному з вас набір різнокольорових карток (квадрати 6х6 см). Розкладіть їх перед собою на парті. Я буду називати колір, а ви піднімати квадратик цього кольору. 

– Are you ready? Show me a blue square (red, yellow, green, orange). Look at the card.

Let`s repeat this word three times: blue, blue, blue. 

б) – Зараз я буду називати кольори, а ви викладати квадратики потрібного кольору ланцюжком на парті. Are you ready? Red, yellow, blue, green, orange! (Після перевірки вчитель попросить учнів хором назвати кольори у тому порядку, як лежать картки.)

5.Фізкультхвилинка 

Гра «I see». (Завдання дітей рухаючись по класу доторкнутися до предмета певного кольору і голосно його назвати.)

                    Я буду називати якого кольору предмет я бачу. Ваше завдання знайти предмет цього кольору і назвати його. Наприклад: a red apple/ a blue pencil … Під час виконання цього завдання ви можете рухатись по класу. 

                    Are you ready? I see something blue. (Перед початком уроку вчитель розвішує на стінах, меблях, дошці картки та плакати із зображенням попередньо вивченої лексики).

6. Закріплення нового матеріалу.

а) – Look at the picture. What is this? (This is a car.) What colour is this? (Red.) Yes. This is a red car. Let`s repeat this all together. (Вчитель ставить запитання окремим учням.)

б) (Вчитель роздає окремим учням вирізані з кольорового картону кульки).

      Зараз я буду називати кольори. Той у кого є кулька цього кольору виходить до дошки. Get ready! Red, orange, yellow, green, blue.

(Після того, як учні вийдуть до дошки вчитель запитує кожного про колір його кульки. Після відповідей діти сідають на свої місця). – What colour is your balloon? (It is yellow/ blue/ ...)

ІІІ. Заключна частина

      Яка тема нашого сьогоднішнього уроку?

      Які нові слова ви вивчили?

      Яке завдання було для вас найлегшим?

      Яке завдання було найскладнішим?

      Яке завдання сподобалось більше за інших?

      Чи сподобався вам сьогоднішній урок?

pdf
Додано
27 січня 2023
Переглядів
779
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку