Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу «Україна в роки Першої світової війни»

Про матеріал

узагальнити та систематизувати матеріал, вивчений з даної теми; повторити основні події Першої світової війни; розвивати в учнів уміння аналізувати й систематизувати матеріал, робити висновки та узагальнення, вміти виділяти головне і другорядне, працювати з історичними термінами та поняттями; виховувати в учнів почуття патріотизму, поваги до історичного минулого нашої держави.

Перегляд файлу

                                                            Урок № 6                            Історія України 10 клас

Тема:Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу «Україна в роки Першої світової війни»

Мета: узагальнити та систематизувати матеріал, вивчений з даної теми; повторити основні події Першої світової війни; розвивати в учнів уміння аналізувати й систематизувати матеріал, робити висновки та узагальнення, вміти виділяти головне і другорядне, працювати з історичними термінами та поняттями; виховувати в учнів почуття  патріотизму, поваги до  історичного  минулого нашої держави.

Обладнання: картки з тестовими завданнями.

Тип уроку: урок узагальнення й систематизації знань

 

Хід уроку

І.  Організаційний момент

Учитель повідомляє тему та мету уроку. Роз’яснює умови виконання роботи. Відповідає на запитання, які виникли в учнів стосовно правил виконання роботи.

ІІ.  Виконання завдань

Учні отримують картки із завданнями.

1 варіант

1) В; 2) Г ; 3) А; 4) Б ;5) Б ; 6) А.

7) Депортація  – примусове виселення з місць постійного проживання окремих осіб чи цілих народів за наказом органів державної влади.
8) Кость Левицький.

9) Григорій Коссак.

10) Відповідь: 1 — Г; 2 — В; 3-Д;  4 — Б; 5 — А.

2 варіант

1) Б; 2) Б; 3) А; 4) Б; 5) Б; 6) В.

7) Евакуація – організоване вивезення людей, підприємств, установ та матеріальних цінностей з небезпечної місцевості під час війни, 

8) І. Франко.

9) Генерал Брусилов.

10) Відповідь: 1 — Б; 2 — В; 3-Д;  4 — Г; 5 — А.

ІІІ. Домашнє завдання

       Повторити  § 1-§4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу «Україна в роки Першої світової війни»

1 варіант

І рівень (0,5 бала)

1. Укажіть, які українські землі напередодні Першої світової війни не входили до складу Австро-Угорщини.

А) Галичина; Б) Буковина; В) Волинь; Г) Закарпаття.

2. Яку назву мала організація, утворена 1 серпня 1914 р. у Л ьвові?

А) «Просвіта»;                                      Б) Товариство українських поступовців;                                                 В) Союз визволення України;             Г) Г оловна Українська Рада.

3.  Коли була утворена організація СВУ, засновником якої стала группа наддніпрянських діячів (А. Жук, Д. Донцов, М. Меленєвський та ін.)?

А) Серпень 1914 р.; Б) вересень 1914 р.; В) серпень 1915 р.; Г) вересень 1915 р

4. Укажіть, коли було створено легіон Українських січових стрільців.

А) 1913р.; Б )1914р.; В ) 1915р.; Г ) 1916 р.

5. Укажіть, де відбулася битва, яку вважають справжнім бойовим

хрещенням УСС.

А )Ужоцький перевал; Б) гора Маківка; В) місто Галич; Г) гора Лисоня.
6.  Хто побував у  квітні 1915 р. у Львові й Перемишлі щоб ознайомитися з новонабутими територіями. 

А ) Микола ІІ; Б) Олександр ІІ;  В) Косак; Г) Жук.

ІІ рівень (1бал)

7. Дайте визначення термінів:

Депортація  — це ___________________________________________________

8. Про кого із діячів йдеться у даному документі?

«Ми не є прихильники війни,ми разом з цілим культурним світом уважаємо мир найціннішим добром людськості. І коли не можемо війни відвернути, то мусимо старатися, щоб ті жертви, яких вона від нас вимагає, не пішли марно, щоби кров батьків принесла добро дітям...».

9.Хто зображений на малюнку?                                       

                                                  ІІІ рівень (1,5 бала)

10. Установіть відповідність між діячами та подіями, які  з ними пов’язаними.

1 ) О. Бобринський

А)  Утворення Головної української ради

2) М. Галущинський

Б)  Утворення Союзу визволення України

3) А. Шептицький

В)  Утворення легіону Українських січових стрільців

4) Д. Донцов

Г)  Утворення Галицько-Буковинського генерал-губернаторства

5) К. Левицький

Д)  Заслання до Суздаля

1-     2-     3-     4-

11.  Складіть речення, використавши поняття та терміни: окупація, російський окупаційний режим 1914–1916 рр., Галицьке генерал-губернаторство, депортація, біженство.

IV рівень (3 бала)

12. Підтвердіть фактами або спростуйте слушність наведеного твердження. «Під час війни в найскладнішому становищі опинилося населення Галичини й Буковини.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу «Україна в роки Першої світової війни»

2 варіант

І рівень (0,5 бала)

1.  Позначте назву держави, у плани якої напередодні Першої світової війни входило загарбання і приєднання до своєї території Поділля і Волині.

А) Росія; Б)Австро-Угорщина; В) Німеччина; Г) Румунія.

2. Національна героїня Галичини доби визвольних змагань 1914–1920 рр. У роки Першої світової – хорунжа, командир стрілецької  чети в легіоні Українських січових стрільців.

А) Олена Косач; Б) Олена Степанів; В)Марія Зінковець; Г) Ульяна Забудько.

3. Яку назву має стаття Симона Петлюри ?

А) «Війна і українці» ; Б) « Маніфест»; В) «Нова вільна преса» ; Г)«Діло».

4. Укажіть, де відбулася битва, яку вважають справжнім бойовим хрещенням УСС.

А) Ужоцький перевал; Б) гора Маківка; В) місто Галич; Г) гора Лисоня. 

5. Укажіть, коли було створено легіон Українських січових стрільців.

А) 1913р.;  Б) 1914р.; В) 1915р.; Г ) 1916 р.

6 Установіть хронологічну послідовність подій:

 1 Горлицький прорив ; 2  Галицька Битва;  3  Брусиловський прорив.

А -1,2,3;              Б-  2,3,1       В- 2,1,3;    Г- 3,1,2

ІІ рівень (1 бал)

7. Дайте визначення термінів:

Евакуація  — це ___________________________________________________

8. Про кого із діячів йдеться у даному тексті?

 Його пов’язували зі стрілецтвом найтісніші стосунки. Його сини Петро і Тарас служили в легіоні УСС, а згодом – в УГА. Восени 1915 р. він оселився у Притулку для хворих і виздоровців УСС, заснованому у Львові 1914 р.

9.Хто зображений на малюнку?                                        

                                                  ІІІ рівень (1,5 бала)

10. Установіть відповідність між діячами та подіями, з ними пов’язаними.

1 ) О.Брусилов                А)  Утворення Головної української ради

2) М. Галущинський     Б)  Захопив Південно-Східну  Галичину                                                                                                3) А. Шептицький                  В)  Утворення легіону Українських січових стрільців

4) А. Жук                            Г)  Створення Союзу Визволення України

5) К. Левицький               Д)  Заслання до Суздаля

1-     2-     3-     4-

11. Складіть речення, використавши поняття і терміни: Перша світова війна, Антанта, Четверний союз, анексія, Головна українська рада, Загальна українська рада, Союз визволення України.

IV рівень (3 бала)

12. Як поставилися політичні сили Наддніпрянської  України до СВУ? Чому? Чи

вважаєте ви виправданим таке ставлення? Відповідь обґрунтуйте..

 

 

 

doc
Додано
27 листопада 2018
Переглядів
5739
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку