Урок математики у 6 класі "Додавання раціональних чисел. Властивості додавання раціональних чисел"

Про матеріал

Конспект уроку розроблений до програми математика 6 клас з використанням інтерактивних вправ.

Перегляд файлу

Урок математики у 6 класі

Вчитель: Гемусова Юлія Сергіївна.

Тема: «Додавання раціональних чисел. Властивості додавання раціональних чисел».

Формування компетентностей:

  • математична компетентність: засвоєння правил додавання раціональних чисел; формування вміння застосовувати при розв’язуванні інтерактивних завдань на додавання раціональних чисел, що мають практичний зміст;

ключові компетентності:

  • спілкування державною мовою – грамотно висловлюватися українською мовою, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку; доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію;
  • основні компетентності у природничих науках та технологіях – усвідомлювати важливість математики як універсальної мови науки;
  • уміння вчитися впродовж життя – визначати мету своєї діяльності, аналізувати і застосовувати потрібні знання та способи для досягнення поставленої мети;
  • інформаційно-цифрова компетентність – вміння безпечно користуватися Інтернетом, вміння опановувати нові онлайн-сервіси для здобуття знань.

 

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

Обладнання:

1.Ґаджети учнів, програма Zoom, віртуальна дошка Jamboard.

2. Дидактичні електронні матеріали до уроку:

- інтерактивний робочий аркуш в Liveworksheets;

- інтерактивна симуляція на додавання раціональних чисел на сайті PhET https://phet.colorado.edu/sims/html/number-line-operations/latest/number-line-operations_en.html;

- вікторина на додавання раціональних чисел у інтерактивному сервісі Wordwal https://wordwall.net/resource/52564910.

Підручник:Н. А. Тарасенкова, І.М. Богатирьова, О.П. Бочко, О.М. Коломієць, З.О. Сердюк     Математика: Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К: Видавничий дім «Освіта», 2020.

Хід уроку

І. Організаційний етап

- Добрий день! Настрій гарний? Тоді починаємо урок математики.

До вашої уваги «хмаринка слів». Подивіться уважно і які слова для вас вже знайомі?

(Діти відповідають: «Раціональні числа, модуль числа, протилежні числа, сума, додавання»)

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Отже, тема нашого уроку: «Додавання раціональних чисел. Властивості додавання раціональних чисел». В зошитах записуємо число, класна робота. Сьогодні ми продовжимо опановувати знання з додавання раціональних чисел.

Девізом   нашого   уроку   буде «Граючись — навчаюсь, навчаючись — досліджую». Звичайно, ви сьогодні граєте в інтерактивні вікторини та в інтерактивні завдання.

ІІІ. Застосування набутих знань та умінь.

  1. Інтерактивна вправа «Наведи порядок» сервіса Wordwal (https://wordwall.net/uk/resource/52594024 ). Для відповіді здобувачів освіти вчитель ділиться управлінням власним екраном і мишею через Zoom.

  1. Віртуальна гра«Ми дослідники» на додавання раціональних чиселhttps://phet.colorado.edu/sims/html/number-line-operations/latest/number-line-operations_en.html. Вчитель пояснює, як відбуваються виграші та програші грошей у житті людей. Для перевірки розуміння інтерактивної симуляції,вчитель ділиться управлінням власним екраном і мишею через Zoom і здобувачі освіти пробують коментувати виграші та програші грошей.

 

  1. Інтерактивна вправа «Відповідність» сервісу Wordwal. (https://wordwall.net/resource/52564910).

 Обравши справа шаблон «Відкрийте коробку» (або вибрати 1 варіант із 17 запропонованих шаблонів). Діти відповідають усно за картами.

4. Виконання вправ № 1047 і № 1048 за підручником

Виконайте додавання зручним способом:

  1.     -2+ (-3)+ (-8)+ (-7) =
  2.     -7+(-5)+ 6+ (-8)+ 14=
  3.     13+26+ (-3)+(-16) =
  4.     -119+19,7+ (-91) =
  5.     78,2+(-105)+11,8=
  6.     -71,4+31,8+25,2+(-38,6)=
  7.     25,3+(-45,13)+(-20,3)+(-60,83)=

- Якими властивостями додаванні ми користуємося?

ІІІ. Підсумки уроку. Рефлексія. Оцінювання.

ІV.Домашнє завдання.

Виконати завдання на інтерактивному аркуші онлайнhttps://www.liveworksheets.com/if3345725yy . (Посилання додається до GoogleClassroom). Пояснення:

  1. Вписати відповіді до завдань
  2. Відгадати слово
  3. Натиснути кнопку і вибрати піктограму .
  4. Отримайте оцінку.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
20 лютого
Переглядів
88
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку