Урок математики в 4 класі " Математичне кафе"

Про матеріал

урок математики 4 клас

Перегляд файлу

Математичне кафе в 4 класі

Тема.Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Розв´язування задач.

Мета.  Пояснити спосіб множення багатоцифрового числа на кругле число і виробити відповідні навички; удосконалювати обчислювальні навички учнів. Закріплювати вміння розв´язувати складені задачі на знаходження дробу від числа.Виховувати бережне ставлення до здоров´я.

Обладнання : картки з числами на усну лічбу, схеми до задач, зображення  лікаря- дієтолога, кошик з грибами.

 

Хід уроку:

І. Організація класу до уроку.

ІІ. Контроль, корекція знань учнів. Мотивація навчальної діяльності.

Сьогодні , діти , ми з вами відвідаємо «Математичне кафе».

Програма перебування в «Математичному кафе».

  • Гарячі ватрушки.
  • Салат з числами.
  • М´ясна  задача 
  • Правила харчування    
  • Самостійна робота в рибному пирогу
  • Розваги
  • Кошички з грибами
  • Десерт «Запечені яблука з прикладами»
  • Рекомендації до книги скарг і пропозицій 

 

-Діти, до нас прийшов лікар-дієтолог. Він хоче нам повідомити багато цікавої інформації.

 

  •  Гарячі ватрушки. ( Перевірка д/з . Задача №699)

 

- Про що дізналися в І дії?

- Скільки кілограмів сиру було у пекарні. 24* 3 = 72 ( кг)

- Про що дізналися в ІІ дії?

-  Скільки сиру витратили. 24+36=60 (кг)

-  То скільки сиру залишилося? 72 – 60 = 12 (кг)

Лікар дієтолог.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Салат з числами ( Робота в парах)

На різнокольорових картках  у формі овочів написані числа 43 (з),  300(д), 540(о),4675 (р) 20000(в), 657(о), 45000( я)

Завдання

- Розмістіть числа у порядку зростання. Яке слово ви отримали? (Здоров´я)

-  Виберіть ті з них, що є парними. Які є круглими.

- Знайдіть суму І і останнього чисел.

- Поділіть всі числа на 10.                                                                                                                                                                      

-  Помножте на 10.                                                                Швидко числа розмістили і

 салат смачненький з´їли.

 

Діти, які овочі  нагадують  вам форми цих  геометричних фігур? ( Огірки, буряки, яблука, апельсини, груші)

 Можна вважати , що ми поласували смачним овочево-фруктовим  салатом. 

Лікар дієтолог.

 

 

 

 

 

 

  •  М´ясна  задача  ( – усно)    

 

     Порція тушкованого мяса в  нашому кафе складається із двох шматочків по 30 грам та 1 шматочка – 20 грам. Чи задовольнить вона денну потребу дитини в мясі?  

 

   Лікар дієтолог.

 

 

 

 

 

 

 ІІІ. Опрацювання нового матеріалу

  • Правила харчування     Оголошення теми і мети уроку.

Так як перебуваючи у будь-якому кафе, ми повинні дотримуватись правил харчування. Так і на уроках математики, ми повинні знати певні правила, які дозволять нам легко і правильно розв´язувати приклади і задачі. І сьогодні ми будемо вчитися з вами усно множити круглі трицифрові числа та двоцифрові числа на розрядні числа, а також будемо далі розв´язувати задачі на знаходження дробів.

 

Пояснення нового матеріалу

Пояснення нового матеріалу діти виконують самостійно( за № 702)

23*400=

3200*30=

Первинне закріплення

- №703 –( І стовпчик . Двоє учнів працюють біля дошки . Розв´язують по 1 прикладу.)

IV. Закріплення знань, умінь, навичок.

 

  • Рибний пиріг з самостійною роботою

 

-  ( С.р. № 703  І варіант- І рядок              

                                                  ІІ варіант – ІІ рядок                   Всім я хочу показати як умію рахувати.

Перевірка с/р  (  2 учнів з кожного варіанту кажуть відповіді. Оцінюю їх)

   Лікар дієтолог.

 

 

 

 

 

 

 

  • Розваги ( ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА)

Методом орігамі  виготовляємо стаканчика.

Діти, а що б ви бажали налити в цей стакан і чому?

- Молоко, бо воно зміцнює зуби і кістки, покращує зір і знімає втому.

-Узвар, тому що він стимулює травлення,виводить з організму шкідливі речовини.

- Березовий сік,бо він вбиває бактерії і мікроби. Посилює імунітет.

- Мед – підвищує працездатність, знижує нервові збудження.

ІV. Закріплення та осмислення знань.

  • Кошички з грибами ( Групова робота над задачами)

( Дітям подається кошик з грибами, до яких прикріплені задачі. В групі вони її розвязують і пояснюють розвязання біля дошки.)

Гриб 1 . Задача №704.

Було – 720 кг рису

Продали – І дня – ?,  2/9      ? кг   

                     ІІ дня - ?, 3/5

Розв´язання :   1) 720:9*2=160 (кг)

                          2) 720:5*3= 432 (кг)

                          3) 160+ 432= 592 (кг)

 

Гриб 2. Задача№ 705

              Потрібно пройти – 180 км

Пройщов – І дня ?, 1/6                                        ?   

                      ІІ дня , ? 4/5

Розв´язання : 1) 180:6*1=30(км)

                     2) 30:5*4=24 (км)

                         3) 30+24=54 (км)

Гриб 3. Задача707

Зібрала – 4 ящ. по? кг          60 кг

                  2 ящ.по?кг

                Розв´язання:  1) 4+2=6(ящ.)

                                        2) 60:6=10(кг)

   Лікар дієтолог.

 

 

 

  • Десерт «Запечені яблука з прикладами» ( Диференційоване домашнє завдання.

І група - № 708 приклади

ІІ группа № 708, 709

Рекомендації до задачі: взнаєте скільки сторінок прочитала дівчинка за Ідень, а потім ¾ від знайденого результату)

 

 

 

 

 

 

Лікар дієтолог.

 

 

 

 

 

 

  • Рекомендації до книги скарг і пропозицій  ( Підсумок уроку)

 

Ми повинні слідкувати за тим, що ми їмо, оскільки від цього залежить наше здоров´я. А здоров´я – це скарб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ми 590.JPGми 590.JPGми 592 - копия.JPGми 592 - копия.JPG

 

  

ми 592.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Тема. Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел

на розрядні числа.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Остапенко Людмила Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Литвин Антоніна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Сосова Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Ганніч Алла Євгеніївна
    дуже цікавий матеріал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Токар Наталія Павлівна
    Цікава ідея. Спробую провести у такій формі із своїми учнями.
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
26 грудня 2017
Переглядів
8613
Оцінка розробки
4.8 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку