Урок на тему "Mi día de trabajo"

Про матеріал

Урок націлений на узагальнення теми "Мій робочий день" (мікс лексичних та граматичниї вправ та вправи на розвиток навичок аудіюввання).

Цілі:

Освітні:

Розвиток навчально-організаційних і спеціальних вмінь та навичок

Розвиток творчих здібностей учнів

Практичні:

Удосконалення навичок вимови шляхом роботи зі скоромовками

Формування навичок аудіювання (вилучення інформації з прослуханого тексту)

Удосконалення граматичних навичок (відмінювання неправильних дієслів)

Удосконалення лексичних навичок (використання у мові ЛО з теми «Розпорядок дня» та «Мій робочий день»)

Розвиваючі:

Формування пізнавальної активності учнів

Використання методів активного розвиваючого навчання

Розвиток уяви

Розвиток навичок роботи в групі

Виховні:

Формування позитивного режиму роботи в парах та групах

Підвищення мотивації до вивчення іноземної мови

Очікуваний результат: На кінець уроку учні вмітимуть складати звязне усне та письмове висловлювання за поданою темою.

Обладнання: презентація PowerPoint; роздатковий матеріал, аудіозапис, плакат для виконання колективного проекту

Перегляд файлу

Херсонська спеціалізована І – ІІІ ступенів школа № 54 з поглибленим

вивченням іспанської та інших іноземних мов

Херсонської міської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Матеріали до фестивалю педагогічної майстерності з теми

«Формування культури усного та писемного мовлення

на різних етапах вивчення іноземних мов як важливий фактор готовності учнів до взаємодії із соціумом

в умовах європейської інтеграції»

 

 

Урок іспанської мови в 6-А класі з теми:

«Мій робочий день»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                        Вчитель іспанської мови,

                                                              Спеціаліст

                                                                                    Михайленко В.С.

 

 

 

 

2017/2018 навчальний рік


Тема: Мій робочий день (Mi día de trabajo)

Цілі:

Освітні:       

  • Розвиток навчально-організаційних і спеціальних вмінь та навичок
  • Розвиток творчих здібностей учнів

Практичні: 

  • Удосконалення навичок вимови шляхом роботи зі скоромовками
  • Формування навичок аудіювання (вилучення інформації з прослуханого тексту)
  • Удосконалення граматичних навичок (відмінювання неправильних дієслів)
  • Удосконалення лексичних навичок (використання у мові ЛО з теми «Розпорядок дня» та «Мій робочий день»)

Розвиваючі:  

  • Формування пізнавальної активності учнів
  • Використання методів активного розвиваючого навчання
  • Розвиток уяви
  • Розвиток навичок роботи в групі

Виховні:       

  • Формування позитивного режиму роботи в парах та групах
  • Підвищення мотивації до вивчення іноземної мови

 

Очікуваний результат: На кінець уроку учні вмітимуть складати звязне усне та письмове висловлювання за поданою темою.

 

Обладнання: презентація PowerPoint; роздатковий матеріал, аудіозапис, плакат для виконання колективного проекту

 

Схематичний план уроку

І

Початок уроку

хв

1

Організаційний момент

2

2

Мовленнєва розминка

3

ІІ

Основна частина уроку

 

3

Перевірка домашнього завдання

6

4

Лексико-граматична розминка

8

5

Груповий проект

8

6

Формування навичок аудіювання

8

7

Удосконалення граматичних навичок

5

ІІІ

Заключна частина уроку

 

8

Повідомлення домашнього завдання

2

9

Підбиття підсумків

3

Хід уроку

 

Етап. Мета. Прийом.

Зміст

Етап 1. Організація класу.

Мета: оголошення теми, цілей уроку.

Прийом: вступне слово вчителя.

 

 

M.: ¡Buenos dias!

Al.: ¡Buenos dias, maestro!

M.:  ¡Sentaos! ¿ Quién falta hoy?

Al.:..........

М.:Hoy día vamos a seguir trabajando con el léxico de nuestro tema “Mi día de trabajo”, escuchar la historia de Roberto, vamos a jugar un poco y además tengo una sorpresa para vosotros – vamos a hacer juntos un proyecto grande.

Етап 2. Мовленнєва розминка. 

Мета:

Прийом:

Розвивати навички вимови звуків [s] і [θ]. 

 

Прийом: хоровое повторення.

 

 

M.: Vamos a hacer gimnasia para nuestras lenguas. Repasamos nuestro trabalengua. Primero lo pronuncio yo, después lo pronunciamos a corо. Prestamos atención a los sonidos [s] y [θ].

 

El cielo de octubre suele ser azul.

Етап 3. Перевірка домашнього завдання

Мета: перевірити правильність виконання домашнього завдання.

 

 

 

 

M.: Ahora vamos a ver vuestra tarea de casa.

Етап 4. Лексико-граматична розминка

Мета: удосконалення граматичних та лексичних навичок

Прийом: виконання лексико-граматичних вправ

 

 

 

M.: Vamos a hacer gimnasia para nuestras cabezas y conjugar los verbos.

- Игра с мячом ¡A conjugar! (відмінювання неправильних дієслів)

Despertarse temprano

Poner la mesa

Salir de casa

 

Етап 5. Груповий проект

Мета: вчити учнів розуміти основний зміст тексту, повторити використання раніше вивчених ЛО

Прийом: робота з дидактичним матеріалом

 

M.: Hoy tengo una sorpresa para vosotros. Juntos vamos a hacer un proyecto grande. El proyecto se llama “Mi día de trabajo”. A cada uno de vosotros yo doy una tarjeta – es una parte del texto grande. Pero en el texto faltan palabras y terminaciones. Os doy 2 minutos para  escribir esas palabras.

 

Alumnos: учні самостійно виконують роботу (заповнюють пропуски у картках). По черзі читають уривки відновленого тексту з карток. Всією групою відновлюють порядок, у якому повинні бути розташовані картки и приклеюють їх на полотно проекту.

 

Етап 6. Формування навиків аудіювання

Мета: вчити учнів сприймати усне мовлення

Прийом: активне слухання, виконання завдання

 

М.: Vamos a escucha la historia de Roberto. El chico cuenta que hace durante el día. En las tarjetas tenéis unas frases en la primera columna y las columnas «por la mañana», «por la tarde» y «por la noche». Vosotros tenéis que marcar CUANDO Roberto hace algunas cosas. Vais a escuchar la audición 2 veces.

Primero vamos a leer las frases de la primera columna para ver si todo está claro.

Етап 7. Удосконалення граматичних навичок

Мета: удосконалення граматичних навичок

Прийом: виконання практичних вправ

M.: Vamos a repasar, cuando nosotros usamos el verbo ESTAR.

А:  учні читають у ролях маленькі діалоги. Відповідають, що дієслово ESTAR використовується, коли говорять про стан людини і її місцезнаходження.

 

М.: En la pantalla hay unas frases. Vuestra tarea es llenar las frases con la forma necesaria del verbo. Todos escuchan atentamente a sus compañeros de clase y corrigen las faltas.

P: Ahora cada uno tiene su propio trabajo. Os doy las tarjetas con la tarea y tenéis tres minutos para cumplirla.

Етап 8. Повіомлення домашнього завдання

Р. 36 ej. 9

Етап 9. Підбиття підсумків

Muchísimas gracias por el trabajo, chicos. La clase que viene vamos a seguir trabajando. Y ahora – a descansar.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТКИ

ANEXO 1

 

Proyecto “Mi día de trabajo”

De ______________ a sábado yo estudi___, por eso me despierto temprano. Cada mañana yo _____________ gimnasia y después voy al cuarto de ____________. En el baño yo _____ lavo con _____________ fría, me  li_________o los dientes, tom____ la d__________a y me seco ______ la toalla limpia.

Después del baño regres____ a mi habi__________n, me ________________ con el peine, me p______go el uniforme y voy a la cocina.

En la co_________a yo pongo la m________ y mi mamá pre___________ el desayuno. Después llega mi papá y nosotros d__________________s juntos.

Yo des______________ bocadillos con _______ón y qu________ y tom____ té con azúcar y con ____________.Después del desayuno me despid___ de mis padres, s____________o de casa y __________ al colegio.

Por la __________________ yo estudi____ y mis padres tr___________jan. En el colegio yo ap________do español y ruso, _________ libros, canto ________________ infantiles, contesto a las _____________________ de las maestras.

Durante los recreos mis compañeros de _____________ y yo corr__________, salt__________, mira__________ por la ve________________, j___gamos, descans____________ y come______.  

Después de las clases mis amigos y yo p______________os en el patio del ________________. Me gust____ mucho saltar a la ________________ . Después nosotros juntos regres_________ a casa del colegio.

Por la n__________e mis padres regres_____ del trabajo. Nosotros juntos prepar__________ la cena, pon_________ la mesa, comemos y habl________. Después de la cena mis padres descans___________ y mir_______ la tele, y mi hermana y yo leem_______  cuentos de animales. Después todos vamos a la cama.

 

Transcripción de la audición

 

¡Hola! Me llamo Roberto. Studio en el colegio y me gusta mucho estudiar. Yo studio de lunes a sábado. Llego a la escuela por la mañana y salgo sólo por la tarde. Después de las clases paseo con mis amigos en el patio del colegio. Nosotros corremos, saltamos, en invierno jugamos a las bolas de nieve y en verano saltamos a la comba. Después juntos regresamos a casa.  En casa mi abuela prepara la comida y yo pongo la mesa. Después de comer yo miro las películas animadas y hago los deberes. Por la noche mis padres regresan del trabajo y nosotros cenamos juntos. Luego yo leo  un poco y me acuesto temprano.

 

Ejercicio de repaso del verbo ESTAR.

  1. Yo ____________________ en casa y hago los deberes.
  2. Mi mamá __________________ en la oficina, ella trabaja mucho.
  3. -¿Dónde ________________ (tú) ahora?¿Qué haces?

- Yo ________________ en el colegio y estudio, aprendo muchas cosas interesantes.

  1. Nosotros _________________________ en el parque, paseamos y jugamos.
  2. ¿Por qué vosotros no _________________________ en la clase? Ya no es recreo.

ANEXO 3 – Fichas fotocopiables

 

NOMBRE______________________________________

 

  1.         Hoy Pepe no ________________ en el colegio, él ______________ enfermo.
  2.         ¡Buenos días, don Manuel! ¿Cómo __________________ usted?
  3.    - ¡Hola, amigo! ¿Cómo ______________?
    •         _______________ bien, gracias, ¿y tú?
    •         Yo también _____________ bien, y ¿cómo ____________ tus padres y tu hermana?
    •         Mi hermana _______________ mal, ella _______________ enferma, ahora _______________ en casa. Pero mis padres ________________ bien. Mi papá _______________ en la oficina y mi mamá ______________ en casa con mi hermana.
  4.         Mis amigos  ______________ en clase de matemáticas, ellos cuentan y escriben.
  5.         Mi mamá y yo _____________________ en el circo y miramos el espectáculo. ¡Qué divertido!

 

 

 

Por la mañana

Por la tarde

Por la noche

Roberto sale del colegio

 

 

 

Roberto pone la mesa

 

 

 

El chico mira las películas animadas

 

 

 

Los padres de Roberto regresan del trabajo

 

 

 

Roberto llega al colegio

 

 

 

Roberto se acuesta temprano

 

 

 

Roberto y sus amigos regresan a casa

 

 

 

La abuela prepara la comida

 

 

 

El chico pasea con sus amigos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Передерій Алла
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Іспанська мова (2-й рік навчання) 6 клас (Редько В.Г., Береславська В.І.)
Додано
15 квітня 2018
Переглядів
2300
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку