Урок по темі "STUNDENPLAN", 5 клас

Про матеріал
Урок для 5 класу, німецька мова як друга іноземна. До підручника і робочого зошита «Hallo, Freunde!» 5(1), Світлана Сотникова, Тетяна Білоусова.
Перегляд файлу

Thema: STUNDENPLAN

Ziel: ознайомити учнів з новими лексичними одиницями (назвами днів тижня) та активізувати їх в усному мовленні та на письмі.

Повторити кількісні числівники 1-12 та назви шкільних предметів.

Вчити розповідати про розклад уроків кожного дня, ввести та тренувати вживання порядкових чіслівників.

Пояснити вживання прийменника an з назвами днів тижня.

Розвивати уміння та навички монологічного мовлення, аудіювання та письма.

Виховувати та прищеплювати  учням зацікавленність у вивченні німецької мови.

Lexik: der Stundenplan, der Wochentag, der Montag, der Dienstag, der Mittwoch, der Donnerstag, der Freitag, der Samstag, der Sonntag; erste, zweite, dritte, vierte, fünfte, sechste, siebente.

Grammatik: порядкові числівники 1-12, вживання прийменника an з назвами днів тижня.

Lehr-und Hilfsmittel: портативна колонка, флеш-накопичувач, таблиці, підручник «Hallo, Freunde!»5(1) Світлана Сотникова, Тетяна Білоусова, 2013р., робочий зошит до підручника «Hallo, Freunde!» 5(1) Світлана Сотникова, Тетяна Білоусова, 2013р., кольоровий папір, фломастери.

STUNDENVERLAUF

І.  Einstiegsphase

1. Mundgymnastik

Guten Tag, Kinder! Heute sprechen wir über die Wochentage und den Stundenplan. Wie viel Tage hat die Woche? Und wie viel Stunden habt ihr heute? Wiederholen wir die Numeralen von 1 bis 12! Wer kann zählen?

2. Wiederholung

Ergänzt Zahlen an der Tafel!

(На дошці записані числівники 1-12 з пропусками. Один учень заповнює на дошці, інші допомагають йому).

Eins, zwei, …, vier,

…, sechs, …,

acht, …, zehn, …, zwölf.

ІІ. Grundteil.

1. Wortschstzarbeit

1) Jetzt sprechen wir über die Wochentage. Was ist «Wochentag»? Das ist die Woche+der Tag. Die Woche hat 7 Tage. Wie heißen diese Tage?

Hört zu und sprecht dreimal nach!

( Робота з флеш-картками. Учитель показує слово, учні повторюють за ним тричі).

Der Stundenplan, der Wochentag, der Montag, der Dienstag, der Freitag, der Samstag, der Sonntag.

(Вчитель акцентує увагу учнів, що всі назви днів тижня в німецькій мові чоловічого роду – вживаються з артиклем der).

2) LB: Üb.1 S.68 – Hört ein Gedicht zu und sprecht nach.

( Учні слухають вірш «Welcher Wochentag ist heute?» та повторюють за диктором).

Nennt bitte  Wochentage.

3) Wer möchte an die Tafel gehen? Stell bitte die Wochentage in der richtigen Reihenfolge.

(Робота з флеш-картками. Вчитель перемішує назви днів тижня. Учень повинен розташувати їх по порядку і назвати).

4) AB(робочий зошит): Üb.1 S.55 – Korriegiert die Wörter und schreibt sie richtig auf.

(Вправа записана на дошці. Один учень виходить до дошки і виправляє помилки в назвах днів тижня. Інші виконують самостійно в зошитах. Перевіряємо всі разом.)

5) AB: Üb.3 S.55 – Schreibt, wie der vorangehende Tag heißt. Macht bitte diese Übung zu zweit

( Учні виконують вправу в парах, записуючі в зошиті, як називається попередній день тижня. Потім називають по черзі.)

2. Grammatik

 

Die Ordnungszahlwörter

          Montag                             1. erste

         Dienstag                            2. zweite

         Mittwoch                          3. dritte

der  Donnerstag    ist der        4. vierte         Wochentag.  

        Freitag                               5. fünfte

       Samstag                             6. sechste

       Sonntag                             7. siebente

 

1)Lest und sagt!

(На дошці висить таблиця, учні читають і самостійно роблять висновки щодо утворення порядкових числівників. Вчитель допомагає).

Montag ist der erste Wochentag. Nennt weiter! Wer kann? Was ist Dienstag?

2)AB: Üb.2 S.55 – Schreibt die Zahlen in Wörtern. Antwortet dann auf die Fragen.

(Учні виконують вправу в зошиті. По черзі читають вголос і одночасно записують в зошит, замінюючи цифри порядковими чіслівниками.)

3)Wie viel Stunden habt ihr am Montag? …am Dienstag?...usw. Sagt!

Am Montag haben wir… Stunden.

(На дошці записан мовний зразок. Учні по черзі називають скільки вони мають уроків щодня.Вчитель пояснює вживання прийменника an з назвами днів тижня.)

3. Turnpause

Jetzt machen wir eine Turnpause. Steht bitte auf! Sprecht nach und macht zusammen mit mir!

1, 2, 3, 4, - alle, alle turnen wir.

Mit den Händen – klapp, klapp, klapp.

Mit den Füßen – trapp, trapp, trapp.

Mit dem Finger – nick, nick, nick.

Mit dem Köpfchen – stick  stick, stick.

Einmal hin, einmal her,

Rundherum ist nicht zu schwer.

(Учні повторюють слова і рухи за вчителем.)

4. Sprechen

1)Magic Box – Nennt die Wörter richtig!

Und jetzt spielen wir. Ich habe einen Zauberkasten. Nehmt bitte einen Zettel mit dem Wort und nennt es richtig. Was ist das?

( Вчитель тримає в руках «чарівну скриньку». Там знаходяться листочки зі словами. В словах допущені помилки. Учні по черзі тягнуть по одному листочку , читають і називають слова правильно. Роблять висновок, що це назви уроків).

5. Hören

1)AB: Üb.4 S.55 – Hört zu und unterstreicht.

Monika erzählt über ihren Stundenplan für Mittwoch. Lest bitte die Wörter. Hört eine Erzählung zu und unterstreicht  Schulfächer, die ihr hört. Nennt diese Schulfächer.

(Учні слухають аудіозапис, підкреслюють назви предметів в зошитах, які вони чують. Потім по одному називають їх.)

6. Sprechen

1). Welche Stunde ist heute die erste? …die zweite…usw.

Die erste Stunde ist…

( На дошці мовний зразок. Учні за ним розказують про свій розклад уроків на сьогодні.)

2). Gruppenarbeit.

Розрахуйтесь будь ласка на перший, другий, третій (на німецькій і об'єднайтесь в групи.

(Учні розраховуються, об'єднуються в групи. Кожна група отримує кольоровий аркуш папіру з назвою дня тижня, фломастери.)

Напишіть на аркуші свій розклад уроків на цей день тижня німецькою мовою. Потім оберіть одного учня, який біля дошки розкаже про ваш розклад уроків.

(Учні в групах пишуть розклад уроків, один доповідач від кожної групи йде до дошки, чіпляє аркуш на дошку і розповідає за мовним зразком про свій розклад уроків.)

STUNDENPLAN

Am Montag ist die erste Stunde…

Am Dienstag….

ІІІ. Schlussteil

  1. Hausaufgabe

Lernt neue Wörter! Schreibt euren Stundenplan.

(Вивчити нові слова. Скласти і записати свій розклад уроків на тиждень.)

  1. Zusammenfassung

( Підведення підсумків уроку. Оцінювання.)

Was habt ihr heute gelernt?

Wie heißen die Wochentage?

Wie heißt der erste/zweite… Wochentag?

Welche Stunde habt ihr heute/ am Montag/…?

Ihr habt heute gut gearbeitet.

 

 

 

docx
Додано
29 січня 2020
Переглядів
1174
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку