Урок "Подорож у країну права"

Про матеріал
Комбінований урок з англійської мови та правознавства,цікаві завдання.Діти згадають конституцію України а також будуть відомими детективами.
Перегляд файлу

«Подорож у країну права!».

Сьогодні учасникам команд доведеться подолати нелегкий і насичений різними перешкодами шлях до перемоги. На вашій марафонській дистанції ви зустрінетесь з бар’єрами різного ступеня складності. Для подолання цих бар’єрів вам знадобиться не тільки знання з правознавства, а й ваше вміння злагоджено діяти в команді, швидкість, наполегливість і кмітливість. Але перш, ніж вийти на лінію «старт» і розпочати забіг, давайте познайомимось із членами суддівської колегії, які будуть стежити за усіма вашими кроками і справедливо визначать переможця. Сьогодні буде незвичайна гра з використанням англомовних завдань з теми «Кримінал»

«Представлення команд»

 Капітани оголошують склад команд, назви команд.

1. «Демократи»

2. «Знавці»

3. «Правозахисники»

4. «Юні правознавці»

5. «Рада старійшин»

   

Отож, план та умови гри:

  1. І ТУР – «Правові гони»  («Україна – демократична і правова держава»)
  2. ІІ ТУР –   «Інтелектуальний штурм»
  3. ІІІ тур – «Захищаємо права казкових героїв»
  4. ІV ТУР – Фінал.

 

І тур.

«Правові гони»

«Україна – демократична і правова держава»

Наш перший конкурс буде проходити за принципом: короткі чіткі запитання – короткі чіткі відповіді, на обміркування яких ви матимете 30 секунд. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал. Якщо команда не дає правильну відповідь на поставлене запитання, то цей шанс передається команді суперників.   Підняття руки капітаном команди ставить до відома ведучого про готовність команди відповідати.

 

  1. Документ, що посвідчує особу (паспорт).
  2. Спосіб прийняття законів або важливих рішень шляхом голосування населення (референдум).
  3. Влада народу (демократія).
  4. До скількох років особа вважається дитиною (до 18 років)
  5. Статус міста Києва в Україні (столиця).
  6. Грошова одиниця в Україні (гривня).
  7. Кількість депутатів в складі ВРУ (450 чоловік).
  8. Вищий орган законодавчої влади (парламент).
  9. Автор першої Конституції України (Пилип Орлик).
  10. Коли була прийнята Конституція України (28 червня 1996 рік).
  11. Перший Президент України, обраний всенародно (Леонід Макарович Кравчук).
  12. Термін на який обирається народний депутат (5 років).
  13. Дата прийняття Акту проголошення незалежності України (24 серпня 1991 рік).
  14. Зі скількох років громадянин України може бути обраним народним депутатом України (з 21 року).
  15. За КУ державними символами України є...( прапор, герб, гімн).
  16. Перший збірник законів на Русі («Руська Правда» Ярослава Мудрого).
  17. Яку назву має парламент в Україні (Верховна Рада України)
  18. Президент України обирається  ... (Всенародним голосуванням).
  19. Назвіть автора слів та композитора Державного Гімну України (слова Чубинського, музика Вербицького).
  20. Президентом може бути обраний громадянин, вік якого не менше...(35 років).

 

2.Teacher: What is the title of the module we are dealing with?  -  Yes, you are right, it’s “Law and Order”.

Teacher: What do the words ‘Law and Order’ mean?  Let’s read the definition of the words given in the Longman Dictionary of Contemporary English.

The pupils read the definitions of the words on the screen.

  1. law (n) – the system of rules that people must obey;
  2. order (n) – a situation in which rules are obeyed and authority is respected;

Teacher: Have you ever read detective stories?

Have you ever seen detective films?

Have you ever watched TV programmes connected with law, order, crimes and detective scenes? (Students answer the questions)

  1. Pair Work. Match the Key Words (1-9) with their meanings (a – i).
  1. Thief
  2. footprint
  3. witness
  4. fingerprint
  5. alibi
  6. investigation
  7. suspect
  8. theft
  9.  clue

 

  1. something that proves that someone was not where a crime had happened and so could not have done it;
  2. a mark made by the lines at the end of a person’s finger, which is used by the police to find out who has committed a crime;
  3. a mark made by a foot or shoe;
  4. an official attempt to find out the truth about the causes of something such as a crime, accident etc.
  5. someone who sees a crime or an accident and can describe what happened;
  6. an object or piece of information that helps someone solve a crime or mystery;
  7. the crime of stealing;
  8. someone who steals things from another person or place;
  9. someone who is thought to be guilty of a crime;

Match the Key Words (1-10) with their meanings (a – j).

  1. court
  2. sentence
  3. a fine
  4. a death sentence
  5. life sentence
  6. shoplifting
  7. punishment
  8. lawyer
  9. detective
  10. evidence

 

  1. facts that are given in a court to prove that someone is guilty or not guilty;
  2. a police officer whose job is to discover information about crimes and catch criminals;
  3. someone whose job is to advise people about laws, or represents people in court;
  4. something that is done in order to punish someone;
  5. the crime of stealing things from shops;
  6. a judge gives to someone who is guilty of a crime;
  7. the official punishment of death;
  8. the punishment of being in prison for the rest of your life;
  9. money that you have to pay as a punishment;
  10. the place where the judge examines the evidence and decides if someone is or isn’t guilty;

 

 

 

ІІ ТУР – «Інтелектуальний штурм».

Команди отримують картки з надписами (види юридичної відповідальності) і повинні визначитись після оголошення ситуації, яку картку треба підняти. Кожна правильна відповідь – 2 бали; 30 сек.

 

  1.   Керування автомобілем у нетверезому стані ( Адміністративна).
  1.   Невчасна поставка  квітів у магазин (Цивільно-правова).
  1.   Несплата за аренду приміщення (Адміністративна).
  1.   Запізнення на роботу на 2 години з початку роботи (Дисциплінарна).
  1.   Пошкодження бібліотечної книги (Матеріальна).
  1.   Крадіжка автомобіля (Кримінальна).
  1.   Продаж наркотичних засобів (Кримінальна).
  1.   Проїзд  у транспорті без квитка (Адміністративна).
  1.   Порушення дисципліни на перерві (Дисциплінарна).
  1. Пошкодження шкільного майна (Матеріальна).

 

  1. Listening

Listen to the descriptions of the four detectives (a-d) in the photos. Match them with the sentences (1-8). 

                  

1         was a brilliant private investigator by the 1910s.

2          started the career of detective stories.

3          is careful about his lifestyle.

4          is smart and clever.

5         resembled Belgian refugees.

6         used the latest technology – the dictograph.

7         doesn’t pay attention to her manners and her clothes.

8         helps to investigate her father’s cases.

Famous detectives

Jessica Fletcher is the old lady we all want to turn into. In her young years she used to be a high school teacher. After she retired she began to write murder stories. She has plenty of money to travel around the country, fame due to her writing career, professional contacts in every police department around the world. She lives in a town in which all her annoying neighbours get murdered.

Fletcher is one of the most excellent and popular detectives. She doesn’t waste her time with meaningless cases because Jessica investigates very carefully. She is very observant and got an analytical mind. She doesn’t burden herself with eccentricities of dress or manner. She just gets her job seriously done.  

 

 “Veronica Mars” is a youth detective drama telling about a girl-teenager who helps her father, a private detective, in his investigations after school.

The main character, who is smart, tough and unnaturally proud, Veronica Mars is the teenager we all wanted to be. But she isn’t just the perfect teenager for the audience. Mars has unpredictable skills of maintaining flaws. She always goes for the wrong guy. As for her particular strengths, Veronica Mars is really delightful in her cleverness, and she can use it to set traps for the people she goes up against. The action takes place in an imaginative California town Neptun. I think this is an interesting and creative drama.

 

Raymond C. Schindler’s early life was neither thrilling nor indicative as a famous detective. He was born in the tiny northern New York town of Mexico, and used to go to high school before becoming an insurance agent, a typewriter salesman, and a gold miner in California. At the age of 25 he began working for the San Francisco Police Department. Soon Raymond Schindler became the head of the New York Schindler National Detective and was well-known all over the country as a brilliant private investigator.

Much of Schindler’s success was based on using the latest technologies, one of which included the dictograph. However, there was one case that Schindler could not solve. In 1943, Sir Harry Oakes, a wealthy man from Maine who had made his money in Canada as a gold prospector and mine operator, was murdered. Unfortunately, Oakes’s murder remains unsolved.

Schindler’s inability to solve Sir Harry Oakes’s murder did not diminish his reputation, and in 1952, the Goodyear Playhouse produced the television movie Raymond Schindler, Case One, which starred a young Rod Steiger.

 

Hercule Poirot, a fictional Belgian detective featured in a series of novels by Agatha Christie.

Short, somewhat vain, with brilliantined hair and a waxed moustache, the ageing bachelor Poirot enjoys his creature comforts. He is good at investigations and tries to solve crimes being notably careful about his personal habits and his professional methods. He appears in Christie’s first novel, The Mysterious Affair at Styles (1920), and in dozens of other books, including some of Christie’s best-loved works, such as Murder on the Orient Express and Death on the Nile. Poirot’s final appearance and death occur in the novel Curtain in 1975. Agatha Christie based Poirot’s features of character on her observation of World War I Belgian refugees.

 

 ІІІ ТУР – «Захищаємо права казкових героїв»

Відеоролики мультфільмів (команди переглядають по черзі відеоролики і готують коментарі): для обговорення кожного з них відводиться 2 хв, 5 балів за кожну правильну відповідь.

1. Українська народна казка «Кривенька качечка»

 (Дід з бабою порушили право дівчини на особисте життя. Ст. 16 Конвенції ООН про права дитини)

2. «Зайчикова хатка» 

(Лисиця порушила право зайчика на недоторканість житла. Ст.16 Конвенції ООН про права дитини)

 3. Народна казка «Вовк і семеро козенят»

 (Вовк порушив право на життя. Ст. 6 Конвенції ООН про права дитини)

  1. The task: Have a look at the pictures, remember the word and give the definition.

 

Картинки по запросу pictures thiefКартинки по запросу pictures fingerprint 

 

 

a)                                                   b)                                          c)

Картинки по запросу ransom picturesКартинки по запросу kidnapping picturesПохожее изображение                                     

Картинки по запросу judge pictures 

                                                                                          

 

 

 

 

d)                                  e)                                   f)                                    g)

 

  1. thief    b) fingerprints   c) footprints   d) criminal   e) lawyer

f) kidnapping    g) ransom note  

 

ІV Тур

ФІНАЛ

І ЗАВДАННЯ. Увага «Чорний ящик!» (10 балів, 3 хвилини)

Існування демократії неможливе без свободи слова, права та отримання інформації (ст. 34 КУ).

Питання: В чорному ящику знаходиться те, що в перекладі з італійської  - «сорока», «сороченятко» і має безпосереднє відношення до названих прав і свобод. Що в чорному ящику ?

Підказка: Вам буде легше відповісти на це питання, якщо згадаєте, символом чого вважається сорока.

Відповідь: Сорока – символ лісової поширювачки новин. Недарма кажуть «сорока на хвості принесла» про щойно почуту новину. Емблему цього птаха мали перші газети (газета).

 

ІІ ЗАВДАННЯ.

Підведення підсумків. Оголошення переможців.   

Шановні учасники! Юні правознавці!

Сьогодні ви показали гарні знання в правознавстві. Можливо ця гра допоможе комусь із вас зробити вибір життєвого шляху. І в сьогоднішній грі, можливо ви бачили тих, хто через декілька років стане на сторожі закону: майбутніх юристів, прокурорів, суддів. А всім нам сьогоднішня зустріч допоможе стати законослухняними громадянами.

Поповнюйте свою скарбничку знань, тому що навчання – це прихований скарб, це світ знань про людей та їх оточення. Вчіться, щоб знати, діяти і жити.

Ми впевнені, що зерна науки дадуть добрі сходи і зростуть у ваших думках урожаєм мудрості та натхнення.

  1.  Ростіть здоровими, досягайте високих результатів у навчанні та завжди будьте активними у громадському житті! Успіхів Вам у вивчені правознавства.
  2.  The final of the lesson. Evaluation of Students’ activities at the lesson.

The teacher: What have we done at the lesson?

Students’ answers:

  • We have practised using Key Words “Law and Order”.
  • We’ve listened to the tape and have tried to identify the detective due to the description.
  • We’ve discussed what qualities a detective needs in his work.
  • We have worked in pairs and groups to work out the meanings of the words.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 лютого 2020
Переглядів
644
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку