Урок польської мови для 5 класу "Алфавіт. Читання та писання літер r,b,p"

Про матеріал
Конспект уроку для 5 класу за підручником Біленька-Свистович (навчання з 5 класу).
Перегляд файлу

Урок польської мови №5 (5 клас)

 

Тема: Алфавіт. Читання та написання літер r, p, b.

 

Мета уроку:

Розвиток предметних компетентностей: сформувати в учнів розуміння правильності вимови та написання літер r, p, b; домогтися засвоєння правил їх читання, вчити виконувати фонетичні вправи, що передбачають їх вимову.

Розвиток ключових компетентностей:

  • спілкування іноземною мовою (аргументовано доводити правильність тверджень);
  • мовна компетентність (оперувати словесною інформацією);
  • інформаційно-комунікативна компетентність (діяти за алгоритмом при побудові діалогів);
  • компетентності у гуманітарних науках (використовувати набуті знання для кращого пізнання культури і традицій сусідньої країни).

Реалізація наскрізних змістових ліній:

  • громадянська відповідальність (толерантне ставлення до представників інших рас і національностей незалежно від рівня освіченості).

Очікувані результати: учні повинні знати, які правильно вимовляти та писати вказані літери, знати правила їх читання, вміти застосовувати його під час виконання фонетичних вправ.

Обладнання: підручник, роздавальний матеріал.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Хід уроку

  1.                  Організаційний етап
  • Перевірка наявності виконаного домашнього завдання, визначення труднощів.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Усні вправи.
  • Словниковий диктант: krab, bar, pub, rok, grab, rak, buda, rep, buk, para.

IV. Формулювання мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

  • Оголошення теми уроку.
  • Формулювання разом із учнями мети й завдань уроку.
  • Мотивація навчальної діяльності.

Які з літер r, p, b схожі за вимовою на українську мову? Які схожі за написанням, але передають інший звук? Які літери з цих нагадують англійську мову? Чи часто ми чуємо ці літери у словах? Відповіді на ці запитання ми й спробуємо отримати на сьогоднішньому уроці.

  • Фронтальне опитування
  1. Назвіть місто, яке є столицею Польщі.
  2. Назвіть польські міста, про які ви чули, або, можливо, відвідували.
  3.   У назвах вказаних міст назвіть літери, які ви вже знаєте: Lublin, Kraków, Warszawa, Kielce, Opole.

V. Засвоєння нових знань

  1.   Мандрівка до Кракова (перегляд презентації про Краків (YouTube: Polska – moja Ojczyzna (cz. 2 – miasta) та коротка розповідь про це місто).
  2. Вимова назв цікавинок Кракова: Wawel, zamek, smok, Rynek, Sukiennice.
  3.   Запам’ятовування назв частин мови (аудіювання), тобто відтворення в зошиті слів українською мовою, а потім ознайомлення та запам’ятовування їх написання (переписування з дошки): rzeczownik, przymiotnik, czasownik, liczebnik, zaimek.
  4.   Порівняння назв частин мови українською та польською мовою. Що вони означають?

Пам'ятайте! Багато слів у польській мові можуть мати таку ж вимову, як і в українській, але мати зовсім інше значення (dywan – килим, uroda – краса, krzesło – стілець і т.д.). Тому для кращого розуміння тексту варто завжди користуватися словником.

VI. Первинне закріплення знань

Виконання фонетичних вправ за підручником: с. 10, 12.

Індивідуальна робота за картками - тестами з логічним навантаженням.

Перевірити й оцінити кілька робіт за бажанням учнів.

Підбиття підсумків уроку

Запитання до учнів:

  1. Порівняйте звучання слів:

а) robak i babak;

б) baba i pa-pa;

в) ryba i dyba;

  1. Назвіть усі голосні та приголосні літери, які ви вже знаєте.

VIII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

• Завдання для всього класу:

- підручник: с. 9 (зісканувати та прослухати пісеньку про алфавіт);

- повторити голосні літери ą, ę;

-зайти у Вікіпедії опис 1 з пам’яток Кракова та розповісти про неї.

 

docx
Додано
29 жовтня 2021
Переглядів
1371
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку