Урок "Поняття команди. Команди і виконавці. Система команд виконавця."

Про матеріал

Тема уроку:

Поняття команди. Команди і виконавці. Система команд виконавця.

Мета уроку:

навчальна: надати учням поняття команда, виконавець, система команд виконавця; навчити складати спонукальні речення, відрізняти команди від інших видів речень;

розвивальна: розвивати алгоритмічне та образне мислення мислення, вміння робити висновки;

виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики, цілеспрямованість та повагу до однокласників.

Тип уроку: засвоєння нових знань та умінь

Обладнання: мобільні пристрої, точка доступу до Інтернет, мультимедійна дошка.

У практичній частині уроку запропонована робота з використанням мобільних пристроїв учнів, точки доступу до Інтернет, програми Lightbot: Code Hour

Перегляд файлу

Тема уроку:

Поняття команди. Команди і виконавці. Система команд виконавця.

Мета уроку:

навчальна: надати учням поняття команда, виконавець, система команд виконавця; навчити складати спонукальні речення, відрізняти команди від інших видів речень;

розвивальна: розвивати алгоритмічне та образне мислення мислення, вміння робити висновки;

виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики, цілеспрямованість та повагу до однокласників.

Тип уроку: засвоєння нових знань та умінь

Обладнання: мобільні пристрої, точка доступу до Інтернет, мультимедійна дошка.

Структура уроку

  1. Організаційний момент.
  2. Актуалізація опорних знань.
  3. Вивчення нового матеріалу.
  4. Закріплення вивченого матеріалу.
  5. Підбиття підсумків уроку.
  6. Домашнє завдання.

 

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Вітання з класом. Перевірка присутності і готовності учнів до уроку. Інструктаж з БЖД.

2. Актуалізація опорних знань

Описати такі поняття:

  • Речення
  • Типи речень
  • План
  • Інструкція

3. Вивчення нового матеріалу

Усі речення поділяються за метою висловлювання. Вони можуть бути розповідні, питальні та спонукальні. Сьогодні особливу увагу ми звернемо на спонукальні речення.

Спонукальне речення містить наказ, вимогу, заклик, поба­жання, пораду, прохання тощо. Кожен з нас може навести приклади безлічі спонукальних речень, які ми використовуємо у своєму повсякденному житті: «Час вставати!», «Швиденько снідай!», «Зроби спочатку уроки!», «Вася, скоріш додому!». в усіх випадках ми спонукаємо себе чи вншу особудо виконання певної дії. Ви помітили, що ці речення схожі на команди, які слід виконати.

Команда — це повідомлення, яке спонукає до виконання певної дії.

Команду можна подаватиу різних формах:

  • Письмово
  • Усно
  • За допомогою схем
  • Сигналів

Форма подання команд залежить від того хто саме буде їх виконувати.

Об’єкт, який буде виконувати команди називається виконавцем команд.

Виконавець команд – це об’єкт, який здатний виконати задані йому команди.

Виконавці можуть виконувати певний перелік команд. Такий набір команд називається системою команд виконавця.

4. Усвідомлення набутих знань

 Практична робота з використанням мобільних пристроїв учнів, точка доступу до Інтернет,  програма Lightbot: Code Hour (Практична робота супроводжується демонстрацією презентації роботи програми на мультимедійній дошці)

Lightbot: Code Hour  додаток призначений для ознайомлення дітей з основами програмування.

Представляє собою гру-головоломку, яка дозволяє гравцям отримати практичне розуміння основних понять, таких як послідовність інструкцій, процедури та цикли, просто керуючи роботом.

  1. Завантажуємо програму на своїх мобільних пристроях (рис.1)

Рис.1 – Головне вікно програми




  1. Програма мітить три рівні  «Основи»,  «Процедури», «Цикли» (рис.2)

Рис.2 – Рівні гри

 

  1. Для вивчення основ алгоритмізації завантажуємо рівень «Основи» (рис.3)

Рис.3 – Рівень «Основи»

 

  1. Обираємо завдання (завдання різної складності мають різну кількість команд для виконавця) (рис.4)

Рис.4 – Завдання на три команди

 



  1. Найпростіший набір команд «Іти вперед» та «Засвітити плитку» (рис.5)

Рис.5 – Найпростіший набір команд

  1. Обираємо з переліку команд необхідні та розставляємо їх у потрібному порядку та запускаємо на виконання(рис. 6)

Рис.6 – Виконання заданих команд

 

  1. Переходимо до наступного рівня (рис.7)

Рис.7 – Перехід до наступного завдання

 




  1. На наступних рівнях перелік команд розширюється (виконавець наприклад може розвертатися та стрибати) (рис.8)

Рис.8 – Система команд виконавця

5. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Подайте приклади речень, які є вказівками.
  2. Подайте приклади речень, які не є вказівками.
  3. Що таке виконавець?
  4. Що таке система вказівок виконавця?
  5. Робота в парах: надайте один одному вказівки та виконайте їх.

6. Підбиття підсумків уроку
Виставлення оцінок.

7. Домашнє завдання

 

docx
Додано
25 березня 2018
Переглядів
3285
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку