Урок: "Поняття про полімери на прикладі поліетилену. Використання поліетилену."

Про матеріал
Технологічна карта конспекту уроку на тему: "Поняття про полімери на прикладі поліетилену. Використання поліетилену."
Перегляд файлу

            

1.

Предмет

Хімія

2.

Клас

9

3.

Підручник (назва, автор)

Хімія 9 клас, П.П. Попель, Л.С. Крикля

4.

Тема урока

Поняття про полімери на прикладі поліетилену. Використання поліетилену.

5.

Тип уроку

Вивчення нового матеріалу

5.

Мета уроку

Ознайомити учнів із загальними поняттями хімії високомолекулярних сполук на прикладі поліетилену; розглянути властивості  та застосування поліетилену; розвивати вміння досліджувати, спостерігати, робити висновки;  виховувати екологічну культуру та бережливе ставлення до природи.

6.

Компетентності

ключові (вміння вчитися, ), інформаційні  ( вміння осмислювати й використовувати інформацію з різних джерел ), комунікативні  (спілкування державною мовою, вміння вільно висловлюватися ), соціальні ( вміння продуктивно співпрацювати  з однокласниками, вчителем, екологічна грамотність)

7.

Використані  Інтернет-ресурси

https://learningapps.org/view17414069

 

https://youtu.be/07EVDDTzzjM

 

8.

Матеріали та обладнання

підручник, роздруковані завдання; реактиви і посуд згідно інструкції до проведення хімічного  експерименту  та лабораторної  роботи; періодична система хімічних елементів Д.І.Менделєєва.

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА УРОКУ

    

№ з/п

Етап      уроку

Час

Методи і прийоми

1

І. Організаційний момент

 

2 хв.

Девіз уроку                                             Метод «Дивуй»

2.

ІІ. Актуалізація опорних знань   

 

 

5 хв.

1.Тести.

2. Вправа «Мозкова атака»

3.

ІІІ. Мотивація

Повідомлення теми і мети уроку

3 хв.

1.Виставка виробів

2.Проблемне питання

4.

IV. Вивчення нового матеріалу     

 

20 хв.

1.Опорна схема

2.Моделювання (робота у групах) 3.Розповідь  вчителя

4. Кошик знань (словникова робота)

5. Робота з підручником ( терміни)

6. Інструктаж  з техніки безпеки

7.Лабораторна  робота               (робота  у групах)

8. Демонстраційний експеримент

9.Фізкультхвилинка                         (вправи для очей)

5.

V. Закріплення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              

11хв.

1.Вправа «Мозкова атака»

2.Таблиця «Пластмаси: за і проти» (робота у парах)

3.Хімічний диктант (взаємоконтроль)

4.Тестове завдання                      «Встановіть відповідність»

5.Гра «Цікавинки з торбинки»

6. Застосування та властивості https://learningapps.org/view17414069

7.Екологічна хвилинка (Всеукраїнська школа онлайн https://youtu.be/07EVDDTzzjM

6.

VI. Підсумок уроку

Аргументація оцінок

2 хв.

Вправа «Про що? Що? Як? Навіщо?

7.

VIІ. Домашнє завдання    

 

2 хв.

Опрацювати §23, вправа 178 – 180.                                                              Творче завдання. Інформаційний проєкт:  «Друге життя пластикового стаканчика» 

 

 

doc
Пов’язані теми
Хімія, 9 клас, Розробки уроків
Додано
23 лютого
Переглядів
36
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку