урок "Робочий день школяра"

Про матеріал

Цілі уроку : -Удосконалювати навички читання, письма та усного мовлення.

-Формувати навички читання часу за годинником.

-Розвивати пізнавальні інтереси учнів.

- Виховувати зацікавленість у розширенні знань.

Перегляд файлу

Кравчук  Л. К. Загальноосвітня  школа  І-ІІІ ст. с. Годомичі  Маневицький  рн.

 Волинська  обл..

План-конспект  уроку  англійської  мови .3 клас. За  підручником  О.  Карпюк

Тема  уроку: Робочий  день  школяра. Читання  часу  за  годинником.

Цілі  уроку : -Удосконалювати   навички  читання , письма  та  усного  мовлення.

                      -Формувати  навички  читання  часу  за  годинником.

                      -Розвивати  пізнавальні  інтереси  учнів.

                      - Виховувати зацікавленість  у  розширенні  знань.

 

Очікувані  результати : Учні  мають  навчитись  читати  час  за  годинником;

                                        Складати  речення  про  робочий  день  ;

                                        Розповідати  про  робочі  та  вихідні  дні.

Обладнання : підручник , конспект , картки  з  словами  , ілюстраційні  матеріали.

 

                                           Хід  уроку

І . Вступна  частина.

   Введення  в  англомовну  атмосферу:

   -Привітання  з  класом.

    - Бесіда  з  черговим  учнем.

   - Мовна  зарядка:

А)  скласти  розірвані  слова ( дні  тижня)

      Sun           day

      Mon          day

       Tues           day

       Wednes        day

      Thurs             day

       Fri            day

       Satur         day

В) Розмістити  дні  тижня  в  правильному   порядку , сказавши  який  день  - перший ,другий , … і  останній.

С) Скласти  розповідь  про  робочі  та  вихідні  дні:

Monday , Tuesday , Wednesday , Thursday , Friday  are  working  days.

 Saturday  and  Sunday  are  rest  days.

 

ІІ. Основна  частина  уроку.

Читання  часу  .

 Словникова  робота. Лексика   до  теми  « Годинник «

Clock, watch , alarm –clock, second , minute , hour ,face  of  the  clock , hands  of  the  clock.

Read  and  remember: I  am  running  night  and  day,

                                    But  I   never  run  away.

 

                           Mind  the  clock 

                           And  keep  the  rule,

                            Always   come 

                           In  time  to   school.

Sixty  seconds  make  a  minute ,

 Sixty  times  the  clock  ticks  in  it ,

 Sixty  minutes  make  an  hour  .

To  stop  the  time  we  have  no  power.

 

 

It  is  1 ( one )  o’clock. It  is 5 ( five ) o’clock . It  is  7 ( seven )  o’clock.

Повторення  лексики  попереднього  уроку  по  темі « Робочий  день  школяра»

 

Wake up,  wash , dress , have  breakfast .

 

Читання  речень  вправи  2  , ст. 58

 

Обговорення  режимних  моментів  у  дні   школяра

  • When  do  you  wake  up?
  • When  do  you  wash ?
  • When  do  you  dress?
  • When  do  you  have  breakfast?

 

 

Ознайомлення  з  новими  словами:

 Have  lunch,  do  homework , club , after , go  to  bed , help , must.

 

Використання  нових  слів у  реченнях :

I  have  lunch  at  1  o’clock.

I  do  my homework at  4  o’clock .

After  lessons  we  have  some  clubs.

I  help  my  mother   after  dinner .

I  go  to  bed  at  9  o’clock in  the  evening.

 

Запис  речень  з  новими  словами   у  зошити.

 

Розвиток  діалогічного  мовлення.

Запитай  товариша  по  парті  : Коли  ти  маєш  полуденник ?

Коли  ти  виконуєш  домашні  завдання ?  Коли  ти  допомагаєш  мамі ? 

Коли  ти  лягаєш  спати?

 

Робота  з  ілюстративними  матеріалами.

 

А) На картинках зображені  годинники.

 Сказати  реченням  котра  година  і  записати  на  дошці.

В) На  картинках  зображені  діти   в  різних  режимних  моментах.

Сказати  реченням  що  роблять  діти , о  котрій  годині ,речення  записати  на  дошці.

 

 

ІІІ. Підсумки  уроку.

Короткий  огляд  вивченого  на  уроці.

Що  нового дізнались  на  уроці ?

Що  було  найцікавіше?  Що  було  тяжко  запам,ятати?

 

Аналіз  роботи  учнів на  уроці:

Хто був  самий активний ?  Кому  над  чим  потрібно  працювати?

Яку  оцінку  ти  поставиш  собі  за  урок?

Яку  оцінку  заслуговує  весь  клас ?...

 

Домашнє  завдання: Вправа 4 , стор. 61 ( підручник )

doc
Додано
19 березня 2018
Переглядів
1069
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку