Урок "Складання алгоритмів у середовищі прогрування" (практичне завдання)

Про матеріал
Практичне завдання з теми: "Склдання алгоритмів у програмі Scratch" для учнів 6-го класу.
Перегляд файлу

Практичне завдання

 

 

1. Запустіть програму Scratch.

2. Розмістіть Рудого кота в середині сцени.

3. Розмістіть в області скриптів алгоритм, наведений на малюнку:

https://3.bp.blogspot.com/-tsGpMBmeECE/WL0dhyT0RxI/AAAAAAAAAvA/El-8KHdEucIZWx_TBTkqEg2buAL3skg5gCK4B/s320/1.png

 

4. Виконайте даний алгоритм. Спостерігайте за діями виконавця.

5. Натисніть клавішу пропуск. Що відбулося з виконавцем і чому?

6. Замініть у команді циклу з передумовою клавішу пропуск на клавішу стрілка вгору.

7. Додайте до даного алгоритму команди, щоб виконавець рухався у вертикальному напрямку, поки не буде натиснуто клавішу стрілка вгору.

8.  Виконайте даний алгоритм. Спостерігайте за діями виконавця.

9.  Натисніть клавішу стрілка вгору. Що відбулося з виконавцем і чому?

10. Збережіть створений проект.

11. Закрийте вікно програми Scratch.

12. Повідом вчителя про завершення роботи.

 

docx
Додано
22 січня 2021
Переглядів
546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку