Урок "Світовий океан"

Про матеріал

Розробка уроку- проєкту з " Я пізнаю світ" на тему " Світовий океан" в 1 класі за програмою "Інтелект України".

Перегляд файлу

 

Урок – проєкт

 

Тема: Світовий океан.

Мета: узагальнити знання учнів про Світовий океан, створити атмосферу радості, насолоди від творчості, поповнити знання учнів про океани, продовжувати формувати практичні навички роботи з картою світу.

Розвивати навички роботи з контурною картою, емоційність учнів,  уміння творчо підходити до розв'язання проблеми, уміння аналізувати, пам'ять, увагу, цікавість до предмету.

Виховувати бережливе ставлення до одного з багатств природи – води, пізнавальну активність і самостійність.

Тип проекту: творчий.

Об’єкт пізнання: океани.

 

Хід уроку

І. Організація класу до уроку.

1.1. Привітання.

 

                                              Вчитель.

Любі діти! Добрий день!

Зичу праці і пісень.

А ще, друзі, вам бажаю

Сил, натхнення на весь день!

                                               Учні.

Добрий день! Добрий день!

Дякуємо за побажання.

На урок берем з собою

Знання, вміння, навички й старання.

Діти! В народі кажуть: «Добрий гість – дому радість!». Сподіваюсь, що ви , як і я

раді нашим гостям. Тож, давайте привітаємось з гостями.

Ми вас вітаємо, ми вас вітаємо!

Весь перший клас наш щиро промовляє

Ми вас вітаємо, ми вас вітаємо!

Бажаєм щастя і добра!

А тепер поверніться один до одного і подаруйте посмішку. Хай першими сядуть дівчатка, а потім хлопчики.

ІІ. Актуалізація опорних знань. Проблема уроку.

Розпочнемо  наш урок зі слів дуже великої людини – це французький письменник Оноре де Бальзак , який сказав , що «Ключем до відкриття є знак питання».

  • Діти, а чому він так сказав? (відповіді дітей)

Тому і ми розпочнемо нашу роботу із питання. Над якою темою ми зараз працюємо? ( Світовий океан).

  • А що називається Світовим океаном?
  • З яких океанів він складається?
  • А з якими океанами вже знайомі? ( Тихий, Атлантичний.) Що ви про них знаєте?
  • Покажіть на карті найбільший океан. Як він називається? ( Тихий)
  • Покажіть на карті другий за величиною океан.  Як він називається? ( Атлантичний)
  • Діти, а у Центаврика для вас також є запитання і ви повинні йому допомогти у визначення правильної відповіді. Увага на екран. ( Лист від Центаврика зав. 1)
  • Отже, нашого Центаврика цікавить, чи існувала Атлантида насправді? Пригадайте ще й іншу версію.
  • Яку з версій ви вважаєте більш правдоподібною? Чому?
  • Наступне питання від Центаврика. ( Групова робота .  Які материки омивають океани?)
  •  Завдання 2. Укажи океан, який омиває п’ять континентів, зокрема й Африку? Покажіть на карті. ( Г. Атлантичний)

2.2. Повторення правил Мудрої Сови.

Атлантичний океан є другим за величиною. Він розташований між п’ятьма материками: Євразією, Африкою, Антарктидою, Північною Америкою та Південною Америкою.

     Молодці діти, із завданнями Центаврика ви справились, тому можна збиратися в нову мандрівку.

  • А що візьмемо із собою? ( Знання, вміння, навички, старання, а також  карту і українську символіку).

Починаємо мандрівку із найбільшого материка Євразія, де розташована наша країна Україна.  на карті Україну. (Пісня Україна 1 куплет)

ІІІ. Повідомлення теми уроку і мотивація навчальної діяльності.

  • Наступною нашою зупинкою буде Індійський океан. І сьогодні на уроці ми познайомимся з Індійським океаном, його розташуванням, розмірами , а також рослинним і тваринним світом. ( відео).

ІV.  Вивчення нового матеріалу. 

4.1. Рослинний і тваринний світ Індійського океану. 

Виконаємо завдання 3.

  • Хто зображений на малюнку?
  • Які тварини живуть в океані? До якого класу їх віднесемо? ( до класу риб) А хто такі риби?
  • А який рослинний світ океанів? Які ви знаєте водорості?

Повторення правила Мудрої Сови.

Рослинний світ океанів представлений переважно водоростями . Серед тварин зустрічаються акули, тюлені, дельфіни, кити, краби.

4.2. Фізкультхвилинка.

Наша подорож дуже довга і ви вже трішки втомилися, тому давайте спустимось в підводне царство  океану і відпочинемо ( релакс)

 

4.2.Розташування Індійського океану. Робота з картою.

4.2.1.Виконаємо наступне завдання 4.

4.2.2.Виконання  5 вправи «Фотоапарат». ( повторення напам’ять )

                   - Читання з телевізора

                   - Читання вчителем

                   - Читання з підручника

4.2.3.Виконання завдання 6.

4.3.Спускання на повітряних кульках

4.4.Звертання до тлумачного словничка. Читання слова кращим учнем.

4.5.Виконання завдання 8. «Черепаха і сорока»

            4.6. Слухання довідки Бортового комп’ютера(Адаптера)

                     Вибіркове читання:

- Знайдіть, прочитайте  і підкресліть між якими материками розташований Індійський океан?

- Що сказано про рослинний світ? Тваринний світ?

             4.7. Виконання завдання Питайлика 10.

             5. Закріплення вивченого.

5.1. Зоряні перегони

               6. Підсумок уроку. Пісня про Україну.

— Про що нове ви сьогодні дізнались?

— Що вам найбільше запам’яталося?

- Оцініть свою роботу на уроці:

- Ви працювали недостатньо старанно – руки до плечей

- Ви працювали добре – руки вгору.

- Ви працювали чудово  – аплодувати.

Ось і підійшла до кінця наша мандрівка до Індійського океану. На згадку про нас ми залишимо символ  нашої країни– прапорець. Час повертатися додому туди де червона цвіте калина, де гори, ріки і полонина до найчарівнішої, як перлина це наша …Україна.

 

 

docx
Додано
23 жовтня 2022
Переглядів
374
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку