Мета : розвивинути первинні практичні навички визначати географічне положення океанів та його складових, визначити глибини морів та океанів за шкалою глибин; формувати практичні навички роботи з географічним атласом, географічною картою, підручником, картографічні навички на основі роботи з контурною картою ; розширювати світогляд учнів.
Мотивація навчальної та пізнавальної діяльностіПрийом «Практичність теорії» Переглядаємо відео «Гіпотези про утворення океаків» та переходимо до вивчення нового матеріалу, який можна здійсннити у вигляді подорожі Світовим океаном, знайомлячись з його частинами та з’ясовуючи особливості ділянок суходолу в океані. https://www.youtube.com/watch?v=5bm. ZCNg. LM78
Вивчення нового матеріалу:1. Що таке Світовий океан, його складові.2. Лабораторна робота “Позначення на контурній карті назв океанів, морів, проток , заток, островів, річок, озер”(виконуємо першу частину – наносимо назву океанів на контурну карту), якщо не має можливості працювати з контурною картою, чи дистанційне навчання, тоді використовуємо посилання на сайт і виконуємо у вигляді інтерактивної вправиhttps://www.geoguessr.com/seterra/uk/vgp/3072