Урок "ТЕМА. АРХІТЕКТУРА СВІТУ. Перлини готики. Взірці архітектури бароко. Модерн в архітектурі. Культова арабо-мусульманська архітектура. Храми Індії. Храми Далекого "

Про матеріал
ТЕМА. АРХІТЕКТУРА СВІТУ. Перлини готики. Взірці архітектури бароко. Модерн в архітектурі. Культова арабо-мусульманська архітектура. Храми Індії. Храми Далекого Сходу. Мета: розглянути умови розвитку європейської та східної архітектури, ознайомити з стилями, напрямами архітектури світу; оцінити рівень навчальних знань учнів, отриманих під час вивчення теми «Архітектура світу»; формувати вміння характеризувати стилі й напрями архітектури світу, порівнювати їх характерні особливості; розвивати аналітичне мислення, художній смак; активізувати пам’ять учнів; виховувати інтерес та необхідність спілкування з мистецтвом. Оснащення: підручник «Художня культура, 11кл.» авт. Назаренко Н.В. та інш., видав. «Оберіг», 2011р.; власна презентація «Найрозумніший мистецтвознавець» - гра-конкурс. Обладнання: проектор, комп’ютер. Тип уроку: комбінований Форма проведення уроку: інтелектуальна гра Хід уроку: І. Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань у формі бесіди за запитаннями -. Що таке мистецтво? Можна до нього віднести архітектуру? Що означає термін «архітектура»? Що ми називаємо «стилем»? і так далі. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності Сьогодні на уроці ми з вами дізнаємося більше про архітектуру, стилі, напрямки, познайомимося з найкращими зразками архітектури, поринемо у чарівний світ мистецтва. ІV. Самостійна робота учнів (10 хв.) Прошу розділитися на 2 (або 3-4) команди, щоб зіграти у інтелектуальну гру «Найрозумніший мистецтвознавець». Для гри необхідно підготуватися: прочитати за підручником тему «Архітектура світу», розглянути уважно фотоілюстрації до неї. ІV. Закріплення знань. І так, починаємо інтелектуальну гру «Найрозумніший мистецтвознавець» (умови гри в презентації). VІ. Підведення підсумків. Визначення переможців. Аналіз роботи учнів на уроці. Виставлення оцінок. VІІ. Домашнє завдання. Підготувати інформацію на теми: «Скульптура», «Чарівність античної скульптури», «Мікеланджело Буанаротті».
Перегляд файлу

             ТЕМА. АРХІТЕКТУРА СВІТУ.

Перлини готики. Взірці архітектури бароко. Модерн  в архітектурі. Культова арабо-мусульманська архітектура. Храми Індії. Храми Далекого Сходу.

 

Мета: розглянути умови розвитку європейської та східної архітектури, ознайомити з стилями, напрямами архітектури світу; оцінити рівень навчальних знань учнів, отриманих під час вивчення  теми «Архітектура світу»; формувати вміння характеризувати стилі й напрями архітектури світу, порівнювати їх характерні особливості; розвивати аналітичне мислення, художній смак; активізувати пам’ять учнів; виховувати інтерес та необхідність спілкування з мистецтвом.

Оснащення: підручник «Художня культура, 11кл.» авт. Назаренко Н.В. та інш., видав. «Оберіг», 2011р.; власна презентація «Найрозумніший мистецтвознавець» - гра-конкурс.

Обладнання: проектор, комп’ютер.

Тип уроку: комбінований

Форма проведення уроку: інтелектуальна гра

 

Хід уроку:

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань у формі бесіди за запитаннями

-. Що таке мистецтво? Можна до нього віднести архітектуру? Що означає термін «архітектура»? Що ми називаємо «стилем»? і так далі.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні на уроці ми з вами дізнаємося більше про архітектуру, стилі, напрямки, познайомимося з найкращими зразками архітектури, поринемо у чарівний світ мистецтва.

ІV. Самостійна робота учнів (10 хв.)

 Прошу розділитися на 2 (або 3-4) команди, щоб зіграти у інтелектуальну гру «Найрозумніший мистецтвознавець». Для гри необхідно підготуватися: прочитати за підручником тему «Архітектура світу», розглянути уважно фотоілюстрації до неї.

ІV. Закріплення знань.

 І так, починаємо інтелектуальну гру «Найрозумніший мистецтвознавець» (умови гри в презентації).

VІ.  Підведення підсумків.

Визначення переможців. Аналіз роботи учнів на уроці. Виставлення оцінок.

VІІ. Домашнє завдання.

Підготувати інформацію на теми: «Скульптура», «Чарівність античної скульптури», «Мікеланджело Буанаротті».

doc
Додано
31 січня 2019
Переглядів
885
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку