Урок " Тварини - частина живої природи"

Про матеріал

Елементи уроку відображаються на інтерактивній дошці, діти розгадували кросворди, складали аналітичні карти, робили опис англійською та українською мовами.

Перегляд файлу


Тема уроку .  Тварини – частина живої природи .

 

Мета уроку:

  • узагальнити уявлення дітей про групи тварин ;
  • сформувати вміння називати і описувати тварин англійською мовою ;
  • удосконалювати навички роботи в парах ;
  • розвивати пізнавальний інтерес , фантазію , критичне мислення , кмітливість ;
  • формувати уміння доводити логічну думку до завершення ;
  • виховувати почуття взаємодопомоги , дбайливе ставлення до тварин .

 

Методично – дидактичне забезпечення уроку :  ЛОС  (логічно-опорні схеми), предметні малюнки тварин , пазли .

 

Тип уроку :  узагальнення і систематизації знань .

 

Хід  уроку

 

І.  Організація  класу.

1. Привітання англійською мовою .

Good morning ,

good morning

good morning to you .

Good morning ,

good morning

I am glad to see you /

 

2. Пролунав дзвінок.

Починається урок.

Працюватиме старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім третім класі

Діти – просто молодці !

 

ІІ.  Підсумок фенологічних спостережень

  1. Фронтальна робота
    • Яка зараз пора року ?
    • Які суттєві ознаки зими ?
  2. Індивідуальна робота
    • виступ Синоптика.

 

ІІІ.  Мотивація навчального матеріалу

 

  • Діти ! Щоб дізнатися тему нашого уроку , вам необхідно розгадати кросворд.
  • Ключове слово кросворда є темою нашого уроку.

 

1.  Коло бабусі сидить у кожусі ,

Проти печі гріється ,

Без водички миється.

2.  Герой мультфільму « Ну , постривай ! ».

3.  Голодна  - мукає , сита – жує ,

Всім дітям молоко дає .

4.  Дуже довга в неї шия ,

Ще й смугаста , як змія .

Через це через паркан

Заглядає , наче кран .

  1. Герой казки І.Франка « Фарбований …».
  2. Хто у Африці живе ,

Цілий день банан жує ?

Дражнить всіх мале звірятко .

Хто це , діти ?...

  1. Зубатий приятель Чебурашки .

 

Відповідь:  ТВАРИНИ


ІV.  Повідомлення теми і мети уроку.

 

Сьогодні на уроці ми :

  • узагальнимо уявлення про групи тварин ;
  • вдосконалимо вміння називати і описувати тварин англійською мовою ;
  • продовжимо розвивати пізнавальний інтерес;
  • виховуватиме дбайливе ставлення до тварин .
    • Наприкінці уроку ми перевіримо , чи досягли ми цієї мети .

(Цей урок мене навчив)

 

V.  Узагальнення  і систематизація вивченого матеріалу

 

1. Складання асоціативного куща

 

  • Діти ! Які думки , міркування , асоціації виникли у вас зі словом «тварини» ?

 

                                              рослиноїдні

різняться              свійські                        дикі                  хижі

розмірами                                                                               ознаки усіх

                                                        звірі                              живих організмів

       комахи                                                                                     земноводні

різняться                                                       риби

формою                плазуни                                                 птахи

тіла                                     всеїдні                     різняться

              різняться                                               забарвленням

              поведінкою

 

  • Назвіть головні ознаки тварин , за якими їх можна характеризувати ?
  • Завдяки чому ми можемо зібрати цікаву інформацію з життя тварин ? (Книгам, телебаченню, спілкуванню, подорожі, комп’ютеру , Інтернету )

 

2. Подорож до зоопарку (автобусом)

  • Ми відправляємось у подорож . А ось куди ?...


Прочитайте криптограму.

З            О              А                К

 

       О             П               Р

 

3.  Читання віршів про зоопарк (англійською мовою)

 

4.  Екскурсія по зоопарку.

 

  • Назвіть тварин , яких побачили в зоопарку

 

a bear                a monkey               a camel                  a squirrel

ведмідь             мавпа                верблюд                білка

 

a fox                 a kangaroo              a hippo                  a lion

лиса                  кенгуру                  бегемот                лев

 

an elephant       a wolf                     a hare                     a zebra

слон                  вовк                       заєць                      зебра

 

a crocodile

крокодил

 

  • Опиши тварин, які вам сподобались (за планом)

 

It is a (monkey, camel)…

It is a wild (domestic) animal.

It is a red (grey, brown, black) animal.

It has four legs , small ears ? a long (short) tail .

 

  1. Фізкультхвилинка (музична).

 

  1. Робота з текстом  підручника

 

Читання оповідання «Animals» стор.48

 

  1. Робота в парах

 

  • Складання з пазлів свійських тварин
  • Чому свійські тварини не живуть в зоопарку ?
  • Опис свійських тварин

 

  1. Гра : «Розпізнай тваринку» (англійською мовою)

 

VІ.  Підсумок уроку

Цей  урок  мене  навчив

 

  • Дізналися      багато цікавого з життя тварин

 

  • Сформували      вміння називати і описувати тварин англійською мовою

 

  • Розвив      у мене здогадливість і кмітливість

 

  • Навчив любити і досліджувати    живу природу

 

 

VII. Домашнє завдання

 

  1. Намалюй малюнок улюбленої тваринки.
  2. Опиши її усно (англійською мовою).
  3. Склади ланцюжок живлення.

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
26 березня 2018
Переглядів
1490
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку