Урок в 5 класі на тему "Домашні тварини"

Про матеріал

Даний урок розроблено для учнів 5 класу, він орієнтований на підручник видавництва Klett "Wir 1". Використання різних вправ робить урок цікавим та комунікативно орієнтованим. Проектні роботи є можливістю цікаво презентувати свого домашнього улюбленця. Використання різнорівневиз завдань допоможе дитині самостійно оцінити свій мовленєвий рівень.

Перегляд файлу

План-конспект уроку в 5 класі за підручником "Wir 1"

Тема уроку:  Wen hast du?  Meine Haustiere.

Мета уроку: закріпити вивчену лексику теми, активізувати її вживання в усному мовленні і на письмі; розвивати навички діалогічного і монологічного мовлення, активізувати вживання артиклів в мовленні; підвищувати рівень мовленнєвої компетенції учнів, виховувати любов до тварин.

Тип уроку: урок активізації лексики в усному мовленні і на письмі

Обладнання: підручник, робочий зошит, картки з зображенням тварин, роздатковий матеріал, мультимедійна презентація.

Хід уроку

І.Початок уроку.

1.Організація класу.

Привітання.

-Guten Tag, Kinder!

- GutenTag,- sagt die Sonne,
  Guten Tag!- ruft der Wind,
  Guten Tag!- sagt der Lehrer,
  Guten Morgen!- ruft das Kind.

2.Бесіда з черговим та іншими учнями.

-Wi geht's? (учні відповідають відповідно смайликам (додаток 1)

3. Wer ist das? ( слайд 1)

- Das ist ein Kanarienvogel.

- Das ist mein Haustier. Das ist ein Kanarienvogel. Er heißt Monja. Er ist ein Jahr. Mein Vogel ist gelb. Er singt schőn und laut.

4. (слайд 2)

-Wie heißt das mit einem Wort?

- Die Haustietre

-Genau so heißt unser Thema- meine Haustiere.

5. Wir beginnen unsere Stunde mit der Mundgymnastik und treinieren unsere Aussprache. Hőrt gut zu und sprecht nach!  (слайд 3)

Seite 65 im Kursbuch.

II.Основна частина уроку.

1.Закріплення лексичного матеріалу.

-Hier ist eine Wortschlange. Welche Wőrter sind hier versteckt?

Hamsterkaninchenmauskuhpapageipferdgoldfischkatzekanarienvogelhund. (один учень біля дошки розділяє слова)

-Verbindet die Wőrter mit den Fotos richtig! (інший учень під словами клеїть фотографії з зображеннями тварин)

2. Повторення грамматичного матеріалу. Учні дістають картки з зображеннями родів ( синє коло- чоловічий рід, червоне коло- жіночий рід, зелене коло- середній рід, жовте коло- множина). Учитель показує  фотографію на дошці- учні піднімають картку з відповідним кружечком всередині.

3. Виконання лексичних вправ.

- Macht eure Kursbűcher auf! Seite 60, Űbung 7. Hőrt gut zu und verbindet richtig! (слайд 4)

Lősung: 1-Kanarienvogel, 2- Papagei, 3- Kuh, 4- Katze, 5- Hund, 6- Pferd.

  • Was fűr ein Tier ist das? (слайди  5-12)

Sie produziert viel Milch.

Sie macht:”Miau!”

Er mag keine Katzen.

Er spricht und sagt:”Guten Tag!”

Er ist klein und gelb.

Er mag Salat und Karotten.

Es galoppiert.

Er wohnt im Wasser.

Діти читають речення і називають тварин.

4. Фізкультхвилинка. (слайд 13), відео

  Turnpause.

  1. Alle Hände winken Guten Tag,

            Zeigen, wen ich grad besonders mag.

            Guten Tag!

            Alle Kőpfe drehen sich im Kreis.

            Die Schultel zucken, weil ich noch nicht weiß,

            wie ihr heißt.

  1. Die Hűften zeigen wie man tanzen kann,

      Zu tanzen fangen auch die Fűße an,

      Wenn man´s kann.

      Wir schűtteln kunstvoll  uns´re Beine aus.

      Die Händen wollen dabei hoch hinaus

      Applaus!!!

5. Reihenűbung: fragt und antwortet!  (слайд 14)

Seite 60 im Kursbuch, Űbung 9. Учні отримують листок-шпаргалку з запитанням і передають її .

Hast du Haustiere?

6. Повторення грамматичного матеріалу. (слайд 15)

Erkennt ihr die Tiere! Ergänzt ein, eine, ein, kein, keine, kein.  Учні обирають для себе рівень складності і відповідають за зразком.

7. Розвиток навичок письма.

Wir machen jetzt Űbung 6 im Arbeitsbuch.  Antwortet richtig nach dem Muster! Schreibt eure Antworten!

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Удосконалення навичок говоріння. Projektarbeit.

На дошші вісить ватман з фотографіями домашніх улюбленців. Діти описують свою тваринку.

-Wessen Tier ist das?

- Das ist mein …..Er (sie, es) heißt…. Er(sie, es) ist….. Er ( sie, es) ist ……Jahre alt. Mein … spielt gern.

III.Заключний етап уроку.

  1. Естафета.
  • Jetzt bilden wir 2 Mannschaften: Jungen und Mädchen. Hier an der Tafel sind die Tiernamen geschrieben, aber die Buchstaben habe ich gemischt. Klebt alle Buchstaben auf den richtigen Platz und je scheller macht ihr das, desto besser!

u

K

h

 

K

a

t

z

e

 

i

n

n

K

n

e

h

a    

c

g

a

p

i

P

e

a

 

H

n

d

u

 

M

u

s

a

 

 

 

 

r

f

d

P

e

 

G

s

c

f

d

i

o

l

h

 

  1. Домашнє завдання. (слайд 16)

   Ab., S. 41-42, Űb. 5, 7

  1. Оцінювання, підведення підсумків уроку.

-War unsere Stunde interessant? Mőgt ihr Tiere?   

Unsere Stunde ist zu Ende. Auf Wiedersehen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

http://www.testedich.de/quiz29/picture/pic_1310291088_1.jpg

Додаток 2

http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/6/89/293/89293556_3501548_sobaka1.pnghttp://zoofacts.ru/wp-content/uploads/canary-560x654.jpghttp://900igr.net/datas/chtenie/Kto-kak-govorit.files/0019-019-Myshka.jpghttp://img1.wikia.nocookie.net/__cb20140607101713/warframe/ru/images/9/98/%D0%9F%D0%BE%D0%BF%D1%83%D0%B3%D0%B0%D0%B9_%D0%90%D1%80%D0%B0-1.jpghttp://www.adpic.de/data/picture/detail/Goldfisch_143064.jpghttp://img.desktopwallpapers.ru/animals/pics/white_horse-1280.jpghttps://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTnJF6sKm4ZUCxb8Pda6-UREyjbn77pkyFUORNUwIiq8nHlE3sGZwhttp://cs4117.vk.me/u141067368/-6/x_692b63a3.jpghttp://androidreview.ru/wp-content/uploads/2012/10/govoryashii_homyak_na_android.jpghttp://nostradamustoday.org/uploads/posts/imag/krolik-loshad_1.jpg

Додаток 3

 

H

 

u

 

n

 

d

 

K

 

u

 

h

K

a

t

z

e

 

 

K

a

n

a

r

i

e

n

v

o

g

e

l

 

G

o

l

d

f

i

s

c

h

P

f

e

r

d

K

a

n

i

n

c

h

e

n

M

a

u

s

 

H

a

m

s

t

e

r

P

a

p

a

g

e

i

 

docx
До підручника
Німецька мова (1-й рік навчання) 5 клас (Сидоренко М.М., Палій О.А.)
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
1616
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку