Урок "В гостях у цифр".

Про матеріал
Конспект уроку "В гостях у цифр" для 1 класу за підручником Г. Пухта, Ґ. Ґернґрос, П. Льюіс - Джонс Quick Minds (Ukrainian edition), Cambridge University Press and Publishing House Linguist, 2018. Розроблено згідно з Державним стандартом початкової загальної середньої освіти Нової української школи та відповідно до Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти. Публікація буде корисною для вчителів англійської мови.
Перегляд файлу

 

1 клас

Урок № 17

Тема: Друзі.

Підтема: В гостях у цифр.

Тип уроку: комбінований.

Мета:

  • навчальна: презентувати лексичний матеріал за темою; повторити числівники (1-10), повторити мовні вирази знайомства та вітання та повторити фрази, вивчені мину­лого року; формувати уявлення про мову як засіб спілкування між людьми, працювати в парах;
  • розвивальна: розвивати навички аудіювання, монологічного та діалогічного мовлення, критичне мислення;
  • виховна: викликати в дітей бажання вчитися; вивчати іноземну мову; виховувати дисципліну, звичку до систематичної розумової праці.

Обладнання: підручник “Quick Minds “Пухта Г., Гернгрос Г., Льюіс – Джонс П. для закладів загальної середньої освіти «Англійська мова» 1 клас, проектор, картки, аудіозапис, відео, малюнки, іграшки, м`яч.

Наскрізні вміння:  Співпрацювати з іншими людьми, творчість.

 Хід уроку 

І. Організаційна частина уроку

  1. Привітання  й повідомлення теми та мети уроку.

      Введення в іншомовну атмосферу.

 Пісня – привітання «Hello!»

T: Hands up!

Hands down!

Hands on the hips!

Sit down!

So let’s start.

II. Основна частина уроку.

  1. Тренування у вимові.

 Hello! Bye! Good morning/afternoon/evening/night.

2. Hello friends, I am Mikky. What is your name?

Гра «М`яч»

 What`s your name? I`m…….          My name is…..

How old are you? I`m….

3. Робота в парах.

4. Повторення назв кольорів. Memory game. Вчитель прикріплює флеш картки на дошку лицьовою стороною та дає 5 сек. для їх запам`ятовування. Потім перегортає та запитує: «Where is red?».Учні підходять до дошки та по пам`яті намагаються згадати, де який колір.

Фізкультхвилинка– пісня. Повторення класних інструкцій. Аудіозапис № 14,15.

5. Гра «Boys and girls»

6.Числівники (1 -10). Аудіо № 27 чант. Missing game. Вчитель розташовує картки на дошці вряд, потім дає команду : «Close your eyes!». Вчитель забирає картку, діти намагаються знайти відсутню картку.

Розвиток критичного мислення. Осмислення. Логічний ланцюжок. Вчитель роздає пори року та кольори – все це потрібно поєднати.

7.Завдання за підручником с. 24, в. 1, 2. Аудіозапис №35. Перегляд мультфільму про цифри та кольори. Гра «Spinning», «Catching clouds».

Фізкультхвилинка– чант. Аудіозапис № 10.

8. Гра «Покажи пальчики».

9. Робочий зошит с. 22, в. 1. Аудіо № 35.

III. Заключна частина уроку.

  1. Підведення підсумків уроку.

Т: So, children, our travelling is going to the end. You were very active. And? Now? Tell me please? Do you like our today’s travelling? Thank you very much and have a good day.

 Bye-bye, my dear friends.

 

doc
Додав(-ла)
Новак Любов
Додано
7 січня 2023
Переглядів
385
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку