Урок "Вправи активного відпочинку"

Про матеріал
Урок розроблений у відповідності до сучасних вимог. В конспекті чітко визначені ключові компетентності, формування яких відбувається на уроці та конкретизовано в якій частині його.
Перегляд файлу

ПЛАН - КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

ТЕМА: «ВПРАВИ АКТИВНОГО ВІДПОЧИНКУ». 4 КЛАС

 

Час-тини

Струк.

елементи уроку

Мета

Зміст

Зміс-товні

лінії

Компетент-ності

 

ВСТУПНА = АДАПТАЦІЙНА /10-12%

 

I

  1. Організуючі вправи.

Вправи на увагу

Попередження травматизму

Гра на увагу «Навпаки»

Учні отримують м’ячі різного кольору (червоний, зелений, білий, жовтий) і шикуються в шеренгу по одному, обличчям до ведучого. Лунає музика. Ведучий виконує різні танцювальні вправи з різними способами володіння м’яча (за технологією Т.Шкурко). Учасники повторюють за ним вправи, однак у протилежному напрямку. Допустили помилку - щоразу роблять крок вперед. Перемагає той, хто зробив менше помилок.

Здоровя і безпека

Уміння вчитися

впродовж життя

2. Вправи - енерджайзери

Здоров’язбере-ження.

 

Створення комфортних умов для спільної роботи

Гра  «Хазяїн. Хатка. Торнадо».  Всіх учасників поєднали по троє. Один ведучий. Двоє утворюють <хатку>для третього учасника - хазяїна. На певну команду – певні дії учасників. <Хазяїн> - мають перебігати відповідні гравці до інших хаток. <Хатки.> - перебігають пари до інших хазяїнів.<Торнадо.>- всі учасники змінюють свої функції.

Екологічна грамотність і здорове життя

 

ПІДГОТОВЧА = ПОШУКОВА /38-40%

 

II

1. Ігровий стретчинг

Підготовка

опорно-рухового апарату за рахунок повільного розтягування мязів

Розминка у концентричних колах. Учні утворюють два кола. Повертаються обличчям один до одного. Учитель обумовлює кількість разів і показує на певну частину тулуба. Завдання кожного учня у внутрішньому колі – запропонувати вправу на розтягування партнеру,який стоїть  напроти у зовнішньому колі..По завершенню 1 туру учні переміщуються на 1 крок ліворуч і переходять у протилежне коло.

Підприємливість

Основні компетентності у природничих науках

 і технологіях

2. Сенсомоторне тренування

Формування навичок ЗСЖ

за технологією «ЛІДЕР»

 

- Копія (1-3 бали)

- Аналогія (4-6)

- Вибір (7-9)

- Лідер (10-12)

Робота у мікро-групах «Вертушка». На місцях роботи розташований інвентар. Кожна група має придумати для себе вправу з цим інвентарем та виконувати її у відведений учителем термін. Після цього учасники шикуються в своїй зоні активності, за командою переходять до наступної станціі. По 1 Лідеру залишається на своїй вправі. Команда вчителя: написати листа своїм товаришам, навчити їх своїй вправі. Учнів колегіально фіксують певну фізичну якість, яку будуть розвивати учні наступної команди. Організовано перехо-дять на наступну станцію.

Соціальна та громадянська відповідальність

 

ОСНОВНА = ТРЕНУВАЛЬНА / 38-40%

 

III

1. Кардіо-тренування

Розвиток спеціальних фізичних навичок

Колове тренування «Долаємо перешкоди». Учні по станціям «Ліс», Болото, Гори, Річка» долають перешкоди за завданнями на картках. В одному напрямку рухаються заданим способом. У зворотньому напрямку – спосіб руху обирають самостійно

 

Громадянська відповідальність

Ініціативність

2. Рухливі та спортивні ігри

Підвищення мотивації

Гра  «Раса, тварина, інше» Пари. Встановлюється дистанція для кожної пари. На місці старту 1 номер виконує обумовлену для всіх вправу, а другий тим часом – долає дистанцію туди й зворотньо, із зображенням руху тварини (або інших істот чи об’єктів). Разом визначаємо, що будемо виконувати+які тварини в нас будуть. Визначити кількість сетів.

 

Математична компетентність

3. Самовдосконалення

Розвиток

навичок програмування особистої діяльності у відповідності до нормативних тестів

Гра «Молекули» Лідер на пальцях показує певну кількість, потім указує на певну частину тіла голосно обумовлює фізичну якість, яку слід розвивати. Каже «Руш».Учні поєднуються в зазначену кількість і виконують вправу  на розвиток вказаної  фізичної якості. Потім звучить цифра максимальної кількості за нормативом. 

 

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Інформаційно-цифрова компетентність

 

ЗАКЛЮЧНА = МОТИВАЦІЙНА / 10-12%

 

IV

  1. Корекція  + реабілітація

Здоров’язбере-ження

 

Гра «Збільшувальне коло»

Учні об’єднуються в групи за кольором м’яча, що був на початку уроку. Учні виконують різноманітні танцювальні вправи з м’ячами, які показує капітан. Музика відповідає певній порі року. У кожному секторі капітан виконує рухи, які б відповідали ритму музики. Змінювати капітана можна.

 

 

Здоровя і безпека

Обізнаність

та самовираження

у сфері культури

  1. Релакс +

дебрифінг

Вправа-танок «Усі учні утворюють  коло і виконують танок під музику, яка звучить. Музика не звучить – учні відповідають на питання.

 

 

 

Спілкування різними мовами

 

 

doc
Додано
22 вересня 2019
Переглядів
817
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку